Aparthotel Adonis Grandcamp - Les Isles De Sola

FrankrijkNormandiëGrandcamp Maisy (Calvados)

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Adonis Grandcamp - Les Isles De Sola voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 22 reviews
+13/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.9VoldoendeScore uit 22 reviews

Aparthotel info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

22 Reviews over Adonis Grandcamp - Les Isles De Sola

• 8Fam. Groothof29-04-2017

Prima uitvalsbasis in net appartement

Het appartement was ruim, wij hadden een 6 pers. appartement met 4 pers. Dit is wel nodig. Twee slaapkamers met goede bedden. Bedden waren opgemaakt bij aankomst en ook de handdoeken waren aanwezig. Er waren geen keukendoeken. Parkeren bij het appartement kost extra 5 euro per nacht. De keuken was voorzien van vaatwasser, magnetron en koelkast. Alles was schoon en netjes. Het complex staat achter twee andere complexen wij hadden uitzicht op zee tussen deze gebouwen door. Het complex ligt achter de vishaven waardoor het buiten nogal sterk rook. Het dorpje zelf is niet echt groot een paar visrestaurants liggen in de buurt. De supermarkt even buiten het dorp is op loop afstand. Het zwembad was nog niet open in april maar zag er netjes verzorgd uit. Het complex was niet vol, wij kunnen ons voorstellen dat het in het hoogseizoen wat rumoerig kan zijn.

• 4Oosterlee16-09-2016

Nooit meer.

We hebben dit geboekt , net als andere , voor de bezienswaardigheden van WO2 Er was weinig te beleven in dit plaatsje, enkele restaurants waren nog open. Een bar aan haventje ging alom half 8 dicht. De kamer was niet proper , we konden niet buiten zitten, de tafel en stoelen waren zeker in geen maand afgedaan. De schoonmaak liet veel te wensen over, zo werd het trappenhuis nooit gedaan , bosjes hondharen en slik lagen op de grond! We raden dit aan niemand aan. Misschien dat het in hoogseizoen beter is. Aan de receptie sommige in gebrekkig Engels.

• 8ms06-08-2015

Goede ervaring!

De service was goed, we konden tot 19:00u aankomen. Wij waren er echter pas rond 18:50u. Om 18:36 werden we door de receptie gebeld of alles goed ging tijdens onze reis en hoe laat we ongeveer aan zouden komen. Bij binnenkomst waren wij zeer positief verrast. Onze kamers zagen er netjes uit. De rolluiken aan ieder raam waren erg prettig. De televisie was aan de kleine kant, maar deze hadden we niet nodig met uitzicht op een camping. We hebben ons tijdens het eten vermaakt met dit uitzicht Voor grote drinkers een tip: neem je eigen glazen mee, deze zijn vrij klein In het dorpje zelf is vrij weinig te doen. Op de vismarkt ochtends vroeg in de haven en een aantal restaurantjes na. In de verdere omgeving is veel te zien met betrekking op woII Het zwembad heeft 20 ligstoelen, andere gasten legden al vroeg hun handdoek erop en waren zelf nergens te bekennen. Dit was jammer In het appartement was wifi tegen betaling aanwezig. De gratis wifi bij de receptie was voor ons voldoende

• 5Jeroen de Bruin31-08-2014

Uitvalsbasis bezoek historische plekken

De accommodatie is geheel in stijl met de historische omgeving het beste te vergelijken met een bunker. Echter zonder de robuustheid van de meubeltjes en eetgerei. Een veldkeuken is luxueuzer qua zitcomfort en uitrusting. Voor de kinderen is een zwembad maar het is eigenlijk niet de bedoeling dat je daar iets anders doet dan baantjes trekken. Doe je dat wel dan is er een achtergebleven sergeant die je streng toespreekt en zonodig voor de krijgsraad brengt. Het dorpje is prima en met de jaarlijkse kermis voor de deur was er 's avonds ook nog iets te doen. Verwacht geen strandactiviteiten maar een haventje waar je een hengel kan uitgooien. Bij laag water worden er schelpdieren gesprokkeld. 's Ochtends is er een vismarkt waar je verse vis en schelpdieren kunt krijgen. In de omgeving is heel veel te zien wat betrekking heeft op de invasie. Zeer indrukwekkend, 'leuk' voor de kinderen en goed voor het historisch besef. In Bayeux is een bezoek aan het tapijt zeker de moeite waard.

• 7Robert19-08-2014

Prima uitvalsbasis met een paar kanttekeningen

Onze overall waardering staat op een 7, complex op zich is prima, maar op het gebied van hygiene zijn er wel wat verbeterpunten. Ligging is goed, op loopafstand van het haventje en het strand. Restaurantjes zijn ook dichtbij en een grote supermarkt ligt om de hoek, kortom mooie centrale ligging. Service, receptie is engels en duitstalig. Prijs/kwaliteit, het is redelijk goedkoop, in de appartementen heb je een vaatwasser en de 3 kamerappartementen zijn redelijk ruim met een groot balkon. Meubilair is niet allemaal even stevig en het serviesgoed niet erg uitgebreid. Kindvriendelijk, hebben hier geen problemen mee gehad, hebben echter ook gehoord dat kinderen niet met een bal mogen spelen, er is verder ook geen speeltuintje o.i.d. aanwezig. Zwembad, niet al te groot en eenvoudig, echter wel verwarmd.

• 6PJJ Vroegrijk29-07-2014

Leuk, maaaar zonder kinderen

Leuk appartementen complex, als je tenminste zonder kinderen bent. Kinderen mogen hier absoluut niets, ze mogen niet rennen, niet voelballen, niet met een bal(letje ) in het zwembad, niet springen of duiken in het zwembad, niet spelen, alleen vooral stil en rustig zijn. Met dreiging van sancties zoals sluiting van het zwembad voor een hele dag, wat dus ook daadwerkelijk is gebeurt. Honden zijn overigens wel toegelaten, en deze mogen pissen , poepen en heel vroeg in de ochtend blaffen, dus de beheerders hebben waarschijnlijk geen kinderen maar wel een hond. Verder was het meubilair zeer slecht, sommige stoel vereiste toch enige moed op erop te gaan zitten. We hadden 3 stoelen binnen en 3 buiten op een 6 pers. kamer, bij een vraag om uitleg hierover kregen we een bod antwoord dat we de stoelen van buiten er toch bij konden pakken en andersom. Ook het tekort aan glazen werd beantwoord dat deze in het dorp te koop waren. Als uitval basis ZONDER kinderen prima, stank van zee ook opgemerkt

• 7Teiwes04-05-2014

Redelijke appartement zonder WIFI

Redelijke appartement, maar zoals overal vermeld staat is er geen WIFI. Voor onze veertien jarige zoon echt een domper. Alle Nederlanders die met pubers aankwamen zijn gelijk bij aankomst direct teleurgesteld. Waar zijn we in deze tijd nog zonder internet. Dit ook om verschillende dingen op te zoeken om te bezichtigen. Verder een redelijk appartement met weinig comfort.

• 8Raimond16-09-2013

Alles wat je er van kan verwachten komt overheen

Leuk aparthotel , netjes en strak ingericht , als je een 4 sterren appartement in het hoofd hebt zitten gaat deze niet werken . We hadden een 3 kamer appartement . Behalve de douche die absoluut geen druk had ( mits je de douchekop verwijderde , dan brandweerslang ) kwam alles overheen zoals beschreven op deze site en bij de aanbieders . Voor ons de uitvalbasis voor 1 week voor het beleven van de d-daystranden en de andere locaties van 06-06-1944 en een week verder . Hiervoor licht deze locatie redelijk centraal . Niet veel in kamer doorgebracht omdat teveel te zien is , 6 dagen mee bezig geweest van in de morgen tot begin van avond . Het ruikt er inderdaad naar zeewier bij eb , dat heb je vaker als je een locatie aan het strand kiest ...........kun je dus ook een beetje van uit gaan , de stank is soms best pittig vooral als ze het oogsten om het in de fabriek om te bouwen tot een lichaamslotion of snoepjes . dorpje zelf is indderdaad hopeloos saai . Voor ons was locatie toereikend .

• 6Polman15-08-2013

Goede uitvalsbasis maar saai dorp

In juli 1 week dit appartement gehuurd met 2 slaapkamers. Ruim appartement, keukengerei summier (slechte pannen). Wel magnetron en afwasmachine aanwezig wat prettig is. 's Nachts in de slaapkamer (grenzend aan de badkamer) ontzettend veel lawaai van de boiler. Klein zwembad aanwezig, wel gezellig. Het dorp zelf heeft niet veel bijzonders, wel een leuke haven met elke ochtend een vismarkt. Er hangt bij eb een ontzettend smerige, penetrante stank van zeewier en riool. Is niet te harden. De stank was ook in het appartement te ruiken. Goede ligging om de WOII stranden te bezoeken, Amerikaanse begraafplaats etc. Indrukwekkend.

• 7Leen22-06-2013

leuke uitvalsappartement

Het appartement was wel in orde, wel weinig opbergruimte (kasten voor kledij en in de keuken) het had wel een tof terras, jammer dat we uitkeken op de campingplaats ernaast en niet op de binnenplaats (zwembad) het zwembad wordt echt héél goed onderhouden, heel behulpzaam, vriendelijk en kindvriendelijk personeel. we zijn een week gebleven en hebben toffe uitstappen gedaan, echt een ideale uitvalsbasis voor van alles te bezoeken.

Aparthotel Adonis Grandcamp - Les Isles De Sola info

• KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar