Matig

We hebben een aantal aanbieders voor La Ferme De La Chapelle voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel La Ferme De La Chapelle in het Nederlands

vies

lena
19-7-2011

ligging uniek, het appartement is niet te omschrijven zo een viezr oude meubels, doe het uzelf niet aan aub, vreselij, geen gordijnen, tuinpicknickset als eethoek, bank uit 1950, lampen ongelooflij, bedden, uh bedden,,,,,, aub ga er nooit slapen, na 1 nacht a euro 190 gevlucht

Gereisd met vrienden in juli 2011

Zeer goede keuken

franca
30-3-2010

Zeer goede keuken (zowel ontbijt als diner); zwembad, heerlijk rustig (wandelen over de klif na het diner), erg mooi(e) gebouw / omgeving / uitzicht.

Nadeel is de continue sterke wind; maar daar vraag je om als je op een klif gaat zitten.

Personeel hebben we bijna niet gezien, je moet echt zoeken als je iets wilt vragen. 's Avonds is na het diner ook alles dicht. Je gaat hier echt voor je rust naar toe.

Gereisd met vrienden in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Ferme De La Chapelle in Fécamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Ferme De La Chapelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.