Hotel Auberge du vieux Puits

4Onvoldoende

Frankrijk, Normandië, Dieppe (Seine Maritime)

4Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge du vieux Puits voor je op een rij gezet:

23 reviews over Hotel Auberge du vieux Puits

• 2019
    3Henk04-08-2019

Te duur.

Fantastische lokatie, met uitzicht over de oceaan. Voor de rest krappe kamers, en zeer gehorig. Daarom veel te duur. Wij gaan er niet weer heen. Het zou een Nederlandse eigenaar hebben, maar daar niks van ontdekt. De bediening sprak geen woord over de grens.

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

9Rob29-06-2017

Absolute aanrader

Zojuist teruggekomen na een 3 daags verblijf, we werden bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen, we kregen een welkomst drankje aangeboden. 's avonds heerlijk gegeten in het restaurant, voor onze dochter van 2 werd ook wat lekkers klaar gemaakt. Onze kamer nummer 1 heeft een mooi uitzicht op zee, erg netjes en zeer schoon en fijne badkamer. De algemene sfeer is huiselijk en aangekleed met brocante meubels, erg knus allemaal. Verder nog een speelhoek waar kindjes zich prima kunnen vermaken. Het personeel is uiterst vriendelijk. De ligging van de Auberge is zeer mooi en op het terras kun je ook heerlijk vertoefen. Wij kunnen deze Auberge zeker aanraden ! Prijs kwaliteit is prima, goed eten, goede wijnen, prima ontbijt, service en klantvriendelijk. Daarom geven wij deze Auberge een 9 ! Tot een volgend keer

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 10Deborah19-03-2016

Heerlijke auberge met grote gastvrijheid

Natasja en Amir hebben een prachtige plek gecreëerd waar wij als gezin met 2 kleine kinderen en een hondje heerlijke hebben verbleven. Beiden zijn ontzettend gastvrij en vertellen je graag alles over de omgeving. Wat heerlijk is met kleine kinderen is dat wanneer je je babyfoon meeneemt je de kinderen op bed kunt leggen en samen kunt gaan eten in het restaurant. Waar je trouwens ook met kinderen prima kunt eten. Wij komen graag terug en raden iedereen aan te boeken. Ook om de mooie omgeving te verkennen, dieppe is een prachtig stadje en natuurlijk de zee.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 10Rianne & Martijn Ras26-08-2015

Voelt elke keer weer als thuiskomen! Fantastisch!

Net terug, alweer voor de 3e keer op dit prachtige en bijzondere plekje geweest, wat voor ons aanvoelt als "ons plekje"! Wat een gastvrijheid van Amir en Natasja, wat een overheerlijk(!!!) eten, superlief personeel en fantastische kamers! Tot ziens weer, we kijken nu alweer uit naar ons volgende bezoek!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Dorien Verkleij18-08-2015

Top minivakantie

Wij zijn hier met onze zoons 3 dagen geweest en het was voor ons een heerlijke minivakantie. Een prachtig authentieke auberge, bijzonder sfeervol en geweldige eigenaren en personeel. Nette kamers en modern sanitair. Bedden uitstekend. Prachtig uitzicht op de zee en heerlijk vertoeven voor het ontbijt, diner of gewoon een glaasje wijn. De eigenaren Amir en Natasha waren bijzonder gastvrij en vriendelijk. Wij voelden ons hier direct op ons gemak. Tot slot de goede service: wij waren onze tablet vergeten en 3 dagen later al thuis in de brievenbus. Al met al redenen genoeg om nog eens een keer te komen en aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Marijke Jansen27-05-2015

een aanrader!

De uitstraling van deze auberge is geweldig leuk. De ligging is fantastisch met uitzicht op zee. De kamers zijn keurig met prima bedden en modern en schoon sanitair. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel en de eigenaar kookt de sterren van de hemel.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Melissa17-05-2015

Geweldig! zalig hemelvaartsweekend

Wij zijn voor het hemelvaartsweekend met onze 3 kinderen naar de auberge gereden. Wat een weekendje weg was werd echt een zalige minivakantie! Wat een verwennerij om hier te mogen verblijven. Niets was teveel voor de gastheer en gastvrouw. Het eten was echt zalig, de sfeer heel relaxed, en de omgeving en het uitzicht geweldig. Echt een aanrader als je wilt genieten van het Franse leven! Wij twijfelden even vanwege de reisduur (5 uurtjes) maar wat zijn we blij dat we ons daar niet door hebben laten leiden. Met een lunch tussendoor ben je er zo vanuit Nederland en hier dankzij de gastvrijheid en kookkunsten van de eigenaren én de prachtige omgeving ben je er echt helemaal uit!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 10Henk en Marleen19-03-2015

Wij komen terug!!!

We zijn afgelopen week met onze dochter van 11 maanden een lang weekend bij Amir en Natasja verbleven. Gastvrij onthaal ruime kamer met zeezicht en ze hadden een gratis babybedje klaarstaan voor ons. Heerlijk gewandeld in de omgeving naar de markt geweest in Dieppe en vervolgens moe maar voldaan top gegeten in het restaurant waar Amir organel recepten op tafel tovert Werkelijk zelden zo goed en vers gegeten met allemaal lokale producten, vers van de kade. Bij het ontbijt door Natasja geserveerd werd onze dochter verrast op een bezoek van hun 9 maanden oude dochter die lekker samen hebben gespeeld. Wij komen hier zeker nog 1 of meerdere keren terug zeker gezien de korte reistijd vandaar 5 uurtjes. Henk en Marleen Dank voor het genieten en de tips

Gereisd met jonge kinderen in maart 2015

• 6Tanja14-09-2014

Moeilijk !

Juist terug van 2 dagen . Als je wil gaan eten dan geef ik een 10 op 10 , maar voor de rest heb ik wel wat opmerkingen , onze kamer is niet nagekeken tijdens ons verblijf. Zelf op zoek gemoeten naar wc papier dat op was , afdekkap licht schakelaar ontbreekt , vod in de verluchting , kamer is koud. Geen tv op de kamer ook niet in de salon . In de tuin lagen legge flessen drank , kapotte stoelen , kapotte ladder . Zowel de tuin als het huis als de kamers hebben dringend wat extra aandacht nodig . Doordat de eigenaars niet veel aanwezig zijn wordt er veel over het hoofd gezien door het personeel , deze mensen doen het best maar kunnen natuurlijk niet voor tuinman spelen .avond eten is aan te raden, je word bediend door een top wijf .hopelijk herpakken ze zich , want anders gaat deze zaak ten onder en dat zou zonde zijn want het is een tof koppel met een huis op een goede locatie !

Gereisd met partner in september 2014

• 5marloes de Groot09-09-2014

helaas

Deze keer een wat mindere ervaring met erfgoedlogies. Het geheel doet heel rommelig aan. Franse personeel spreekt geen woord over de grens en komt bijzonder onprofessioneel over. We hadden een late boeking gedaan en daardoor de slechtste kamer. Begrijpelijk maar KAMER 8 is een afrader. Je kan letterlijk volgen wat er in de badkamer van de aangrenzende kamer gebeurt. Maar grootste bezwaar is de hygiëne in het hotel. De badkamer was absoluut niet schoon. Op de rand van het bad was precies te zien waar shampoofles van voorganger had gestaan. Douche heeft denk ik een jaar geen anti-kal gezien. Het hele hotel maakt een wat vieze indruk. We hadden geen gelegenheid bij de Nederlandse eigenaar te klagen en mijn Frans is te ontoereikend om bij het Franse personeel de strijd aan te gaan. Daarom bij thuiskomst eigenaar gemaild met wat opbouwende kritiek. . We hebben twee weken gewacht maar nog steeds geen enkele reactie. Helaas; niet professioneel

Gereisd met partner in augustus 2014

Hotel Auberge du vieux Puits info