Hotel Crocus Dieppe Falaise **

Hotel Crocus Dieppe Falaise **

Hotel Crocus Dieppe Falaise
7,8

Weer vandaag9°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Crocus Dieppe Falaise voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Crocus Dieppe Falaise in het Nederlands

goed hotelletje voor een doorreis

susan, 2-9-2009

rustig hotelletje buiten de stad ,

kleine kamers zonder uitzicht ,

zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt

prijs/kwaliteit is in evenwicht ,

goed voor een passage

Budgethotel vlakbij Dieppe, is ons goed bevallen.

Elisa van Hout, 20-11-2008

Budgethotel op een industrieterrein net onder Dieppe (met goede busverbinding naar het centrum), vriendelijk personeel dat ook engels spreekt, de bedden waren wat hard, 's nachts was het rustig en het ontbijt (buffet) voor 5,50 was goed.

redelijk hotel gezien de prijs

A. Sanchez, 13-8-2008

Met name een doorreis hotel. Voor de prijs moet je niet teveel verwachten, dat kan ook niet anders. Dit in het achterhoofd gehouden is het een goed hotel, kamer (3 persoons) vonden wij klein. Ontbijt voor 5,50 p.p. is goed. Avondeten hebben we niet genuttigd. Personeel is vriendelijk en behulpzaam (ja is even schrikken ben anders gewend in frankrijk), al met al prijs /kwaliteit is goed.

hotel met ruime kamers

Vera en Marc, 5-5-2008

hotel met ruime kamers.badkamer met douche.ontbijt à vollonté 5,50eur p.p. afgesloten(open)autoparking 23.OOh - 06.30h tijdens deze sluituren toegang met unieke geheime slotcode ! 10min.van centrum/haven Dieppe. 2min.overdekt shoppingcentra. Dieppe heeft een groot strand-veel restaurants-grote winkelstraat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crocus Dieppe Falaise in Dieppe (Seine Maritime), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crocus Dieppe Falaise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crocus Dieppe Falaise scoort een 7.75 uit 10 op basis van 4 reviews.