Vakantie in Ducey

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Ducey

Reviews over Ducey

• 9Louise28-08-2017

gezellig stadje

mooi aan de rivier gelegen. We troffen het dat het chateau geopend was voor een expositie dus konen we deze mooi even van binnen bekijken. verder alle winkels aanwezig.

• 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2017

• 5Zikko23-08-2015

Een saai dorpje maar goed als uitvalsbasis.

Ducey is een rustig vertrekpunt en ziet er als drop leuk uit. Vetrekpunt omdat In het dorp zelf weinig te doen is. Je moet vooral gaan voor de toeristentrekkers in de ruime omgeving. Mont St Michel is natuurlijk de grootste trekker. Maar ook kun je over kliffen lopen van het ene naar het andere dorp.

• 2Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur
    • 6Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2015

• 7Petra Derlagen13-05-2014

Lief stadje

Ducey is een lief klein stadje. Weinig te beleven maar prima plek als uitvalbasis.

• 2Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2014

• 7jacqueline grootaert09-07-2013

Ducey, mooi, pittoresk!

We vragen ons af of het hier altijd zo "fleurig " is of was het omdat op 10 juli de ronde van Frankrijk hier passeert. Je kan er mooie wandelingen maken maar de tijd is er precies blijven stilstaan. 1 bakker, 1 beenhouwer, 1 cafeetje, een pizzeria "La marionette" , zeker aan te bevelen. Bijna geen openbaar vervoer, 3 bussen per dag...

• 6Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd in juli 2013

• 8chris bauwens26-08-2008

schitterende ligging !

Ducey is gewoonweg een bijzonder charmant stadje van waaruit je heel makkelijk alles met naam in de wijde regio kunt bezoeken. (en dat is heel wat ). Er zijn een paar heel leuke bar / bistro's met een prima keuken. Wel jammer dat een bezoek aan de Mont St Michel bijna niet (meer)te doen is wegens de drukte. Overvolle parkings vanaf 11.00 h ! Maar natuurlijk waren wij er in het hoogseizoen. Niet vergeten om Dinan te bezoeken ! Schitterende stad en makkelijk te combineren met een bezoek aan St Malo en het reuzenaquarium daar. Ook de landingsstranden (D-day) en Granville zijn mooi te combineren. En dan kun je natuurlijk ook nog de ferry nemen naar Jersey / Guernsey... Om Cancalle en zijn oesters en zeevruchten niet te vergeten, njam !

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur