Tijdelijk €25 aanbetaling
8.3FantastischScore uit 4 reviews

8.3FantastischScore uit 4 reviews

Bed & Breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Ferme de Jaro

• 9Martine De Graeve18-12-2013

Een plezier om daar te verblijven. Ruime mooie kamers, de stilte 's avonds. Zeer vriendelijke gastvrouw. Je bent er echt "thuis". Jammer dat er, gezien de leeftijd van de dame, niet meer wordt gekookt want de maaltijden 's avonds waren verrukkelijjk maar in Grandcamp keuze genoeg aan zeer goeie restaurants. Zijn er al verschillende keren geweest en hopen er volgend jaar opnieuw naartoe te gaan !

• 6Ad en Marion van de Sanden11-09-2011

Niet geschikt voor critische mensen !!!

Toegankelijkheid beperkt: niet aan gemaakte afspraak daarover gehouden. Geldt ook voor de diners. Deze waren afgesproken maar de service werd bij nader inzien niet gegeven omdat wij de enige gasten waren. We hebben dus geen kennis kunnen nemen van de keuken. Misschien maar gelukkig, gezien de huisdieren die er rondliepen en die een een voor ons onaangename geur verspreidden. In de badkamer hing een rioollucht. Ook niet zo fijn om in te slapen. Aan de vriendelijkheid van de (bejaarde) eigenares lag het niet, maar voor ons is dit helaas niet voor herhaling vatbaar.

• 9Fidder14-02-2010

fantastisch

Janine de gastvrouw kook heel erg goed en zorgt dat iedereen niets te kort komt. Zowel het eten en de diner zijn uitgebreid.'s avonds eet je gezellig met de familie mee. De slaapkamers zijn ruim en ouderwets maar netjes en knus. De B & B ligt prachtig. Echt een aanrader.Wij zijn er vijf geweest en wij zullen er vast en zeker teruggaan.

• 9Berna Pouw04-09-2007

Bij deze familie werden we zeer vriendelijk ontvangen en kregen we een mooie ruime kamer met badkamer. 's avonds eet je gezellig mee met de familie, janine de gastvrouw kookt heerlijk en zorgt ervoor dat haar gasten niets te kort komen. het ontbijt is erg uitgebreid en voorzien van vele (eigengemaakte) jamsoorten. ferme de jaro ligt op een stil en ongerept stukje van de normandische kust. de kleine bad- en vissersplaats grandchamp de maisy is knus en bijzonder. we hebben hier een heerlijk (goedkoop) gastvrije kort verblijf gehad. voor de conversatie aan tafel bij de maaltijden is het handig over een beetje conversatie-frans te beschikken, of zoals tijdens ons verblijf, samen met belgische gasten aan tafel te zitten.

Bed & Breakfast Ferme de Jaro info

• Adresgegevens