Sorteren

Reviews over Criquetot L Esneval

Leuke, goedkope, rustige camping

Familie Dekker-Croese
    30-8-2009

Vier kilometer van het strand rijden en je komt op boerderijcamping Le beau soleil. De eigenaar is meer dan gastvrij waardoor je je gelijk welkom voelt. Je kunt bij hem of zijn vrouw vers brood bestellen zodat je 's morgens kunt genieten van verse croissants enz.... Er is een klein barretje die open is van 15:00 tot 20:00 uur. Het sanitair is wat oud, niet spic en span, maar wel schoon. Grote velden dus ruimte zat voor tent óf caravan en de kids kunnen een balletje trappen. Verder is er niet veel vertier dus je moet wel van rust houden. Goede uitvalsbasis voor dorpjes en steden in de omgeving. wij hebben er zo'n 5 dagen gestaan tot grote tevredenheid en ook de jongens van 10 en 13 jaar hebben zich vermaakt. Voor wie niet al teveel hoempapa verwacht op een camping is dit een goed alternatief.