Hotel Logis du Maine

9 reviews over Hotel Logis du Maine in het Nederlands

Dit nooit meer

Bakker
12-7-2014

Hotel du Maine in Eu, Frankrijk, oud, versleten, in de avond is alles afgesloten, niets meer te drinken te krijgen. Diner zeer slecht.

Kamers zijn werkelijk een ramp

Prima hotel voor deze prijs

Miertjevb
24-6-2014

Okee, het is niet het mooiste of beste hotel in Normandië. Maar als je bedenkt wat je hier betaalt, is de prijs-kwaliteitsverhouding prima. Wij hebben dit hotel via een aanbieding bezocht en zijn hier voor een belachelijk lage prijs drie dagen verbleven. Het hotel is een prima uitvalsbasis voor geweldige dagtripjes in de omgeving. Er zijn prachtige stranden en leuke dorpjes in de buurt. Wij verbleven in de nieuwere kamers in het houten bijgebouw. Basic kamers, maar nogmaals: prima voor deze prijs. Het restaurant in het hoofdgebouw is sfeervol, mooi opgeknapt en gezellig. Het diner daar viel wat tegen. In alle gerechten was zo verschrikkelijk vele boter gebruikt dat je hoofdzakelijk boter proefde: boontjes, vis, vlees, alles had dezelfde botersmaak. Het ontbijt was okee: stokbrood zoveel je wilde, verse croissants, roerei, worstjes, kaas, jam en worst voor op brood, niets op aan te merken. Nogmaals: voor een goedkope uitvalsbasis voor deze streek is dit een prima keuze.

Hotel Du Main in Eu hadden wij geboekt via bon. Eenmaal geboekt verschoten we van de score van dit hotel. De score van een 3,3 vinden wij niet terecht als je de betaalde prijs vergelijkt met de service. Dan is deze zeker een 7 waard. Hotel aan de buitenzijde lijkt wel gesloten, maar is wel open en het maakt een uitgeleefde indruk. We kregen een kamer in het bijgebouw, deze is niet groot en de douche is niet prakitsch ivm niet goed werkende douchewand. We hadden er eenmaal een avondeten bij wat goed was. Het ontbijt uit een verse croissant en stokbrood met koffie of thee. Beleg bestond uit kaas en ham en rouwe ham. Jus d'orange (uit automaat maar goed te drinken), appelsap, verse fruit compote, corn flakes, melk, en roerei en kleine worstjes. Voor ons was dit ruim voldoende. Zoals gezegd als je de prijs vergelijkt voor wat je krijgt dan is dit gewoon goed. We hebben het hotel gebruikt om als uitvalsbasis te gebruiken voor dagtripjes in Normandië wat goed te doen is.

Verouderd, heel erg aan renovatie toe!

Dionysos
28-4-2014

Verouderd, slecht onderhouden, onderbemand, dure drankjes, geen echte lobby, geen lift (beste kamers liggen op de 2de verdieping), eten is wel lekker maar zondagavond is alles dicht en moet je zelf je plan trekken. Kamers worden alle dagen schoongemaakt.

Dit nooit meer!

odettedekoning
20-4-2014

Wat een slecht hotel is dit. Lekkage op de kamer. Slecht eten. Onvriendelijk personeel. Geen service. Hospitality hebben ze hier niet bregrepen. Echt een misser, touroperator geen zaken meer mee doen.

Vreselijk

faber
25-3-2014

Het meest vreselijke hotel aller tijden. Kamers zeer klein, kledingkast die omviel, bed werd niet opgemaakt. Douchen met flutstraal, vervolgens was je genoodzaakt de hele badkamer te dweilen. Eten sorry niet te vreten, maar wel vreselijk duur. Ondanks halfpensioen zijn wij na een nuttiging elders gaan eten, gelukkig bestaan er goede restaurants in EU/Le Treport

Bij aankomst bleek het hotel gesloten, terwijl we ruim van tevoren geboekt hadden. Gelukkig stond het tel.nr. van de eigenaar op de voordeur. We kregen de kamer, maar het restaurant van het hotel was dicht tijdens ons verblijf. We konden het diner (1x inbegrepen) in het restaurant in Tréport krijgen wat van dezelfde eigenaar was. De prijs/kwaliteitverhouding was behoorlijk scheef. Gelukkig zat het diner in het arrangement. Het eten was het geld anders nooit waard geweest. Het vlees was enorm aangebrand en smaakte naar verbrand oud vet. De bijbehorende paddestoelen waren koud. De gebakken aardappeltjes waren wel goed. Het ontbijt was niet erg uitgebreid, maar net voldoende (kwalitatief gezien). De koffieautomaat gaf troebel water voor de thee en de koffie smaakte naar chocolademelk. De kamer in het nieuwe gedeelte was ruim voldoende. Allleen de douche werkte niet goed. De bediening in zowel het restaurant als het hotel was erg vriendelijk. Het oude gedeelte van het hotel is een bouwval.

Helaas een teleurstelling

renske
22-10-2013

Ik had de vorige recensie gelezen en dacht 'hoe erg kan het zijn?'

We kwamen in een van de kleinste kamers (2). Het bad is beschadigd en de wc staat dicht tegen de muur, niet echt praktisch vonden wij. Verder goed genoeg om alleen te slapen, douche. Het diner is veel te duur, je krijgt alleen vlees met friet (of iets dergelijks) geen sausje etc. Op de 2e dag stond onze kamerdeur open, terwijl wij deze in de ochtend gesloten hadden. Bij het ontbijt krijgt ieder stelletje twee croissantjes en kan er stokbrood afgesneden worden. Dit is verder klein maar voldoende keuzes.

Bij vertrek probeerde ze een overnachting erbij te laten betalen. Toen wij zeiden dat er iets niet klopte werd het bedrag snel gecorrigeerd. Wij denken dat ze dit deden omdat wij geen Frans spreken.

Dus onze conclusie Frankrijk mooi land en Normandië is een mooie streek, maar dit hotel wordt het voor ons niet meer!!

Dit nooit meer...!!!!

Thieske
2-8-2013

Goedkoop, maar was achteraf duurkoop. Kamers redelijk, maar het aanzicht zeer slecht. Pand heeft hard verf nodig. Zag er niet uit. Eten en drinken veel te duur. €5,50 voor een glas bier. Hoofdgerecht bruin tot zwart gebakken pataten, vis was wel lekker, maar met veel graad en geen groente of sausje erbij! Wifi werkte niet. Ligt in een dorp waar niets te beleven valt. Om 20.00 uur is gewoon alles dicht. We zaten buiten bij een cafe/ restaurant en zaten onder het zonnescherm om te schuilen voor de hevige regenval. Op den duur werd het scherm opgedraaid, maar er werd niet verteld dat ze gingen sluiten. We werden gewoon in de regen gezet. Ik begrijp goed waarom het Hotel veel geld vraagd voor een biertje er is anders gewoon niets te krijgen. We zijn na 2 nachten vertrokken. We hadden het helemaal gehad. 400 km voor niets gereden. Uiteindelijk beland in Maastricht Daar was het geod toeven en maakte deze ramp enigzins goed en als afsluiting een heerlijke sauna in Born.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Logis du Maine in Eu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Logis du Maine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.