Hotel Vent D'ouest

Hotel Vent D'ouest

We hebben een aantal aanbieders voor Vent D'ouest voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Vent D'ouest in het Nederlands

heel gezellig verzorgd hotel

Karin
17-8-2016

de kamers(wij hadden 50+51) waren heel mooi en gezellig ingericht en erg schoon en verzorgd. De locatie is vlakbij de haven en centrum, genoeg parkeergelegenheid in de buurt. Aardige eigenaresse, spreekt helaas geen engels. Als je slecht ter been bent moet je vragen om een kamer beneden want wij moesten 2 trappen op voor onze kamers.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vent D'ouest in Fécamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vent D'ouest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.