Camping Les Coques d'Or

5 reviews over Camping Les Coques d'Or in het Nederlands

Prima week gehad

Denise,
18-8-2017

Erg vriendelijk personeel dat altijd bereid is om je te helpen De taal is wel een probleem als je geen woord Frans spreekt maar met een beetje frans en handgebaren kom je er wel Het campingwinkeltje is erg klein maar voor nood voldoende Op 10 minuten lopen langs de baai vind je een buurtsuper in het dorp met verse groente/fruit/zuivel en een bakker De plekken voor tent zijn ruim voor franse begrippen, een verlengsnoer is wel handig De sanitaire voorzieningen voldoen en worden schoongemaakt met meer dan 1 emmer water, ze zijn wel wat oud Het strand is geen zandstrand en ivm eb overdag vrij ver lopen laarzen zijn aan te raden want het is vooral klei. Maar een beetje google gebruiken en dat had je kunnen weten. Het zwembad is klein maar verwarmd en schoon denk wel aan de strakke zwembroek ipv een zwemshort. De camping is biijna naast het startpunt voor wandelingen naar Mont Saint Michel. D-day stranden zijn een aanrader en op een uurtje rijden. Positief denken doet veel, ik ga zo weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

NOOIT MEER

Johan,
12-8-2017

Het wordt aangeboden als 4 sterren camping ik weet niet wie dat heeft vastgesteld maar naar mijn mening had die persoon behoorlijk gedronken.(max 2 Sterren)

De veldjes zijn prima en ruim daarintegen moet je wel ong 30 mtr kabel bij je hebben anders heb je geen stroom.

Van een buitenlandse taal hebben ze nog nooit gehoord, op een beheerder na die enkele woordjes engels spreekt.

De douches zijn oud en er zit wel een dak boven maar de zijkanten zijn open dus wel warm water maar voor de rest zeer koud.

Onder schoonmaken verstaan ze een emmer water erdoor gooien en klaar.

de "winkel "is 3 bij 4 mtr en heeft op wat pasta ,drank en koffie verder niets.

Camping ligt ook vrij afgelegen dus ook geen winkels in de buurt (ong 25 min rijden)

Het enige wat de moeite loont is mount St Michael dit is echt prachtig !!

Wij hadden 13 overnachtingen geboekt maar zijn 4 overnachtingen vertrokken.

DUS NOOIT MEER !!!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer

----
25-4-2016

Wat een vreselijke week hebben we hier gehad. De camping is klein, er spreekt 1 persoon een heel klein beetje Engels. het zwembad is klein en je mag hier geen eten of drinken nuttigen. zelfs geen ijsje :( dit was erg jammer. er is geen winkeltje op de camping er staat 1 koeling met wat producten. het strand is op 500 meter alleen staat er de gehele dag geen water i.v.m. eb en vloed. verder ligt het vrij afgelegen en voor de dichtstbijzijnde winkel/dorp moet je toch al gauw 20 min rijden. er is niet veel te doen in de omgeving. alleen de mont saint michel is echt de moeite waard. wij hebben deze 2x bezocht 1x overdags en 1x in de avond.

het sanitair is heel oud en vies ook al word er 2x per dag schoongemaakt dit moet hoog nodig worden vervangen want het is echt smerig.

Gereisd met partner in juli 2015

prima voor een paar dagen

Abbekerk
7-12-2014

De plaatsen zijn keurig onderhouden en ruim genoeg. De drainage bij slecht weer heel goed. Er blijft geen water staan. Het sanitair verdient wel een opknapbeurt. Personeel was vriendelijk. We konden het wk prima kijken in de kleine kantine. De eigenaar bleef speciaal voor de Nederlanders open. Animatie was in het Frans, maar die dame deed erg haar best voor onze kinderen. Wij hebben heerlijk rustig gestaan voor een paar dagen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Simpele en duffe camping

bellabeertje
25-8-2014

Kleine simpele en duffe camping. 1 persoon spreekt goed engels de rest niets, en doen ook hun best er niet voor. Het meeste personeel-eigenaren kijken verveeld. Een paar zijn wel behulpzaam en doen hun best. Het zwembad is erg klein! Bij aankomst krijg je een bandje om je pols, om het zwembad in te mogen. Dit bandje kan je niet af doen tijdens je verblijf. Geen lange zwembroek, ook niet de korte shorts voor meisjes. Hier zijn ze heel streng in!! De speeltuin is simpel. Het springkussen-giraf is leuk voor kinderen. Fitness en gameruimte stellen niet veel voor. Wifi is enorm traag of niet bereikbaar en bij onze mobilhome(s) kapot. Sanitair prima. Mobilhome van de touroperator was ruim met paarden van de naast liggende manege als uitzicht. (C09 Bali- in de uiterste hoek van de camping). Inventaris was minimaal. (neem zelf wat keukengerei mee) Veel vaste oudere mensen die in het weekend komen. Prima camping als beginpunt voor de vele mogelijke uitstapjes, niet voor gezellige campingsfeer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Coques d'Or in Genêts, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Coques d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.