Sorteren

Reviews over Equemauville

Genoten

Kim
    27-8-2018

Super schone camping. Erg genoten. Lekker restaurant waar je ook af kunt halen. Toilets en douches super netjes, ruim en zeer goed voor de kleinsten... Zwembad was heerlijk. Met toezicht, erg fijn.

Als je van drukte houdt, goede camping

Dirk
    11-8-2018

Dichtbij Honfleur, dat geweldig toeristisch is. De camping heeft ruime plekken, maar nauwelijks schaduw. Het sanitair is verwarmd.

Er is gratis wifi op de hele camping ( met code) en een supermarkt is op loopsfastand.

Goede camping met uitstekende faciliteiten.

Ed van Drumpt
    5-8-2018

Een mooie camping met ruime plaatsen en veel vaste campinggasten.

Mooi zwemcomplex met diverse zwembaden en een prima restaurant.

Camping ligt slechts enkele km. Van Honfleur.

Grote camping, maar dat viel op onze plek niet op.

Anja
    7-7-2018

Grote camping, maar als je achteraan staat heb je dat helemaal niet in de gaten. De plekken zijn met hagen omringd. Sanitair wat verouderd, maar schoon. Alles werd keurig netjes bijgehouden. Honfleur is een bezoek waard, maar hou er rekening mee dat als je in de omgeving wilt fietsen dat er aardig wat hoogteverschillen zijn. Supermarkt op nog geen 150 meter afstand van de camping evenals een bushalte.

Fantastisch.

Lydia
    24-6-2018

Zeer goede camping. Sanitair super schoon. Supermarkt op loopafstand. Heerlijk gegeten in het restaurant.

Equemauville scoort een 6,8 uit 10, op basis van 15 reviews