Géén boekingskosten

Capfun Les Falaises

FrankrijkNormandiëGonneville-sur-Mer

We hebben de beste aanbieders voor Camping Capfun Les Falaises voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 47 reviews

• 7Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

47 Reviews over Capfun Les Falaises

• 9Anne-Marie29-08-2022

Super vakantie

Dit was een van de drie Capfuns van onze zomervakantie. Deze was by far de beste. Met name te danken aan het fantastische zwembad. Heel veel verschillende baden, heerlijk warm water. De glijbanen zijn leuk, alleen het huisje met de trappen is wat gevaarlijk; glad (groen van het water), dat kan beter. Ook het toilet bij het zwembad vaak vies. De entertainment was echt alleen maar gericht op Franstalig dus daar zijn we maar 1 keer geweest. Restaurant was prima, vriendelijk personeel en lekkere burgers en cocktails. Chalet was ook hartstikke fijn en genoeg groen. Ja, je staat best dicht op elkaar maar daar hadden wij geen moeite mee, aardige mensen om ons heen. Veel leuke dingen in de omgeving (strand, dorpjes etc) Leuke week gehad!

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 7T13-07-2022

Leuk, maar niet weer!

Momenteel verblijven wij op deze camping. Het buiten gedeelte van onze stacaravan is prima, een groot terras waar ook een stukje overdekt is. Binnen is het echter oud en niet overal even schoon. Je krijgt hier wegwerplakens, neem alsjeblieft je eigen lakens mee! De stacaravans staan redelijk dicht op elkaar, maar hier hebben wij geen last van gehad. Het zwembad is erg leuk, maar het huisje/trap waarop je naar de glijbanen gaat is erg oud en vies. De animatie en het personeel is eigenlijk alleen Frans. Ze begrijpen nauwelijks Engels, dus dat maakt het soms wel lastig... Het eten in het restaurantje is prima en ook het afhalen is prima en snel. Je kunt iedere ochtend brood halen (op reservering) en dat is prima! Het campingwinkeltje stelt niks voor.

• 1Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 5Denise28-06-2022

Volgepropte camping waar weinig te beleven is

Les Falaises is een volgepropte camping waar je rondom je caravan totaal geen enkele ruimte hebt. De animatie vindt voor kinderen veel te laat plaats en is dan ook nog enkel in het Frans. Het personeel spreekt geen of zeer gebrekkig Engels, maar is wel vriendelijk.

Caravan was bij aankomst niet schoon, schimmel op plafonds, vieze vaat en kapotte deurklinken.

Leuk (buiten)zwembad en speeltuintjes.

Het campingwinketje heeft een zeer beperkt aanbod en was zonder aankondiging een hele dag gesloten. De camping is vooral op de massa gericht, maar een fatsoenlijk terras is er niet…

Geen Cap Fun meer voor ons.

• 5Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 6Mandy25-10-2020

Leuke camping, maar voor ons geen Capfun meer.

Wij verbleven in augustus 2 weken op deze camping. Bij aankomst waren we erg ontevreden over onze stacaravan. Deze was totaal niet schoon, schimmel in de kastjes en gewoond uitgeleefd. Na een aantal keren klagen bij de receptie kregen we uiteindelijk een nieuwe en mooie caravan, maar deze was maar 1 week beschikbaar, dus na een week moesten we weer verhuizen naar een andere caravan. Dit hele gebeuren heeft echt een negatieve invloed gehad op onze vakantie. Een niet leuke aankomst in een verrotte caravan + halverwege de vakantie weer moeten verhuizen. Voor ons een reden om voortaan geen Capfun meer te kiezen. De caravans staan ook vrij dicht op elkaar vonden wij. Er is weinig natuur op het park. De camping zelf is prima. Er zijn leuke speeltuinen en een leuk zwembad met meerdere glijbanen en een leuk kinderbad. Onze kinderen (4 en 5 jaar) hebben zich hier prima vermaakt. Er was ook volop animatie toen wij er waren.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Sanne Terpstra25-07-2020

Camping Les Falaises,

Accommodatie, prima. Animatie programma uitgebreid veel te doen ook leuk voor tieners met ieder geval 1 NL sprekende animator. Shows zijn in het Frans. 1 show was speciaal voor de NL gasten maar wel verkorte versie. Omgeving genoeg te doen. Strand erg druk bezocht en lastig parkeren. De zee is NIET via de camping te bereiken zo lijkt het wel op sommige foto's. De zee is een paar km verderop net te ver om te lopen met jonge kinderen. Restaurant was een tegenvaller, ze konden de drukte niet altijd aan. Helaas kun je niet een hele dag eten bestellen en ook niet alle avonden i.v.m animatie programma en niet genoeg personeel?, zou wel een meerwaarde zijn. Ontbijt was heerlijk moet je wel reserveren om te krijgen wat je wil. Mini winkeltje in het restaurant, stelt niks voor. Zwembad top, game hal geweldig, speeltuinen leuk. Kortom prima camping.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9K.E.N06-08-2019

Goede camping

Camping mooi maar op 15 minuten rijden dorp steile hellingen, soms hoge trap als entree tot stacaravan. Wel allemaal vrijwel nieuwe stacaravans. Moderne, schone stacaravan (nr107) hadden wij. Caravan nieuw geplaatst begin 2019. Vaatwasser was top, tv alleen franse zenders.

Omgeving erg mooi.

Er was veel te doen voor puber zoon van 12 jr.

• 5Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 3Chris31-07-2018

Très décevant !!

Seuls points positifs, personnel accueillant, souriant et poli. Espace aquatique superbe . Pour le reste grosse déception. Camping vraiment pas joli du tout, aucun arrangement floral. Nous avons eu l’impression d’etre Sur un grand chantier inachevé, avec un maximum de MH entassés ds ts les sens . Aussi, MH vraiment limite côté propreté !! C’est vraiment la première fois que nous sommes si déçus d’un camping Capfun ! Ce camping ne mérite vraiment pas 4* ; pas entretenu, pas d’épicerie, pas de transat ds les locations, pas d’éclairage ( du moins pas partout) pour naviguer la nuit, propreté location limite ! De plus le camping est trop isolé, trop dangereux d’aller à pied à Houlgate, on se fait frôler pas les voitures sans arrêt ! Donc obligés de prendre la voiture pour la moindre sortie. Nous n’y retournerons pas, c’est certain !

• 2Eetgelegenheden
  • 10Aurelie Renee19-06-2018

Séjour vraiment au top. Tout était parfait.

Mobil-home neuf est très spacieux situé près de l'accueil, vraiment agreable pour aller à l'espace aquatique tout proche et les jeux gonflable sont vraiment top pour les enfants plus jeunes. La piscine avec une chaleur très agréable un vrai bain, le bonheur. Les toboggans geniaux. Super terrain de basket pour les ados. Et surtout le personnel très agréable et très gentil.

• 3guard14-05-2018

c"est HONTEUX

camping en PLEINS TRAVAUX, nous n'étions pas prévenu !!!! passage manitou devant le MH pendant 3h, à l'heure du repas le 8 mai qui en plus est un jour férié ! ABERRANT !!! résultat, tout le séjour nous avons pris la poussière des routes non terminées avec les voitures qui passées juste devant notre MH. Impossible de mettre une table pour manger en dehors de la terrasse car emplacement trop petit et beaucoup de vis à vis, pas d'éclairage la nuit pour éclairer les chemins du camping, nous étions avec des personnes âgées !!!!! routes défoncées. piscine chauffée une journée seulement car EDF n'a pas encore raccordé la puissance pour le camping par rapport au nombre de MH qui arrivent ( près de 300 en 2 ans ), donc priorité au chauffage mais nombreuses coupures de courant intempestives, je ne pense pas être la seule cliente à me plaindre vu les commentaires des vacanciers sur place. comment peut-on ouvrir à la population un camping en si grande réfection avec en plus de multiples endroits de chantier très très dangereux surtout pour les enfants ???? des morceaux de ferrailles sortant du sol, des bouts de bois, des parpaing et cela à la portée de tous !!! c'est incroyable !!! quand à l animation zone rouge ,,, rien en ce qui concerne les ados, après renseignements on me répond que c'est le même programme que pour les adultes et qu'on leur donnera rdv par watsapp , mes ados n'ont pas watsapp !!! non franchement là il y a de l’abus !!! C est une honte, nous n'avons jamais été prévenu des travaux en cour et aucune réduction

• 9Anita30-04-2018

Fijne uitvalsbasis, toppie camping

Deze camping is hard op weg om een super gave camping te worden. Er zijn en worden veel nieuwe mobile homes geplaatst en het nu al leuke zwembad wordt uitgebreid. We zijn bijzonder vrolijk en vriendelijk ontvangen door de eigenaresse, jammer dat alle andere personeelsleden geen Engels spreken. Op enkele plekken is er uitzicht op zee, helaas is het niet mogelijk om naar de zee te lopen. Maar tegen de berg op terug moet je ook eigenlijk niet willen. Iedere avond is er wel iets georganiseerd op de camping, ingetrokken voor seizoen is dit alleen in het Frans. Er zijn pingpongtafels maar een veldje om te voetballen of tennissen hebben we niet gezien. Wel zijn er speeltuintjes en springkussens. De glijbanen buiten en het overdekte zwembad zijn super de camping is bijzonder netjes en schoon. Het winkeltje heeft weinig maar grote supermarkten zitten op 3 minuten rijden. deze camping is een fijne uitvalsbasis voor de invasiestranden.

• 10Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar