Appartement Residence Château de Prêtreville

Frankrijk, Normandië, Gonneville-sur-Honfleur

6.3Voldoende

• 6.1Inrichting
  • 5.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Château de Prêtreville voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

33 reviews over Appartement Residence Château de Prêtreville

• 2018
    3tanja Linthorst03-09-2018

Vies en klein, leuke omgeving.

Kamers waren erg vies, er lag overal stof en hondenharen. (en wij hadden geen hond mee.....) Daarnaast vrij klein voor 2 personen (4p. studio). Op de slaapbank gelegen want in een stapelbed is ook niet zo gezellig, maar daardoor erg weinig ruimte over in de huiskamer(niet makkelijk in/uit te klappen) Schoonmaak moest zelf gedaan worden of betalen á €70,-. Nergens een stofzuiger/schoonmaakmiddel/afwasmiddel te vinden. Handdoeken á €8,- per persoon, was ons niet verteld dat we zelf schone handdoeken op moesten halen bij de receptie, waardoor we na 5 dagen dezelfde handdoeken hier maar eens naar gevraagd hebben.... Daarnaast vielen er allerlei verrotte takken van de bomen op onze auto; wat duidt op slecht onderhoud..

Pizzakar die een aantal dagen per week op het park komt is wel erg lekker en de omgeving is erg leuk, maar wij komen hier niet weer! Ligging prima, wel overal een auto voor nodig.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 4Anja27-07-2018

Niet voor herhaling vatbaar

We waren met zijn tweeen, we hadden een studio met balkon dachten we. Helaas was het balkon de gallerij waar stoeltjes en tafeltjes voor de voordeur stonden. Dit was niet echt fijn. Wij zaten in het midden en de mensen na ons moesten altijd langs ons heen om naar hun studio te komen. Dan zat je rustig te eten en dan kwamen de mensen langs je. Het was wel schoon. Alleen was de douchekop niet goed die gleed er iedere keer af en de receptioniste zei dat ze daar niets aan kon doen. Het was ook vervelend dat we in het bad moesten klimmen om te douchen. De meeste mensen waren fransen. Wij hadden het niet geweldig, maar de omgeving was leuk zoals honfleur.

Gereisd met partner in juli 2018

• 7J.04-07-2018

Niet nog een keer

Receptioniste zeer humeurig tijdens ontvangst.Wij waren iets eerder dan gepland.Vanwege uitchecken van ander vakantieadres.Hadden anders veel tijd moeten overbruggen en een hond bij ons.Dus 1,5 uur eerder.Na bovendien accomodatie hierover bericht te hebben. Ze bleef maar herhalen regels zijn regels etc Maar goed een zeer onwelkom gevoel . Zelfde "aanvaring " na ons dag van te voren gereserveerde ontbijt .Hadden we keurig gedaan.Bij haar.Dat was de regel prima.Om ons op bewuste ochtend ten overstaan van iedereen te vragen of we hadden geserveerd en bij wie?Nou bij haar dus.Schaamde me dood alsof we op een gratis ontbijt uit waren.Want ze was stellig we hadden niet bij haar gereserveerd en niet vooruitbetaald.Nou daar zei ze die dag tevoren niets over.Ik dacht al misschien bij uitchecken.Om lang verhaal kort te maken we wilde direct betalen.Kon nu niet ze had t te druk ... Appartement was prima tr. Park eromheen mooi maar niet levendig.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Pops09-05-2016

Heel aangenaam verblijf in schitterende omgeving!

Mooi gelegen, prima onderhouden appartementencomplex, waar de ontvangst vriendelijk is en het appartement schoon en fris oogt. Wij verbleven hier met z'n tweeën 4 nachten in een (5-6 pp.) app. op de b.g.g. en waren erg te spreken over ons heerlijke terras met uitzicht op de oprijlaan naar het kasteeltje die omzoomd is door eeuwen(?)oude bomen. Een uitstekende uitvalsbasis voor bezoeken aan charmante gehuchtjes in de directe omgeving (m.n. Saint Hymer) en aan kasteeltjes (o.a. Château du Breuil, schitterend gelegen met naastgelegen Calvados destilleerderij) en interessante steden als Caen (bezoek aan de l'Abbaye aux Dames en l'Abbaye aux Hommes), de basiliek van de H. Theresia in Lisieux, en natuurlijk Rouen.

Lekker eten? Een aanrader in Deauville is brasserie 'La Cantine de Deauville': prima prijs-kwaliteitsverhouding, elke avond zeer drukbezocht dus reserveren is een must!

Nadeel van het appartement: de bedden zijn klein van afmeting en dit geldt tevens voor de slaapkamers.

Gereisd met partner in mei 2016

• 2Jordi Smulders24-09-2015

Nooit meer....

Een donker hol zonder zon, op de begane grond en het terrasje zat vol met grote spinnen. De botte receptioniste vertelde ons allereerst dat we de aanwezigheid van alle spullen in het appartement moesten checken. Het appartement binnen ziet er simpel en goedkoop uit. We merkten gelijk al dat het erg stoffig was en niet goed schoongemaakt. Het bed is veel te klein voor de gemiddelde mens en de deken op het bed was stoffig en niet fris, wij hebben een nieuw dekbed gekocht in de supermarkt. In de douche is geen douchegordijn of douchewand, waardoor na het douchen heel de ruimte blank staat. Pas de laatste avond ontdekte ik dat er grote, witte, zompige paddestoelen groeiden aan de onderkant van het wastafel kastje. Dit komt denk ik, doordat het continu vochtig blijft en het hout was gaan rotten. Wij hebben genoten van het prachtige Normandië en hebben geprobeerd ons niet te laten beinvloeden door dit vieze appartement.

Gereisd met partner in september 2015

• 8Bi12-09-2015

Vies en onvriendelijk personeel

Zeer klein tweepersoonsbed, bij binnenkomst zeer stoffig appartement. Twee dames van de receptie zeer onvriendelijk, onbeschoft. Het zwembad is mooi en gied onderhouden. Omgeving en Honfleur prachtig. Eindschoonmaak 50 euro of zelf doen waarna er een controle volgt. WiFi zeer prijzig.

Gereisd met partner in januari 2015

• 4Marcel01-09-2015

Teleurstelling

Zo mooi als het op de plaatjes eruit zag, hoe jammerlijk zag het er daadwerkelijk uit. Het begon al met een weinig vriendelijke ontvangst in de receptie,waar men ons tegen 16.00 mededeelde dat eerst even gechecked moest worden of de schoonmaak naar behoren was. Nu blijkt wel dat tussen de Franse opvatting en normale opvatting van schoonmaken er een hemelsbreed verschil is. Afgezien van de slechte staat van onderhoud van de gebouwen inclusief het " chateau" waar men niets aan heeft was de schoonmaak ver onder de maat. Stofvlokken onder de bedden smerige, toilet en een balcon waar op de grond de stukken pizza van de vorige bewoners nog lagen. Het appartement wat zo aardig had kunnen zijn was wat uitrusting betreft volledig uitgekleed en slecht van kwaliteit. Het is allemaal teveel om op te noemen, maar het kan de concurrentie met andere gerenommeerde parken niet aan. Jammer maar het was een compleet verkeerde keuze!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Mark28-08-2015

Heerlijk

Heerlijke week gehad. Mooi gelegen en goed onderhouden. Mooie plek voor uitvalbasis naar de omgeving welke prachtig is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 7Leonie09-08-2015

Knus een net ingericht appartement!

Het 2pers. appartement boven de receptie was erg klein, 1 vertrek die dient voor slaapkamer/woonkamer. De keuken en badkamer zagen er nieuw en schoon uit. Helaas geen eigen balkon, maar een gedeelde galerij met een aantal tafeltjes. Het personeel was vriendelijk en sprak goed Engels. De bedden erg hard en de dekens te klein. Wij miste is een barretje/restaurantje om te eten of te zitten. Wat wel leuk was is het pizzabusje en het viskraam die ‘s avonds naar het park kwam. Geslaagde vakantie in het mooie Normandië.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Mariska18-07-2015

Mooi complex bij een Chateau

We zijn hier heen geweest in het na seizoen, eind sept.-begin okt. Bij aankomst werden we goed geholpen bij de receptie, gelukkig sprak de mevrouw achter de balie een woordje engels, we kregen een kamer op de begaande grond toegewezen, we moesten even om het complex rijden naar een andere ingang, toen we bij onze kamer aankwamen, stonden we versteld hoe mooi en groot het was, we hebben ons hier goed vermaakt. We hadden nog een paar mooie dagen, dus ook goed gebruik gemaakt van het zwembad, voordeel was dat we die haast voor ons zelf hadden. Denk als je in het hoog seizoen er bent dat het dan klein is. ook werd de omgeving goed onderhouden, door een tuinman, die dagelijks een paar uurtjes kwam. s' avonds konden we nog heerlijk buiten zitten onder het afdakje en zagen we ook nog vleermuizen langs vliegen, dit gaf iets moois, zo met het uitzicht op het Chateau. Voor de rest zijn we er veel op uit geweest, met de auto.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Appartement Residence Château de Prêtreville info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand8 km

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)