Géén boekingskosten

Reine Mathilde

FrankrijkNormandiëEtréham

We hebben de beste aanbieders voor Camping Reine Mathilde voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 68 reviews

Meer camping info

68 Reviews over Reine Mathilde

• 7Stéphanie28-07-2022

Fijne kleinschalige camping

Wij verbleven in een mobile home. Keurig schoon. Matrassen en kussens zijn aan vervanging toe. Verder echt een keurige caravan! Zwembad was heel fijn. Voor de oudste kinderen is er niet veel te beleven maar onze dochter vond de miniclub erg leuk! Heerlijk veel ruimte rondom de caravan. Personeel meedenkend en vriendelijk. Afstand tot supermarkt ongeveer 15 min per auto.

• 3Eetgelegenheden
  • Fantastisch

Heel vriendelijke behulpzame mensen,wij hadden panne met de auto, en de mensen zijn met ons naar Bayeux gereden om ons uit de nood te helpen,heel goede keuken ,hebben daar lekker gegeten ,prachtige staanplaats,ook mooie omgeving, wij hebben genoten van onze vakantie daar

• 10Eetgelegenheden
  • 6Fam29-05-2022

Prima locatie, grote plekken, slecht sanitairs

Zeer grote plekken. We mochten er zelf eentje uitkiezen. Veel bomen op de camping. Plekken afgeschermd met (hoge) heggen. Helaas wordt er amper tot geen Engels gesproken door de eigenaren. Staat van het sanitair was zeer matig. Wc’s (zonder bril) zijn in dezelfde ruimte als waar je moet afwassen (temperatuur afwaswater onvoldoende). Ook waren bij ons de heren toiletten afgesloten, waardoor alle campinggasten slechts 4 wc’s konden gebruiken. Douches erg klein. Temperatuur van het douchewater was goed. Prima brood, wat de dag ervoor besteld moet worden en contant moet worden betaald. Locatie van de camping is prima om de omgeving te verkennen.

• 2Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 7Claire Biere - Damen29-08-2021

Fantastisch!!!!!

Als je een grote plek wil, dan is dit jouw camping!! We mochten zelf uitzoeken, engels sprekende receptionist is handig en wij voelden ons welkom. De sfeer op de camping is heel goed, geen slagbomen, keycards en die mikmak. Gewoon en toch bijzonder. Qua eten doen ze een beetje moeilijk, ze hebben niet veel te bieden en je moet er erg lang o wachten, ook al heb je besteld voor een bepaald tijdstip. De eigenaar doet alles, receptie, brood reserveren, koken en socializen bij de jeu de boules. Tja, dat is wellicht wat veel. Wij zijn zeer tevreden en mochten wij nog eens in de buurt zijn, zoeken we weer een mooie grote plek met veel bomen waar een enorme hoeveelheid vogels te vinden zijn, heerlijk.

Het sanitair is verouderd, toiletten bevinden zich in het afwas/ wasmachine gedeelte en het toiletpapier is niet altijd voorradig. De rest maakte het allemaal goed.

Heerlijke broodjes en stokbroden, van te voren bestellen.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Familie de Jong11-08-2019

Leuke en mooie camping, centraal in Normandië

Leuke en mooie camping in Normandië, centraal gelegen in Calvados. Veel bezienswaardigheden in de omgeving te bezoeken, je hoeft je niet te vervelen. Leuke en aardige eigenaren!

Camping heeft zeer ruime plaatsen (wij hadden nr 14), goede sfeer, mooie groene omgeving (veel bomen/struiken/vogels op de camping). Brood elke dag tot 21.30u te bestellen bij de balie. Wc's zijn acceptabel, maar geen wc bril, worden 1x p.d. schoongemaakt. We hebben nooit hoeven wachten, we gingen 's morgens vroeg douchen. Dan was het lekker warm/heet! Zwembad is lekker om af te koelen, verder wienig vertier en geen animatie maar dat vinden wij juist lekker.

Tip voor verbetering: upgrade/vernieuwing sanitair voorzieningen (ook wc's met wc brillen), zwemshorts toestaan in zwembad, vernieuwde speeltoestellen speeltuintje, en uitgebreider assortiment in het winkeltje.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Dirk04-11-2018

Geweldig en indrukwekkend

Camping is vlak bij Omaha beach (D-day). Caen en Bayeux. Er is genoeg te zien voor een volle en informatieve vakantie, maar ook voor een strandvakantie

• 9Eetgelegenheden
  • 8Manon07-09-2018

Gezellige sfeer

Een erg gezellige camping met een ontzettend fijne sfeer. Elke avond was er in de bar iets te doen van doedelzakspelers tot karaokebar, waardoor je 's avonds het gezelschap kan opzoeken (op de rest van de camping is hier overigens niets van te horen, dus u kunt ook rustig bij uw kampeerplek kan opzoeken). Bij de bar kon je elke ochtend vers je eigen brood halen die je avond ervoor kon bestellen. Ook het eten van de bar/restaurant was erg lekker. Dit kun je eventueel ook meenemen naar je eigen campeerplek. Elke woensdag stond er een pizzabus met ontzettend lekkere pizza's. Sanitair was schoon, maar een beetje verouderd. Ook was er maar 1 toiletgebouw en zou en tweede op de camping geen overbodige luxe zijn, want het kon soms erg druk zijn bij de toiletten/douches. Voor de kinderen een zwembad en een speeltuin! Deze camping is een aanrader en ligt dichtbij de d-day stranden!

• 9Eetgelegenheden
  • 8Bijl26-08-2018

Prima onderhouden camping met veel privacy. Sanitairgebouw is oud maar schoon . Ontvangst is zeer gastvrij. Prima plek.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 6Fam. Nikkels26-08-2018

Camping oke, sanitair niet.

Nette camping, aardige man / eigenaren die proberen Engels te praten, hij helpt je met alles wat je wilt zien daar. De wc's/ douches zijn om te huilen. Mooie plaatsen , iedereen eigen afgebakende plek.

• 7Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 7san14-08-2018

voor herhaling vatbaar

prachtige ruime plek op een rustige camping. camping heeft 1 toiletgebouw waardoor wij wat ver moesten lopen. zeer ruime plekken met privacy voor zover dat mogelijk is op een camping. net zwembad. vriendelijke eigenaar. prima te doen om vanuit de camping op pad te gaan. winkels ook in de buurt.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar