Freulleville

Reviews over Freulleville

Fantastische gite in een mooie omgeving

Kyra,
    4-7-2014

Le chemin du colombier is een fantastische gite in een mooie omgeving in de buurt van Dieppe en Rouen. Op slechts 5 uur rijden vanaf Rotterdam hebben wij afgelopen week een zeer geslaagde vakantie gehad dankzij het mooie vakantiehuis (gite) van de zeer gastvrije eigenaren Karine en Stephane. Speciaal voor vakantiegangers hebben zij een deel van hun enorme boerderij ter beschikking gesteld voor gasten. Het vakantiehuis is werkelijk nog mooier dan op de foto's die je ziet op hun website. We hebben enorm genoten van de landelijke inrichting van de gite, het uitzicht en de rustige omgeving van deze mooie boerderij. Er is werkelijk aan alle faciliteiten gedacht in het huis. Wij zullen de gite 'chemin du colombier' dan zeker ook aan iedereen (jong en oud) aanbevelen en voor volgend jaar hebben we alweer geboekt! Dennis, Kyra en Lauren Rotterdam

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014