Hotel Auberge de la Sélune **

Hotel Auberge de la Sélune
Hotel Auberge de la Sélune
7,8

Weer vandaag5°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge de la Sélune voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Auberge de la Sélune in het Nederlands

Prima hotel

Petra Derlagen, 13-5-2014

Een hotel op een prima locatie. Hiervandaan zit je zo bij Mont Saint Michel. Gratis parkeren voor de deur. Eten in het hotel is prima. Ontbijt eenvoudig maar niets op aan te merken. Zeer vriendelijke gastvrouw. Kamer eenvoudig.

pittoresk gelegen

jacqueline grootaert, 9-7-2013

hotel auberge de la sélune, prachtig gelegen. Vriendelijke uitbaters, doch opdringerig we hadden formule hotel met ontbijt en toch werd elke ochtend gevraagd "voor vanavond 3 personen?". De 1ste dag hebben we 's avonds wel gegeten, er was een vegetariër bij en de kaart biedt GEEN ENKEL vegetarisch recept. Ook de prijs-kwaliteit was niet correct, het oogde zéér mooi maar proefde naar niets. Wij hadden zitbad en konden de sproeier niet ophangen dus geen comfort. Wel kregen we voldoende inlichtingen over wandelingen enz... in de buurt. Wij hebben er geen 2de keer meer gegeten, wij zijn in ons Belgenlandje zo verwend met culinaire recepten, daarvoor moeten we echt niet naar Frankrijk :)

strategische ligging.

chris bauwens, 26-8-2008

Ducey is een allercharmantst stadje van waaruit je in een wip heel wat bezienswaardigheden kunt bezoeken. Natuurlijk de Mont St. Michel maar ook o.m. Avranches, St. Malo, Cancalle, Dinan, Granville, de landingszone's van D-day etc. Het hotel "Auberge de la Sélune" heeft waarschijnlijk slechts 2 sterren omdat het over geen lift beschikt maar de keuken 's avonds is van een heel hoog gastronomisch niveau. Het ontbijt daarentegen is eerder beperkt qua keuze. De kamers zijn gedateerd maar wel heel netjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge de la Sélune in Ducey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge de la Sélune zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auberge de la Sélune scoort een 7.83 uit 10 op basis van 3 reviews.