Hotel Auberge de la Rouge

Hotel Auberge de la Rouge

7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge de la Rouge voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Auberge de la Rouge in het Nederlands

Leuk plekje

Patty Zaalblok- van der Weerden
4-9-2016

Wij verbleven hier 3 nachten. Het was prima in orde. Leuk pittoresk plekje. Leuke uitstapjes in de buurt zoals het Palais de Benedictine in Fecamp en Etretat. Vriendelijk personeel. Wij hebben hier niet gegeten. Ontbijt haalden we bij de 5 minuten verderop gelegen Carrefour en lunch en avondeten in Fecamp.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

goed&gezellig

kees&kitty
22-8-2015

Voor een overnachting is het aan te raden.Het is auto parkeren eten en slapen op een plek en keurig verzorgt.wij hebben geen negatieve dingen te melden.

Gereisd met partner in augustus 2015

sfeervolle plek

P.m.l.c.v.d.Boom
8-9-2010

vriedelijke ontvangst,goed eten en nederlands gesproken.We hebben genoten.

Gereisd met vrienden in december 2009

Geen aanrader

Carla en Dirk
17-6-2009

Wij logeerden in de omgeving in een chambre d'hote en hebben er tweemaal à la carte gegeten. Dit omdat de omliggende restaurants op dinsdag en woensdagavond gesloten zijn. Tweemaal had de kok niet alle ingrediënten (vooral de groenten) om onze maaltijd klaar te maken zoals op de kaart vorzien was. We moesten ons dan maar tevreden stellen met de groeten die op de "menu toeristique" stonden, maar die niet pasten bij het gerecht op de kaart. Bijgevolg werd de prijs/kwaliteit ondermaats. De gasten die er logeren genieten duidelijk van een voorkeurbehandeling. Sneller en veel vriendelijker bediend. De gastvrouw is een nederlandse, maar dit spreekt ze enkel met de mensen die er logeren, wij belgen werden telkens opnieuw is het frans aangesproken. We vonden dit niet aangenaam. Voor ons was deze ervaring erg negatief, misschien zijnbelgen er echt niet welkom.

Gereisd met partner in juni 2009
2008

Echte culinaire topper

Griet Lamot-Berghs
15-8-2008

Wij hebben hier enorm genoten van de vriendelijkheid en de culinaire kunsten van de chef. Wij kozen voor het gastronomisch pakket. Wij verbleven hier 3 dagen en wij konden elke avond tussen 3 of 4 gerechten per gang kiezen. Bij het aperitief werden amuses gepresenteerd, daarna een voorgerecht, een sorbet of espuma,een hoodgerecht,een kaasgerechtje en tot slot steeds een SUPERdessert.

Ook het ontbijt was prima verzorgd; 2 soorten vlees, kaas,9 verschillende granen,brood,croissant,koffiekoekje, vers fruit(in stukjes!), ook niet versneden, yoghurt,... Ik heb in Frankrijk geen 'pover'ontbijt gezien... Dit pakket kwam voor 2 personen met slaapgelegenheid op slechts €99 per nacht!!!(dranken niet inbegrepen)

Wij hebben met volle teugen genoten!!! En oh ja, parking voor de deur en ook de hand was welkom zonder meerprijs!

Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge de la Rouge in Fécamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge de la Rouge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.