Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

10 Reviews over Municipal du Château

• 9Youp27-11-2019

echt doen als je in de regio wil gaan staan.

Prachtige direct langs het centrum gelegen camping. De camping lijkt wel nieuw alles wordt ook heel goed schoon gehouden. Wat ook leuk is dat je zo op een enorme vesting kijkt. Echt de moeite waard.

• 9Jaap21-10-2019

Ik kom er zeker terug.

Mooie rustige, pure camping aan de voet van een kasteelruine. Schaduw en zon. Vriendelijke ontvangst. Nieuwe speciale plaatsen met elektrisch voor campers . Die zijn niet verplicht. Sanitair is in 2019 geheel vernieuwd. Kan voor minder validen moeilijk bereikbaar zijn. Daar zijn opmerkingen over gemaakt en wellicht is dit aangepast. Acsi card wordt geaccepteerd. Toen ik er stond werd er druk gewerkt aan de renovatie van het sanitair. Daardoor was er korting op de prijs . Ligt vlak bij de stad al is dat wel even klimmen. Mooi wandelpark vlakbij .

• 8Tine26-08-2018

Schitterende camping

Het uitzicht vanaf de camping is fenomenaal. Camping zelf is verder erg rustig, weinig te beleven, maar dat is precies wat wij zochten. Het sanitair is wat verouderd, maar over het algemeen wel schoon. Camping was ook niet duur. Wij vonden de camping lastig te vinden. Als je vanuit het noorden komt aanrijden, geen probleem. Maar vanuit het zuiden... moet je op een gegeven moment een rotonde 3/4 nemen, maar - omdat er niets staat aangegeven - dan ben je de rotonde al rechtdoor voorbij gereden. Niet handig. Wat ik wel fijn vond is dat je dus wel vlakbij de snelweg zit, zonder dat je daar iets van merkt. Ook zit je vrijwel in het stadje, maar ook van de bedrijvigheid daar heb je geen last. Kortom, een volgende keer op reis willen we er zeker nog wel eens even een paar dagen staan. O ja, campingbaas is er maar kort. We dachten eerst dat we moesten wachten tot hij er was. Maar je mag dus gewoon zelf een plaatsje uitzoeken en je later melden

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Hofman08-05-2017

Prima camping

Vlak naast historisch kasteel. Camping ligt vlak bij snelweg zonder dat je er last van hebt, maar je ben wel snel in bijvoorbeeld Caen, Bayeux of kuststreek. Ook voor doorreizen makkelijk.

Maar ook route in natuurgebied is mogelijk met leuke dorpen (oa. Clecy). Goed VVV bij historische kasteel met veel informatie op loopafstand. Camping is eenvoudig maar goed verzorgd. Sommige plaatsen wat minder geschikt voor grotere caravan met voortent. Eten en drinken doe je in dorp waar even verder ook en supermarkt is.
    Even klimmen; achter de vestingmuur. Je hebt nergens last van. .

• 8Ashanti26-07-2016

Prima camping voor kort verblijf (tussenstop)

Mooi gelegen, rustig. Eenvoudig maar deugdelijk en schoon sanitair. Basale speelvoorzieningen. Vroeger lag het gemeentezwembad er naast, helaas niet meer. Is nu een overdekt zwembad aan de andere kant van de stad.

Buitenrand leuke tentplaatsen. Binnengebied erg veel senioren met campers en caravans. Camping voor ons alleen geschikt voor kort verblijf (2 nachten) op verdere doortrek.

Prachtig gerenoveerde burcht met hoge historische waarde (geboortekasteel van William de Conquerer) ligt boven de camping en een bezoek is zeker de moeite waard. Door virtuele ondersteuning (tablets bij rondleiding) ook voor jongeren zeer de moeite waard. Stad zelf is ook sfeervol met veel oudbouw.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Bob02-07-2014

Rustige camping

Rustig camping met schaduwrijke en schaduwarme plekken. Het sanitair dateert nog uit lang vervlogen tijden, 1 normaal toilet en twee gaten. Echter wel schoon. Stad op 10 minuten lopen.

• 9Henning Ottosen10-09-2011

Fin campingplads.

Fin lille kommunal campingplads ved foden af slotsruinen. Der er gode sanitære forhold, og fri internet i tv-stuen. Man kan gå op i den lille by Falaise. Henning og Gitte.

• 9Marije Eleveld26-07-2010

Netjes en rustig

De camping is ruim opgezet, mooi gelegen aan de voet van het kasteel en op loopafstand van het dorpje. Op de camping is een wifi-verbinding en een tv-ruimte. Verder niet veel vertier, maar daardoor juist erg rustig.

• 9Irma15-05-2010

fijne camping

Deze camping is mooi gelegen, met zicht op het kasteel. Je loopt zo naar het centrum om een broodje oid te kopen. Het sanitair is oud, maar functioneert prima. Voorzieningen zijn in orde! Wij vinden het een prettige camping voor een kort verblijf. Voor kinderen is er (behalve een bezoek aan het kasteel) niet veel te doen.

• 7verboom fr belgie22-10-2008

kom zeker terug

zeer mooie omgeving tien minuten wandeling naar centrum

• 6Staat v/h sanitair

Camping Municipal du Château info