Hotel Normandy

27 reviews over Hotel Normandy

• 2018
    8V. Zwanenberg29-07-2018

Goed hotel.

Oud hotel met nette kamer voor 2 personen met ontbijt. Totaal €86,20. De kamer was schoon, het bed goed, parkeerplaats bij het hotel aanwezig. Sanitair was ligbad en wc. Beetje gedateerd. Personeel was vriendelijk. Het hotel ligt in centrum van Fecamp op loopafstand van boulevard.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

6Staf28-09-2017

Kom hier niet meer !

Verbleef op K105 zeer kleine kamer met een nog kleiner badkamer waar je amper kunt draaien en geen plaats om je handdoeken te hangen. Vloerbedekking vuil, slecht 1 stoel op de kamer. Een pluspunt is de ligging en het avond eten dat wel ietsje meer mag zijn.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8stefaan08-02-2016

simpelmaar goed

Een goed hotel met op wandelafstand de haven en strand van Fécamp. Ideaal gelegen voor een weekendje Normandië met vlakbij Etretat en op een uurtje rijden Honfleur en Deauville.

Simpele, maar propere kamers. Geen uitgebreid ontbijt, doch wel voldoende. Verzorgd avondmaal, niets op aan te merken.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden.

Openbaar parkeren vlakbij het hotel en gratis!

Gereisd met partner in februari 2016

• 9leo en helmi24-08-2013

gemoedelijk hotel op en fijne lokatie

Hotel is wel wat gedateerd maar schoon. De vriendelijkheid van het personeel en de kwaliteit van de maaltijden maken dit ruimschoots goed. Ideale plek om als uitvalsbasis voor uitstapjes te dienen. Ligt vlak bij het station voor bus en trein.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Meertens - Zwinnen21-08-2012

simpel en leuk hotelletje

wij zijn daargeweest van 16 tot 19 augustus. Het is een simpel hotel met propere kamers en propere badkamer. Het ontbijt is eenvoudig maar weinig keuze. Het avondeten was lekker. Het hotel ligt op circa 1 km van het strand van Fecamp. De uitbaters van het hotel zijn wel heel behulpzaam. Leuk hotel voor korte vakantie

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 5tosan06-09-2011

Zeer matig

Oud hotelletje en geeft helaas ook een onverzorgde indruk. Op zijn frans... Kamers proper, klein maar niet afgewerkt (1 laag verf bvb zie beoordeling vorig jaar). Geen bankje om valies op te zetten. Geen mogelijkheid om de venster te openen tijdens afwezigheid gezien de brandladder/platform toegang geeft tot alle kamers. WIFI gratis doch zwakke en trage verbinding. Ontbijt poverkens. Gezellige eetzaal en dito overdekt terras. Het eten was echter ondermaats, zelfde groenten voor verschillende schotels en ontoelaatbaar het opdienen van een verbrande schotel !

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7guido.mettepenningen13-06-2011

Prijs - kwaliteit in orde

Het hotel oogt verouderd. De kamer is klein maar wel zeer proper. Het restaurant biedt voldoende variatie en blijkbaar is men erg soepel indien het aangeboden menu je niet bevalt. Wie à la carte wil eten heeft volop keuze. Op wandelafstand van de haven, de onvermijdelijke Benedictijnerabdij met bijbehorende likeur (en waarom ook niet ;)) en goed gelegen om een tocht te maken in de omgeving.

Alleen gereisd in mei 2011

• 7Jo en Anita Beyen-Wuestenberg31-05-2011

Goede verhouding prijs kwaliteit!

Propere kamer , wél kleine badkamer maar douche was OK. De bediening in het restaurant was niet zo vriendelijk. Het ontbijt was eenvoudig maar lekker , met ruim voldoende beleg, yoghourt, fruit... Prima voor een twee sterren hotel. We boekten via TO en konden genieten van de promotie : twee nachten betalen, drie nachten verblijven. De derde dag kregen we ons midagmaal omdat het restaurant bij aankomst op zondagavond gesloten was. We mochten ook gebruik maken van onze kamer tot na het middagmaal, wat we erg waardeerden! De haven en het strand (keizen) liggen op wandelafstand. We waren heel tevreden!

Gereisd met partner in mei 2011

• 6Brigitte14-11-2010

Hotel voor korte vakantie

Het hotel is zeer centraal gelgen wat en pluspunt is. Het is wel hard aan opfrissing toe. Hier en daar een likje verf en nieuwe propere vloerbekleding zou wonderen doen. De kamer was propr maar de badkamer was absoluut aaan vernieuwing toe. Erg gedateerd. Het avondeten was lekker maar kleine portie. Het ontbijt was meer dan voldoende zowel qua hoeveelheid als wat het aanbod betreft. De bediening is correct en vriendelijk

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Hilde13-09-2010

leuk hotel voor korte vakantie.

Zeer goed gelegen hotel, midden in het centrum van Fécamp. Kleine parking maar voldoende gratis parkeergelegenheid in de buurt. Mooie ruime kamer met verouderde badkamer maar wel proper. Ontbijtbuffet met beperkte keuze maar genoeg. Lekker avondmaal. Ideaal voor een korte vakantie !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Hotel Normandy info