Géén boekingskosten

Normandy Barrière

FrankrijkNormandiëDeauville (Calvados)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Normandy Barrière voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 10 reviews

9.1FenomenaalScore uit 10 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Normandy Barrière

• 9Jan23-09-2013

luxueus hotel

Het is een oud maar zeer goed onderhouden hotel. Prima service en lekker eten. Directe toegang tot het casino via een tunnel onder de straat. Als je geniet van de aanbiedingen is het een betaalbaar hotel. De drankjes in de bar zijn wel echt prijzig : 10 euro voor een cola en 12 euro voor een biertje.

• 10Isabelle08-10-2009

Schitterend hotel

Schitterend hotel in het centrum van Deauville. Het hotel is in kamer/ontbijt goed betaalbaar maar een drankje in de bar of eten in het restaurant is duur. Er zijn echter veel alternatieve in de omgeving. De kinderen worden echt verwant in het hotel. Bij aankomst krijgen ze al een klein speeltje en ook op de kamer word aan hen gedacht: een kleine badjas, shampoo, zeep,... écht leuk. Naast de kinderclub, waar onze kinderen geen gebruik van hebben gemaakt, kunnen de kinderen(en natuurlijk ook de volwassene) gratis tennissen, minigolf en fietsen. Wij hebben hier een fantastisch lang weekend beleeft en komen zeker terug.

• 7René10-06-2008

Begin juni zijn wij een paar dagen in dit hotel geweest. De kwaliteit van het hotel ligt hoog, en de prijs is goed betaalbaar. Het enige nadeel is wel dat de prijzen voor de minibar, het restaurant en de hotel-bar erg hoog liggen, maar dat is redelijke typerend voor Deauville. Wij zijn in Trouville gaan eten en daar heb je een aantal goed betaalbare restaurants en de wandeling er naartoe en terug is erg goed te doen.

Om te logeren is dit zeker een aanrader.

• 10Nayada02-10-2007

Heel fijn sfeervol hotel met juiste bediening en goede service. Uitzicht kamer aan de achterkant was wat minder. Er zijn voldoende restaurants in het dorp en ook een paar op het strand. De laatste waren alleen open voor lunch, dat was laatste weekend september.

• 10Nayada01-10-2007

Bijzonder fijn hotel met goede service. Goede ligging tov strand/stadje/restaurants. Uitzicht kamer aan de achterkant wat minder verder was alles prima in orde op de kamer.

• 9A. Bijloo16-09-2007

prachtige badplaats mooie stranden en heel veel te doen en te zien in de omgeving, we gaan beslist nog eens terug!

• 10paul03-05-2007

Sluit mij aan bij vorige kommentaren wat bereft personeel,ligging,akkomodatie enz... Hebben er ook niet gegeten tenzij het inbegrepen ontbijt: meer dan voldoende afgewisseld,overvloedig enz...kortom niet voor kritiek vatbaar ook goed maar klein zwembad en goede sauna. eten in de omtrek is wel goed mogelijk en betrekkelijk betaalbaar. Dus...kijken waar je eet en het weekend kan niet stuk!

• 9Frank & Peggy02-04-2007

Toevallig of niet maar de vroige Frank heeft gelijk. Het hotel is super, het personneel is HEEL degelijk, de kwaliteit ENORM goed. zoals de andere Frank zei is de basisprijs voor kamer en ontbijt ENORM laag voor een hotel van deze kwaliteit. MAAR... eens men iets drinken wil uit de bar, es eten wil in het restaurant "Belle Epoque", dan moet men bereid zijn ETELIJKE euro's uit te geven, OVERDREVEN!!!! En zoals hij al zei, heel Deauville is mondain en ENORM duur, ons Knokke-Heist loopt niet mee...

• 8bob03-11-2006

sfeervol hotel maar eten en drinken erg duur. 's Morgens aan het ontbijtbuffet: 20 minuten aanschuiven voor we een tafel kregen. Niet naar toe gaan als je een rustig weekendje wil...

• 9Bob25-11-2005

leuk en familievriendelijk hotel met een aangename sfeer. De prijzen in het restaurant en de bar zijn op z'n minst stevig te noemen!

Hotel Normandy Barrière info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    38 rue Jean Mermoz, F-14804