Hotel De l'Amiraute

7.5Goed

Frankrijk, Normandië, Deauville (Calvados)

7.5Goed

• Kinderopvang
  • Sauna

39 reviews over Hotel De l'Amiraute

• 5Tessa27-05-2017

Nooit meer

We hadden kamer waar airco steeds kapot ging en apparaat op dak dat verschrikkelijke herrie maakte personeel vertikt het om Engels te spreken deden ook niks met onze klacht eten was wel goed ontbijt matig kamers waren niet erg schoon schimmel in de badkamer er is niks voor kinderen om te doen

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9Pascale17-08-2016

Super

Vriendelijk personeel heel lekker ontbijt en avondeten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Ludo13-08-2015

Voor herhaling vatbaar

Over dit hotel is weinig slechts te zeggen. De hygiëne is van de bovenste plank. Pluspunt is de parketvloer die beter schoon te houden is dan een tapijt. Het ontbijt is ruim genoeg, alleen de ontbijtruimte, de piramide, kan soms drukkend warm zijn. Het restaurant is uitstekend, met een vriendelijke bediening. Over het algemeen zijn alle personeelsleden uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9familie Vandewalle14-11-2014

Een echte aanrader

Hotel de l' amiraute, ik ga beginnen met het enige minpuntje en dat is de ligging, je bent verplicht steeds met auto of moto te vertrekken, voet of fietspaden zijn er niet rond het hotel. Anders, kraaknet, supervriendelijk, rijkelijk ontbijtbuffet, lekker avondeten en betaalbare drank en wijnkaart. Het hotel is een ideale uitvalsbasis om Normandië te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9geert_verhaeghe209-06-2014

Hier komen we zeker nog terug

Ideaal om van hieruit Normandië te verkennen. Plaats genoeg om de moto's bij het hotel het parkeren. De kamers zijn proper, hebben veel bergruimte en goeie bedden. Het eten in het restaurant is mooi gepresenteerd en heel lekker. Het ontbijtbuffet heeft werkelijk alles. Het personeel is vriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2014

• 7Gerrit Veldman09-09-2013

Redelijk goed hotel

Hotel ziet er netjes uit, maar is gelegen aan een drukke weg. Aan de overkant van die weg ligt het stadje Touques waar weinig is te beleven. Personeel is vriendelijk, maar niet erg voorkomend. Informatie wordt niet spontaan gegeven, maar uiteindelijk zijn ze wel behulpzaam. Restaurant is goed met dagelijks een keuzemenu (twee opties voor iedere gang). Wel is het moeilijk om na afloop een kopje koffie te bestellen. Ontbijt is wel van een uitstekende kwaliteit. Hoewel het geen tophotel is, kan ik me voorstellen dat ik nog wel eens een keer terugkom.

Alleen gereisd in augustus 2013

• 6Astrid06-08-2013

zou er niet nog een keer heen gaan

Een enorm groot hotel, lange gangen, onpersoonlijk. Hoewel we toch in een toeristisch gebied zaten én in dat enorme hotel bleef het personeel je alleen in het Frans aanspreken. Deden geen moeite om zich in het Engels verstaanbaar te maken. Het hotel ligt langs een drukke weg. Entree lijkt heel luxe, maar je wordt naar een ander pand gesluisd.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Marjan19-07-2013

Heel tevreden!!

Zeer fijn hotel. Proper, heel vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijtbuffet, lekker eten in restaurant, 5 kindermenu's. De familiekamers liggen bij elkaar in het achterste deel van het hotel, waar ook een verwarmd zwembad ligt. Dit zwembad is ietsje minder diep. Veilig omheind voor kinderen. Er is een shuttle (op 4e verdieping) die u naar de hoofdbouw railt, om te gaan ontbijten/dineren. Comfortabele familiekamers, 3 aparte bedjes voor de kindjes. Luxueuze badkamer met jacuzzi en zeer goede douche. Alles prima! Kortom, super vakantie gehad! Bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Nelle03-11-2012

Uitvalsbasis voor bezoek Calvados, met lekker eten

Mooie, ruime kamer; vriendelijk persoon en zeer lekker eten. Minpuntje was wel de trage service bij het eten s'avonds... maar dat is de Franse stijl, rustig aan.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9bart soete02-09-2012

Een aanrader!

Prima hotel, ook voor kinderen! Danszaal, pingpong,tennis, snooker (2 euro te betalen). Kamers zeer goed onderhouden. Erg vriendelijk personeel en behulpzaam. Ontbijt is top: alles wat je op een ontbijtbuffet moet vinden, vind je er ook terug, zelf verse vruchtensla! Wel wat lawaaierig in de pyramide maar dat ligt dan vooral aan de ouders die denken dat ze hun kinderen losgelaten hebben in een of ander pretpark.. Andere pluspunten: verwarmd zwembad, gratis wifi in de lobby. Minpuntje: de veel te dure dranken: 4 euro voor een cola, 12 euro voor een (mislukte) mojito. (veel te weinig rietsuiker en 3 grote blokken ijs i.p.v.crunchy ijs)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Hotel De l'Amiraute info