Aparthotel La Closerie

FrankrijkNormandiëDeauville (Calvados)

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel La Closerie voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 5 reviews

6.8VoldoendeScore uit 5 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

5 Reviews over La Closerie

• 8SEGRETIN05-05-2018

TRES BELLE PRESTATION

SPA, pendant le séjour le hammam, est plusieurs fois tomber en panne . Nécessitant à chaque fois une relance . Le jacuzzi une partie des jets( orientés dos ), ne fonctionnaient pas Ce dernier ce coupe régulièrement nous obligeant à nous déplacés . Suggestion: une commande déportée serait bienvenue Cordialement Claudine et paul

• 3Le mestreallan03-08-2017

Très mitigé !

4e séjour à La closerie qui nous laisse très insatisfaits sur certains points : réservation avec un enfant de 4 ans et pour la 1ere fois en 4 ans ils nous attribuent une chambre (minuscule )avec lits superposés ! Pas de possibilités de changer... sauf si nous rajoutons 80 euros par nuit !!! Aucun geste commercial, et ce n'est pas la première fois ! Donc nous payons pour une suite terrasse (plus de 350 e) la nuit ... avec une cafetière basique qui ne fonctionne pas correctement, un lit qui grince au moindre mouvement, les canapés vieillots et sans confort ....!! Pour résumer, les prestations de la "suite" ne sont pas à la hauteur du prix de la nuitée. Pour terminer sur du + : l'emplacement de l'hôtel est parfait.

• 8Sjaak06-08-2010

Redelijk

Kamers hadden beschadigingen en veel dode muggen aan het plafond. Verder zwembad, sauna, stoombad en bubbelbad waren top. Keukendje en koelkast was ook super, kookplaat klapte alleen twee x uit de zekering. Geen ontbijt genomen, 19,- euro p.p. was veel te veel voor een paar broodjes. Zit een bakker om de hoek.

• 8Rik12-10-2008

Super!

Wij zijn in begin oktober een week in dit hotel geweest. Tevens zijn onze twee honden ook mee geweest.

We hebben erg genoten van het verblijf. De sauna, jacuzzi, hammam en het zwembad waren heerlijk. Het strand en de winkels liggen op loopafstand.

De verzorging van kamer was netjes en schoon.

• 7Ellen van Meurs07-08-2008

Een teleurstelling

We zijn hier 2 nachten geweest op doorreis naar de Loire. De appartementen zijn ruim en netjes, echter als je extra dingen wilt, moet je overal voor betalen. Bv. ontbijt, bedden opmaken, etc. Voor een prijs van 290 euro per nacht vind ik dit werkelijk belachelijk! Er is geen bar waar je 's avonds nog een drankje kan gaan halen. Het binnen zwembad wordt vooral bevolkt door kleine kinderen. Dit is GEEN AANRADER!!!!

Aparthotel La Closerie info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar