Bed and Breakfast Le Lieu Manichet

Bed and Breakfast Le Lieu Manichet

9.5Fenomenaal

Frankrijk, Normandië, Douville-en-Auge

Op vakantie geweest naar Le Lieu Manichet?

9.5Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

2 reviews over Bed and Breakfast Le Lieu Manichet

• 9den Herder30-08-2010

Fantastische plek!

Hou je van rust en landelijk? dan moet je hier zeker naartoe gaan! Erg gezellig, gastvrij en mooi! Wij hadden pas net van te voren gereserveerd en kwamen met 4 personen. We kregen 2 kamers op de zolder met een gezamelijke badkamer. Dat is iets minder. De andere 3 kamers hebben wel een eigen badkamer.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 10Roy Coumans30-08-2009

Super romantische en geweldige locatie

Deze chambre d' hotes is een van onze mooiste, zo niet de mooiste accomodatie die we ooit bezocht hebben. Het huis is in 2008 gerestaureert en het is er aan af te zien. Als je houdt van oude elementen in een nieuw jasje, dan is dit the place to be. Mooie oude balken in een stijlvol interieur. Ieder detail, ieder lijstje, iedere spiegel, elke kleur van het prachtige interieur klopt. Alles tot in de puntjes verzorgd. De gastvrouw is heel gastvrij, je voelt je er meteen thuis. Er zat een mooi verzorgd terras bij, een grote tuin, een BBQ waar je gebruik van mocht maken en het ontbijt was heel goed. De omgeving is mooi, rustig en er zijn een aan mooie plaatsen die je kunt bezoeken. Het verblijf ligt 4 km van het strand en er zit geen zwembad bij. Voor ons was dat geen probleem, maar daar dient men wel rekening mee te houden. Een dikke aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2009

Bed and Breakfast Le Lieu Manichet info