Camping Capfun Les Falaises

• 7.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

44 reviews over Camping Capfun Les Falaises

• 6Mandy25-10-2020

Leuke camping, maar voor ons geen Capfun meer.

Wij verbleven in augustus 2 weken op deze camping. Bij aankomst waren we erg ontevreden over onze stacaravan. Deze was totaal niet schoon, schimmel in de kastjes en gewoond uitgeleefd. Na een aantal keren klagen bij de receptie kregen we uiteindelijk een nieuwe en mooie caravan, maar deze was maar 1 week beschikbaar, dus na een week moesten we weer verhuizen naar een andere caravan. Dit hele gebeuren heeft echt een negatieve invloed gehad op onze vakantie. Een niet leuke aankomst in een verrotte caravan + halverwege de vakantie weer moeten verhuizen. Voor ons een reden om voortaan geen Capfun meer te kiezen. De caravans staan ook vrij dicht op elkaar vonden wij. Er is weinig natuur op het park. De camping zelf is prima. Er zijn leuke speeltuinen en een leuk zwembad met meerdere glijbanen en een leuk kinderbad. Onze kinderen (4 en 5 jaar) hebben zich hier prima vermaakt. Er was ook volop animatie toen wij er waren.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Sanne Terpstra25-07-2020

Camping Les Falaises,

Accommodatie, prima. Animatie programma uitgebreid veel te doen ook leuk voor tieners met ieder geval 1 NL sprekende animator. Shows zijn in het Frans. 1 show was speciaal voor de NL gasten maar wel verkorte versie. Omgeving genoeg te doen. Strand erg druk bezocht en lastig parkeren. De zee is NIET via de camping te bereiken zo lijkt het wel op sommige foto's. De zee is een paar km verderop net te ver om te lopen met jonge kinderen. Restaurant was een tegenvaller, ze konden de drukte niet altijd aan. Helaas kun je niet een hele dag eten bestellen en ook niet alle avonden i.v.m animatie programma en niet genoeg personeel?, zou wel een meerwaarde zijn. Ontbijt was heerlijk moet je wel reserveren om te krijgen wat je wil. Mini winkeltje in het restaurant, stelt niks voor. Zwembad top, game hal geweldig, speeltuinen leuk. Kortom prima camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    9K.E.N06-08-2019

Goede camping

Camping mooi maar op 15 minuten rijden dorp steile hellingen, soms hoge trap als entree tot stacaravan. Wel allemaal vrijwel nieuwe stacaravans. Moderne, schone stacaravan (nr107) hadden wij. Caravan nieuw geplaatst begin 2019. Vaatwasser was top, tv alleen franse zenders.

Omgeving erg mooi.

Er was veel te doen voor puber zoon van 12 jr.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Anita30-04-2018

Fijne uitvalsbasis, toppie camping

Deze camping is hard op weg om een super gave camping te worden. Er zijn en worden veel nieuwe mobile homes geplaatst en het nu al leuke zwembad wordt uitgebreid. We zijn bijzonder vrolijk en vriendelijk ontvangen door de eigenaresse, jammer dat alle andere personeelsleden geen Engels spreken. Op enkele plekken is er uitzicht op zee, helaas is het niet mogelijk om naar de zee te lopen. Maar tegen de berg op terug moet je ook eigenlijk niet willen. Iedere avond is er wel iets georganiseerd op de camping, ingetrokken voor seizoen is dit alleen in het Frans. Er zijn pingpongtafels maar een veldje om te voetballen of tennissen hebben we niet gezien. Wel zijn er speeltuintjes en springkussens. De glijbanen buiten en het overdekte zwembad zijn super de camping is bijzonder netjes en schoon. Het winkeltje heeft weinig maar grote supermarkten zitten op 3 minuten rijden. deze camping is een fijne uitvalsbasis voor de invasiestranden.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 10Myriam Pame01-03-2018

Must !

Wij waren op de camping van 9 tot 23 sept 2017 , heeft ons alles geboden wat we ervan verwachten ,mooie caravan, ideaal gelegen om de omgeving te verkennen, prachtige badsteden in de onmiddellijke omgeving, kortom een aanrader !!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 8Nushka28-01-2018

Leukste camping ooit

Er hangt een leuke sfeer op de camping en er is altijd wat te doen

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Lies van Falaises, Sales, 20-02-2018

Beste Nushka, wat leuk om te lezen dat de camping goed is bevallen! Wij hopen u nog eens te mogen verwelkomen op een Capfun camping. Groetjes, Lies van Falaises

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• Oude reviews

6Karin09-11-2017

Mooie omgeving, camping wat afgelegen

In de verte zie je de zee, maar die is verder weg dan je denkt. Ongeveer een half uur lopen. Op de camping is niet heel veel te doen (beetje saai) en je zit niet op loopafstand van een dorpje / stadje, maar aan een doorgaande weg. Er worden wel leuke activiteiten georganiseerd, maar in het frans. Wij zaten in een mooie 6 pers. chalet (top tv resort?) met vrij uitzicht (uniek). Deze was nog vrij nieuw en mooi schoon. Supermarktje/ snackbarretje en terras stellen niets voor jammergenoeg..

Lies van Falaises, Sales, 20-02-2018

Beste Karin, bedankt voor uw feedback. De camping Falaises heeft een rode Fundose, dat betekent dat wij vijf avonden per week avondanimatie bieden. Als u op zoek bent naar Nederlandstalige animatie raden wij u aan één van onze Dutchbox campings te kiezen, waar speciaal aandacht gegeven wordt aan onze Nederlandstalige gasten :) Groetjes, Lies van Falaises

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7Patricia04-09-2017

Leuke vakantie

We hebben een leuke vakantie gehad in een nieuwe mobil home 4 persoons , wat wel Wat klein is voor met ze vieren maar wel goed te doen , ik had om uitzicht op zee gevraagd en heb dat ook gekregen . Beter dus om betere ligging vragen anders kan het zijn dat je nogal dicht op elkaar staat, veel animatie wel in Frans , maar voor de kids maakte dat niet uit. Mooi zwembad, en zeer dicht bij zee! Vind wel dat snackbar wat ruimer geopend mag zijn en Winkeltje wat meer spullen, maar genoeg supermarkten in de buurt , leuke dorpen in de beurt en honfleur is zeker een bezoek waard , wij hebben het naar ons zijn gehad en denk dag deze camping van capefun nog in verbouwing zit om een echte 4 sterren camping te worden , wat zeker op een mooie plek zit

• 8Staat v/h sanitair

Lies van Falaises, Sales, 20-02-2018

Beste Patricia, bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u van de vakantie heeft genoten. Uw opmerking over de snackbar is genoteerd! Groetjes, Lies van Falaises

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 5Jasper29-08-2017

Nooit meer

Geen idee waar deze camping zijn 4 sterren voor heeft gekregen. Zeer maar dan ook echt zeer slecht sanitair. Ben wat gewend maar dit slaat alles. Geen warm water bij de afwas , geen verlichting in washokjes, geen haakjes/plankjes etc en vooral gewoon smerig! Scheve plekken, veel te weinig electrapunten etc. Combineer dat met veel herrie en onrust (animatie) en je cocktail is klaar. Nooit meer! Wel een hele mooie omgeving en een mooi zwembad!

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Lies van Falaises, Sales, 20-02-2018

Beste Jasper, het aantal sterren geeft een voorzieningen-niveau aan en niet de kwaliteit van de voorzieningen, de ligging van de camping of de staat van onderhoud. Naar aanleiding van de feedback die wij van de gasten krijgen wordt er elk jaar hard gewerkt om de camping steeds mooier en gezelliger te maken. Bij Capfun werken wij met Fundoses die aangeven hoeveel animatie u op de camping kunt verwachten. Falaises heeft een rode Fundose, dat betekent dat de camping heel erg geanimeerd is, ook tot 's avonds laat. Voor een rustigere camping raden wij u aan een blauwe Fundose te kiezen. Groetjes, Lies van Falaises

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 4Aart26-08-2017

Nooit meer

TOEN: Om de paar jaar gaan we naar deze camping. Zeer rustig glooiend terrein met toegang naar het strand. Zelfs een ree gespot bij de caravan. Ja, het sanitair is achterhaald en slecht onderhouden. Ja, het duurde lang voordat er warm water was. Ja, je moet zoeken naar een rechte plek, de meeste zijn scheef. Maar de rust en uitzicht geeft de doorslag. NU: Er is een hek om het terrein geplaatst en daardoor de toegang naar het strand afgesloten. Je moet nu met de auto naar Houlgate waar de parkeerplaatsen schaars zijn en het strand drukker. De vorige eigenaar heeft het verkocht aan Cap Fun. Al het geld is gestoken in het animatie team die luidruchtig via luidsprekers op golfkarretjes hun programma aankondigen. Aan het sanitair is niets gedaan, er kwam zelfs warm water uit het watertappunt. Ze wisten ervan maar deden er niets aan. Je moet nog steeds alle kranen eerst openzetten om warm af te wassen. De plekken zijn nog even scheef. DUS: Rust weg, ree weg, wij weg.

• 3Staat v/h sanitair

Lies van Falaises, Sales, 20-02-2018

Beste Aart, bedankt voor uw feedback. De prefectuur van het departement heeft jaren geleden de beslissing genomen op het pad naar het strand af te sluiten om veiligheidsredenen. De camping heeft aan deze eisen moeten voldoen. Falaises werd twee jaar geleden een Capfun camping en er wordt elk jaar gewerkt om de camping beter en beter te maken. Het klopt dat er nu veel animatie is want de camping heeft een rode fundose en dat betekent 4 avonden per week animatie, dit wordt ook op onze website aangegeven. Groetjes, Lies van Falaises

Gereisd met partner in juni 2017

Camping Capfun Les Falaises info