Camping Reine Mathilde

Bezoek de stad Bayeux met zijn Tapisserie en mooie Cathedrale
astridlutters70, 16-8-2014
Bayeux is geweldig en dichtbij, Arromanches, Omaha beach
anita.beukers, 14-8-2014

Camping is goed gelegen om de D Daystranden te bezoeken. Je kunt zelfs op de fiets naar Omahabeach.

Port en bessin is een gezellig havenplaatsje met winkeltjes en restaurantjes.

Bayeux is ook een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Reine Mathilde voor je op een rij gezet:

Ellen Hermans, 16-9-2013
    Probeer eens de 'Pod'. Een nieuw campingconcept. Kost je slechts 35 euro per nacht en het is zooo romantisch!
    joostpeetoom, 17-8-2013
    St-Jakobsschelpen verzamelen op het strand van Port en Bessin. Lunchen / dineren kan daar ook uitstekend.
    j_pos, 27-7-2013
    Als je hier bent vergeet vooral bajeux niet te bezoeken zeer de moeite waard

Spaan46, 5-12-2012
    Bezoek de rotsen en strand van de invasie van de geallieerden,, Omaha beach is niet ver weg.

We hebben een aantal aanbieders voor Reine Mathilde voor je op een rij gezet: