Falaise (Calvados)

We hebben een aantal aanbieders voor Falaise (Calvados) voor je op een rij gezet:

Reviews over Falaise (Calvados)

Schitterende camping

Tine,
    26-8-2018

Het uitzicht vanaf de camping is fenomenaal. Camping zelf is verder erg rustig, weinig te beleven, maar dat is precies wat wij zochten. Het sanitair is wat verouderd, maar over het algemeen wel schoon. Camping was ook niet duur.

Wij vonden de camping lastig te vinden. Als je vanuit het noorden komt aanrijden, geen probleem. Maar vanuit het zuiden... moet je op een gegeven moment een rotonde 3/4 nemen, maar - omdat er niets staat aangegeven - dan ben je de rotonde al rechtdoor voorbij gereden. Niet handig.

Wat ik wel fijn vond is dat je dus wel vlakbij de snelweg zit, zonder dat je daar iets van merkt. Ook zit je vrijwel in het stadje, maar ook van de bedrijvigheid daar heb je geen last. Kortom, een volgende keer op reis willen we er zeker nog wel eens even een paar dagen staan.

O ja, campingbaas is er maar kort. We dachten eerst dat we moesten wachten tot hij er was. Maar je mag dus gewoon zelf een plaatsje uitzoeken en je later melden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima camping

Hofman,
    8-5-2017

Vlak naast historisch kasteel. Camping ligt vlak bij snelweg zonder dat je er last van hebt, maar je ben wel snel in bijvoorbeeld Caen, Bayeux of kuststreek. Ook voor doorreizen makkelijk.

Maar ook route in natuurgebied is mogelijk met leuke dorpen (oa. Clecy).

Goed VVV bij historische kasteel met veel informatie op loopafstand. Camping is eenvoudig maar goed verzorgd. Sommige plaatsen wat minder geschikt voor grotere caravan met voortent.

Eten en drinken doe je in dorp waar even verder ook en supermarkt is.

Even klimmen; achter de vestingmuur. Je hebt nergens last van.

Gereisd met partner in april 2017

Prima camping voor kort verblijf (tussenstop)

Ashanti,
    26-7-2016

Mooi gelegen, rustig. Eenvoudig maar deugdelijk en schoon sanitair.

Basale speelvoorzieningen. Vroeger lag het gemeentezwembad er naast, helaas niet meer. Is nu een overdekt zwembad aan de andere kant van de stad.

Buitenrand leuke tentplaatsen. Binnengebied erg veel senioren met campers en caravans. Camping voor ons alleen geschikt voor kort verblijf (2 nachten) op verdere doortrek.

Prachtig gerenoveerde burcht met hoge historische waarde (geboortekasteel van William de Conquerer) ligt boven de camping en een bezoek is zeker de moeite waard. Door virtuele ondersteuning (tablets bij rondleiding) ook voor jongeren zeer de moeite waard.

Stad zelf is ook sfeervol met veel oudbouw.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Rustige camping

Bob,
    2-7-2014

Rustig camping met schaduwrijke en schaduwarme plekken. Het sanitair dateert nog uit lang vervlogen tijden, 1 normaal toilet en twee gaten. Echter wel schoon. Stad op 10 minuten lopen.

Gereisd met partner in juni 2014

Netjes en rustig

Marije Eleveld,
    26-7-2010

De camping is ruim opgezet, mooi gelegen aan de voet van het kasteel en op loopafstand van het dorpje. Op de camping is een wifi-verbinding en een tv-ruimte. Verder niet veel vertier, maar daardoor juist erg rustig.

Gereisd met partner in juli 2010
Falaise (Calvados) scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews