Camping Capfun Les Falaises

Camping Capfun Les Falaises
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Les Falaises voor je op een rij gezet:

30 reviews over Camping Capfun Les Falaises in het Nederlands

Fijne uitvalsbasis, toppie camping

Anita,
30-4-2018

Deze camping is hard op weg om een super gave camping te worden. Er zijn en worden veel nieuwe mobile homes geplaatst en het nu al leuke zwembad wordt uitgebreid. We zijn bijzonder vrolijk en vriendelijk ontvangen door de eigenaresse, jammer dat alle andere personeelsleden geen Engels spreken. Op enkele plekken is er uitzicht op zee, helaas is het niet mogelijk om naar de zee te lopen. Maar tegen de berg op terug moet je ook eigenlijk niet willen. Iedere avond is er wel iets georganiseerd op de camping, ingetrokken voor seizoen is dit alleen in het Frans. Er zijn pingpongtafels maar een veldje om te voetballen of tennissen hebben we niet gezien. Wel zijn er speeltuintjes en springkussens. De glijbanen buiten en het overdekte zwembad zijn super de camping is bijzonder netjes en schoon. Het winkeltje heeft weinig maar grote supermarkten zitten op 3 minuten rijden. deze camping is een fijne uitvalsbasis voor de invasiestranden.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Must !

Myriam Pame,
1-3-2018

Wij waren op de camping van 9 tot 23 sept 2017 , heeft ons alles geboden wat we ervan verwachten ,mooie caravan, ideaal gelegen om de omgeving te verkennen, prachtige badsteden in de onmiddellijke omgeving, kortom een aanrader !!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Leukste camping ooit

Nushka,
28-1-2018

Er hangt een leuke sfeer op de camping en er is altijd wat te doen

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Lies van Falaises, Sales, 20-2-2018

Beste Nushka, wat leuk om te lezen dat de camping goed is bevallen! Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen op een Capfun camping. Groetjes, Lies van Falaises

Capfun

Mooie omgeving, camping wat afgelegen

Karin,
9-11-2017

In de verte zie je de zee, maar die is verder weg dan je denkt. Ongeveer een half uur lopen. Op de camping is niet heel veel te doen (beetje saai) en je zit niet op loopafstand van een dorpje / stadje, maar aan een doorgaande weg. Er worden wel leuke activiteiten georganiseerd, maar in het frans. Wij zaten in een mooie 6 pers. chalet (top tv resort?) met vrij uitzicht (uniek). Deze was nog vrij nieuw en mooi schoon. Supermarktje/ snackbarretje en terras stellen niets voor jammergenoeg..

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Lies van Falaises, Sales, 20-2-2018

Beste Karin, bedankt voor uw feedback. De camping Falaises heeft een rode Fundose, dat betekent dat wij vijf avonden per week avondanimatie bieden. Als u op zoek bent naar Nederlandstalige animatie raden wij u aan één van onze Dutchbox campings te kiezen, waar speciaal aandacht gegeven wordt aan onze Nederlandstalige gasten :) Groetjes, Lies van Falaises

Leuke vakantie

Patricia,
4-9-2017

We hebben een leuke vakantie gehad in een nieuwe mobil home 4 persoons , wat wel Wat klein is voor met ze vieren maar wel goed te doen , ik had om uitzicht op zee gevraagd en heb dat ook gekregen . Beter dus om betere ligging vragen anders kan het zijn dat je nogal dicht op elkaar staat, veel animatie wel in Frans , maar voor de kids maakte dat niet uit. Mooi zwembad, en zeer dicht bij zee! Vind wel dat snackbar wat ruimer geopend mag zijn en Winkeltje wat meer spullen, maar genoeg supermarkten in de buurt , leuke dorpen in de beurt en honfleur is zeker een bezoek waard , wij hebben het naar ons zijn gehad en denk dag deze camping van capefun nog in verbouwing zit om een echte 4 sterren camping te worden , wat zeker op een mooie plek zit

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Lies van Falaises, Sales, 20-2-2018

Beste Patricia, bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u van de vakantie heeft genoten. Uw opmerking over de snackbar is genoteerd! Groetjes, Lies van Falaises

Nooit meer

Jasper,
29-8-2017

Geen idee waar deze camping zijn 4 sterren voor heeft gekregen. Zeer maar dan ook echt zeer slecht sanitair. Ben wat gewend maar dit slaat alles. Geen warm water bij de afwas , geen verlichting in washokjes, geen haakjes/plankjes etc en vooral gewoon smerig! Scheve plekken, veel te weinig electrapunten etc. Combineer dat met veel herrie en onrust (animatie) en je cocktail is klaar. Nooit meer! Wel een hele mooie omgeving en een mooi zwembad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Lies van Falaises, Sales, 20-2-2018

Beste Jasper, het aantal sterren geeft een voorzieningen-niveau aan en niet de kwaliteit van de voorzieningen, de ligging van de camping of de staat van onderhoud. Naar aanleiding van de feedback die wij van de gasten krijgen wordt er elk jaar hard gewerkt om de camping steeds mooier en gezelliger te maken. Bij Capfun werken wij met Fundoses die aangeven hoeveel animatie u op de camping kunt verwachten. Falaises heeft een rode Fundose, dat betekent dat de camping heel erg geanimeerd is, ook tot 's avonds laat. Voor een rustigere camping raden wij u aan een blauwe Fundose te kiezen. Groetjes, Lies van Falaises

Nooit meer

Aart,
26-8-2017

TOEN: Om de paar jaar gaan we naar deze camping. Zeer rustig glooiend terrein met toegang naar het strand. Zelfs een ree gespot bij de caravan. Ja, het sanitair is achterhaald en slecht onderhouden. Ja, het duurde lang voordat er warm water was. Ja, je moet zoeken naar een rechte plek, de meeste zijn scheef. Maar de rust en uitzicht geeft de doorslag. NU: Er is een hek om het terrein geplaatst en daardoor de toegang naar het strand afgesloten. Je moet nu met de auto naar Houlgate waar de parkeerplaatsen schaars zijn en het strand drukker. De vorige eigenaar heeft het verkocht aan Cap Fun. Al het geld is gestoken in het animatie team die luidruchtig via luidsprekers op golfkarretjes hun programma aankondigen. Aan het sanitair is niets gedaan, er kwam zelfs warm water uit het watertappunt. Ze wisten ervan maar deden er niets aan. Je moet nog steeds alle kranen eerst openzetten om warm af te wassen. De plekken zijn nog even scheef. DUS: Rust weg, ree weg, wij weg.

Gereisd met partner in juni 2017
Lies van Falaises, Sales, 20-2-2018

Beste Aart, bedankt voor uw feedback. De prefectuur van het departement heeft jaren geleden de beslissing genomen op het pad naar het strand af te sluiten om veiligheidsredenen. De camping heeft aan deze eisen moeten voldoen. Falaises werd twee jaar geleden een Capfun camping en er wordt elk jaar gewerkt om de camping beter en beter te maken. Het klopt dat er nu veel animatie is want de camping heeft een rode fundose en dat betekent 4 avonden per week animatie, dit wordt ook op onze website aangegeven. Groetjes, Lies van Falaises

Fijne camping met uitzicht op zee

Dianne,
26-8-2017

Ligging van stacaravan is mooi,wel veel wind. Je kunt alleen niet rechtstreeks van de camping naar zee lopen dat moet altijd via het zeer drukke dorp Houlgate. Eten in restaurant was goed alleen het personeel mag wel aardiger zijn en wat meer service bieden. Zwembad is mooi aangelegd zowel binnen als buiten.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Lies van Falaises, Sales, 20-2-2018

Beste Dianne, bedankt voor het plaatsen van deze review! We hopen u nog eens te mogen verwelkomen op een Capfun camping! Groetjes, Lies van Falaises

Fijne vakantie

Richard geleedst,
20-8-2017

Schitterende camping met veel groen en genoeg animatie. Wel iedere avond tot stipt 00:00 harde muziek. (Wel heel gezellig) Alleen het sanitair is verouderd. Vond dit persoonlijk niet heel storend..

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Lies van Falaises, Sales, 20-2-2018

Beste Richard, bedankt voor het plaatsen van deze review! Falaises is inderdaad een camping met een rode Fundose, dus u mag heel veel animatie verwachten (4 avonden per week). We hopen u nog eens te mogen verwelkomen op een Capfun camping! Groetjes, Lies van Falaises

De slechtste camping ooit in mijn leven

Fam. Bunnik,
19-8-2017

Alles schuin en een gore sanitaire waar je de hond nog niet wilt uitlaten. Veel lawaai in de avond. Ga hierdoor niet meer naar Frankrijk toe.

Restaurant is gewoon niks. Bende is het daar.

Mensen ga hier niet naartoe. Maar kijk echt verder.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Les Falaises in Gonneville-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Les Falaises zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.