Camping Reine Mathilde

57 reviews over Camping Reine Mathilde in het Nederlands

Gezellige sfeer

Manon
7-9-2018

Een erg gezellige camping met een ontzettend fijne sfeer. Elke avond was er in de bar iets te doen van doedelzakspelers tot karaokebar, waardoor je 's avonds het gezelschap kan opzoeken (op de rest van de camping is hier overigens niets van te horen, dus u kunt ook rustig bij uw kampeerplek kan opzoeken). Bij de bar kon je elke ochtend vers je eigen brood halen die je avond ervoor kon bestellen. Ook het eten van de bar/restaurant was erg lekker. Dit kun je eventueel ook meenemen naar je eigen campeerplek. Elke woensdag stond er een pizzabus met ontzettend lekkere pizza's. Sanitair was schoon, maar een beetje verouderd. Ook was er maar 1 toiletgebouw en zou en tweede op de camping geen overbodige luxe zijn, want het kon soms erg druk zijn bij de toiletten/douches. Voor de kinderen een zwembad en een speeltuin! Deze camping is een aanrader en ligt dichtbij de d-day stranden!

Bijl
26-8-2018

Prima onderhouden camping met veel privacy.

Sanitairgebouw is oud maar schoon .

Ontvangst is zeer gastvrij.

Prima plek.

Camping oke, sanitair niet.

Fam. Nikkels
26-8-2018

Nette camping, aardige man / eigenaren die proberen Engels te praten, hij helpt je met alles wat je wilt zien daar. De wc's/ douches zijn om te huilen. Mooie plaatsen , iedereen eigen afgebakende plek.

voor herhaling vatbaar

san
14-8-2018

prachtige ruime plek op een rustige camping. camping heeft 1 toiletgebouw waardoor wij wat ver moesten lopen. zeer ruime plekken met privacy voor zover dat mogelijk is op een camping. net zwembad. vriendelijke eigenaar.

prima te doen om vanuit de camping op pad te gaan. winkels ook in de buurt.

Eenmalig

Lex
12-8-2018

Overzichtelijke camping met grote plekken. Sanitair niet echt fantastisch, regelmatig koude douche en de schoonmaak gebeurd met een Franse slag.

Heerlijke familie camping met fijne sfeer

Marieke
31-7-2018

Heel fijne camping! Sanitair schoon, douches warm! De mensen in de receptie en bar zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam en spreken zeer goed Engels. In het restaurantje erg lekker gegeten, voor een heel schappelijk prijs!

Wifi alleen bij hoofdgebouwen, maar gratis en meestal prima ontvangst.

Voor de jeugd is er een ruimte met tafeltennis, airhockey en wat banken. Het zwembad is eenvoudig maar lekker. Let op, net als bijna overal in Frankrijk zijn shorts niet toegestaan in het zwembad.

's avonds bijtijds al rustig op het terrein, geen groepen luidruchtige jeugd / vakantiegangers.

Familiecamping, zonder grote animaties, disco of glijbanenparadijs. Gewoon een heerlijke camping!

Goede camping vlak bij de invasiestranden

Marietje 13
26-7-2018

Goede camping. We konden zelf een plaatsje uitzoeken. Leuk, eenvoudig restaurantje. Verouderd maar schoon sanitair met closetpapier, zeep en handendroger. Camping ligt wat in het binnenland maar goed gelegen om de invasiestranden te bezoeken. Bayeux is ook op de fiets te doen.

Aanrader !!

Jos Lem
8-6-2018

Fijne camping in de buurt van de invasiestranden. Goede uitvalsbasis voor tochten (auto en fiets). Sanitair gedateerd maar zeker schoon (wat een heerlijke douches). Heel vriendelijke eigenaren die altijd behulpzaam zijn. Komen hier zeker nog terug!

Goede cp. om De invasiestranden etc te bezoeken

gerard en truus
15-9-2017

Goede camping om De invasiestranden etc te bezoeken

Vriendelijk ontvangst, wordt engels gesproken.

Goede grote plekken met hoge hagen, met en zonder schaduw.

Bar en restaurant en brood op bestelling.

Verarmd buitenbad en gratis Wifi bij de receptie.

Sanitair is verouderd en kan wel een opknapbeurt gebruiken.

Veel bloemen en beplanting.

Rustig gelegen aan de rand van het dorp Russy.

Super U in Port en Bessin, op ca 7km.

Vlakbij alle WO 2 bezienswaardigheden (zie boven) en Bayeux.

Nomadische heerlijkheid!

Charlotte
19-8-2017

Ik kan werkelijk niets negatiefs bedenken over deze camping. Wat een vriendelijk en warm onthaal na een vlucht van een andere camping. Na 1.5 week ook eindelijk weer eens echt warme douches in een weliswaar wat ouder gebouw, maar spik en span en daar gaat het om wat mij betreft. Het zwembad is eenvoudig maar de jongens (13 & 11) hebben er uren in gelegen en waren in de gloria omdat je er kon duiken (2.20 diep, waar tref je dat nog. We hebbn er heerlijk gegeten, simpel maar goed. De camping is rustig (gelukkig) maar op het centrale pleintje hadden de jongeren het 's avonds prima naar hun zin. Heerlijke plek om alles wat Normandië te bieden heeft te ontdekken. Wij komen er graag nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Reine Mathilde in Etréham, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Reine Mathilde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.