Tijdelijk €25 aanbetaling

• 1.3Staat v/h sanitair
  • 3.7Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping L'Orée de Deauville voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over L'Orée de Deauville

• 1Mulder23-07-2022

Nooit meer

NIET NAAR TOE GAAN. Onvriendelijk personeel. Smerige douches, weinig toiletten, koud water douches en afwas. Er had een hond gepoept naast mijn caravan. Ik sprak de man er op aan en toen werd ik door het personeel op mijn vingers getikt dat ik niet met de man (een fransman) in discussie mocht gaan!!!! Bovendien staat bijna de hele camping vol met mobilhomes. Daar moet je tussen gaan staan…. Herrie tot laat!!

• 1Lars13-08-2019

NOOIT MEER!!!! Absoluut niet doen.

Onverzorgde staanplaatsen rommelig en Vies. Vies oud sanitair Wat niet of nauwelijks word schoon gemaakt. Hondenpoep her en der op de camping. Elektra dmv hobby haspels aan elkaar met de stopkontakten liggend naar boven wat erg onveilig is aangezien ze niet waterdicht zijn. Er word verwacht het gehele bedrag in 1 keer te betalen.achteraf begrijpen wij waarom. Geen voorzieningen om je watertank bij te vullen. Eigenaar weet de fles drank goed te vinden. Ons zoontje van 5 kon niet zelf naar het toilet simpelweg omdat dit te smerig was. Geen wc bril aanwezig. Na 2 dagen snel weer vetrokken. Helaas want deze camping heeft zeker potentie zolang je er niet met je pet naar gooit. Lijkt erop dat de eigenaar er geen zin meer in heeft. Op de ANWB site heeft de camping een cijfer 9,1..............kansloos :( ANWB doe je werk en ga er eens kijken.

• 1Eetgelegenheden
  • 2H.boon01-08-2019

Nooit naar toe gaan !!!!!

Wat een ont zetttttend on beleeft en on aardig ontvangst en personeel achter de receptie . Deze camping wil geen klanten , klant vriendelijk heid ver te zoeken . Wat een nare ervaring , na al die leuke mensen die we ontmoet hadden op verschillende municipal campings . Gun deze mensen geen klandizie . Heeeeel slecht !!!!!!!!!!

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 3Auke04-03-2019

Bizarre ervaring

Al decennia naar frankrijk op vakantie, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wel leuk dat er een zwembad is en een leuk springkussen, en mooie ligging tov zee. Erg onvriendelijke eigenaren. Vooraf betalen is verplicht, later begreep ik waarom. Heel veel overlast van groepen die hele dag muziek hard draaien. Eigenaar doet niets, zelfs niet toen ik het hem vroeg nadat de groep mij 2x negeerde. Oplossing was dat wij maar onze tent (met 4 kleine kids) moesten afbreken en elders opzetten (ook daar muziek). Eenrichtingsverkeer max 10 km/h maar eigenaar scheurt vol gas rond op zijn golfkar (slippen als er een kind oversteekt). Erg slecht sanitair, weinig schoongemaakt. Alle Nederlanders trekken verder, volop fransozen op de camping. Activiteiten tot laat: herrie, alleen gericht op plaatselijke bevolking, die veel op de camping aanwezig is. Eten is erg duur. Skelters enkel tegen dure betaling. Nooit meer naar deze camping. ACSI-onwaardig!

• 1Eetgelegenheden
  • 5Margot13-08-2018

Nooit meer

Ligt op mooie afstand van stranden en plaatsjes. Jammer dat het sanitair zo vies en verouderd is. Plaatsen redelijk en op zich best een leuke camping, maar de eigenaren hebben er niet veel zin meer in. Nogal onvriendelijk. De baas zit de hele dag bij de bar te drinken en ging zelfs op de vuist met zijn vrouw. Jammer van de camping.

• 7Eetgelegenheden
  • 5Rutjes23-07-2018

Wij komen hier niet meer terug

Het sanitair gebouw is echt aan vervanging toe. De toiletten missen een wc bril waardoor het voor voornamelijk vrouwen geen pretje is om naar de wc te gaan. Het zwembad is prima maar de speeltuin is daarentegen niet veel aan voor de kinderen. Het opblaaskussen was defect terwijl dat het leukst voor de kinderen had moeten zijn.

• 4Eetgelegenheden
  • 9Rob en Els06-09-2017

Zalige typisch franse camping met ruime plekken

Heerlijke camping waar we 3 weken hebben gestaan op een mooie ruime plek. Heel gemoedelijk en inderdaad, de douches zijn verouderd. De camping ligt mooi centraal om uitstapjes te maken; Deauville, Honfleur en de oorlogs musea

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 2MJB04-08-2017

Nooit meer heen terug, niet gastvrij

Verouded sanitair verder erg ongastvrij en nergens schaduwplekken

• 4Eetgelegenheden
  • 9J.J. van Zoelen18-09-2016

Mooi rustige locatie, niet ver van dorp

Camping heeft ook stacaravans in de verhuur en ook vaste plaatsen van eigenaren van stacaravans. Heeft een zwembad en kinderspeeltuin en goede grasland.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8FALEWEE PIERRE03-08-2016

BEL HEBERGEMENT A 200 M DE LA PLAGE

On est allé dans cette résidence il y a une dizaine d'années durant 3 semaines. Très bien située à 200 m de la plage. A cette époque il y avait encore un bon climat afin de profiter de la plage et des belles promenades. Depuis 5 ans, cela devient difficile de louer pour de longues périodes, trop nuageux et changeant, le soleil se faisant rare. Je suis allé à Trouville durant 3 jours fin juillet/août et malgré le soleil il faisait frisquet.

Camping L'Orée de Deauville info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar