Camping Domaine La Catiniere

Camping Domaine La Catiniere
8,2

7 tips over Camping Domaine La Catiniere

Marco, 12-8-2014
doorrijden naar Honfleur naar de stadscamping aldaar
Kristof, 3-8-2014

NIET denken om met de fiets naar Honfleur te gaan, drukke baan!

Denk aan voldoende lange kabel! mijn 20m was net niet voldoende voor onze plaats waardoor caravan wat anders moest staan dan ik wou :/

fam.los, 13-8-2013
honfleur is erg leuk om naar toe te gaan,alleen kan je beter niet op de fiets want ze rijden er als gekken op drukke weg1

Arie Drogt, 12-8-2013
Honfleur is een pittoresk plaatsje. Fietsen is te doen maar naar echte fietspaden moet je echt op zoek.
Bianca, 25-8-2012
Honfleur is prachtig en ligt op 10 autominuten, Etretat op ruim een uur en is heel erg indrukwekkend! Wij hebben verder het Mémorial in Caen bezocht (een aanrader op een regenachtige dag) en Rouen, ook een hele mooie stad. Villerville plage is mooi en Trouville-sur-mer (op ca. 30 autominuten) is heerlijk! We hebben niet gefietst, dit durven wij niet in Frankrijk omdat je vaak langs autowegen rijdt waar men met 90 km/uur langszoeft. Supermarkt l'Eclerc en Liddl in Honfleur.
Blancke Nancy, 4-6-2012
ligt 5min met auto van honfleur !!! mooie natuur en veel mooie bezienswaardigheden !! dauville enz...

gerard en truus, 12-8-2011

Bekijk de video van de camping

Honfleur is een leuk en gezellige havenstad.