Camping La Briquerie

61 reviews over Camping La Briquerie in het Nederlands

Genoten

Kim
27-8-2018

Super schone camping. Erg genoten. Lekker restaurant waar je ook af kunt halen. Toilets en douches super netjes, ruim en zeer goed voor de kleinsten... Zwembad was heerlijk. Met toezicht, erg fijn.

Als je van drukte houdt, goede camping

Dirk
11-8-2018

Dichtbij Honfleur, dat geweldig toeristisch is. De camping heeft ruime plekken, maar nauwelijks schaduw. Het sanitair is verwarmd.

Er is gratis wifi op de hele camping ( met code) en een supermarkt is op loopsfastand.

Goede camping met uitstekende faciliteiten.

Ed van Drumpt
5-8-2018

Een mooie camping met ruime plaatsen en veel vaste campinggasten.

Mooi zwemcomplex met diverse zwembaden en een prima restaurant.

Camping ligt slechts enkele km. Van Honfleur.

Grote camping, maar als je achteraan staat heb je dat helemaal niet in de gaten. De plekken zijn met hagen omringd. Sanitair wat verouderd, maar schoon. Alles werd keurig netjes bijgehouden. Honfleur is een bezoek waard, maar hou er rekening mee dat als je in de omgeving wilt fietsen dat er aardig wat hoogteverschillen zijn. Supermarkt op nog geen 150 meter afstand van de camping evenals een bushalte.

Fantastisch.

Lydia
24-6-2018

Zeer goede camping. Sanitair super schoon. Supermarkt op loopafstand. Heerlijk gegeten in het restaurant.

Als de hel een camping zou hebben..

Ronnie
11-5-2018

Dan is dit de plek! Je kunt alleen cash betalen. De helft van het sanitair is gesloten. Het restaurant serveert diepvries voer wat bevroren is van binnen. Na klagen bij het (naar zweet stinkende) personeel, voelen ze even met de hand aan het eten en komt het uit de magnetron weer terug (?!). De eigenaar komt schreeuwend op ons af omdat onze camper schijnbaar in de weg staat terwijl we willen betalen. Beter zou hij sneller de betalingen afronden dan hoeft er ook niemand in de weg te staan. Kortom: vieze half criminele witwas camping met lomp en arrogant personeel. Blijf hier weg!

Mooie camping dichtbij Honfleur

Mary
31-8-2017

Met een camper op deze camping gestaan, we hebben de camper niet van zijn plaats gehad omdat de busverbinding naar Honfleur en naar de dorpjes verder langs de kust perfect is. Op de camping is genoeg te doen voor de kinderen en het zwembad is goed verwarmd dus ook bij wat lagere temperaturen kun je lekker zwemmen en glijden. In het bos op fietsafstand is een mooie wandeling van 6 km. Keurig sanitair.

Nette, schone camping

Fam. Nijstee
31-8-2017

Mooi,schoon en voldoende sanitair. Camping zelf werd ook prima schoongehouden. Veel grote vuilnisbakken bij de plaatsen die dagelijks werden geleegd. Zwembad mooi. Twee baden en een waterspeelplaats. Ook hier dagelijkse schoonmaak en geen troep te bekennen.

Grote campingplaatsen,wel weinig uitzicht en veel doortrekkers,maar deze camping en de omgeving zijn prima geschikt om een week of meer door te brengen.

Als het weer ook nog een beetje meewerkt...

Zeker geen 5 sterren waarx

Fam Wissink
5-8-2017

Het is geen gezellige camping Plaatsen zijn groot en zwembad okay Maar sanitair achter op de camping is gedateerd en niet schoon Receptie is onvriendelijk Er zijn heel veel vaste standplaatsen en veel voorgangers Het is veel te duur

Wij komen hier niet meer

Zeer goede camping perfect sanitair

Fred
29-7-2017

Goede grote plaatsen enige min punt beperkte wifi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Briquerie in Equemauville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Briquerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.