Hotel Mercure Deauville du Yacht Club

HotelWeer vandaag17°12°

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Deauville du Yacht Club voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mercure Deauville du Yacht Club in het Nederlands

Met oudere kinderen

Fijn hotel

Incoletti JP
9-7-2011

Hebben er een kortverblijf geboekt om de streek te verkennen. Het hotel heeft een uitstekende ligging. Het personeel is bijzonder hulpvaardig en zeer vriendelijk. Wij hebben een kamer geboekt met bovenverdiep en was bijgevolg zeer ruim en proper. Het ontbijt dat ons werd aangeboden was van zeer goede kwaliteit. De eetruimte is aangenaam maar niet al te groot. Enige organisatie is hier wel gewenst. Het hotel is gelegen in het centrum en heeft een eigen garage maar in de straat is er voldoende parking. Het is er zeer rustig en in de onmiddellijke omgeving zijn er voldoende restaurants om een lekker hapje te benutten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Deauville du Yacht Club in Deauville (Calvados), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Deauville du Yacht Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.