Camping Les Mouettes

Meer camping info

19 reviews over Camping Les Mouettes

• 2019
    5Aryaen Thoom28-07-2019

Voor senioren i.v.m. de gezonde zeelucht.

camping les Mouettes (de meeuwen) Mooi gelegen camping dicht bij de zee, de prijs is aantrekkelijk maar daarvoor zijn wel concessies gedaan. De laag genummerde plaatsen bieden redelijk uitzicht, op het hoger gelegen terrein hebben slechts enkele plaatsen zicht op zee. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam maar de plaatsen worden strikt door hen uitgegeven. Het belangrijkste gebrek is het sanitair, er is slechts één sanitairgebouw met 3 toiletten en één urinoir. Het sanitair gebouw ligt helemaal aan een uiterste hoek van het uitgestrekte terrein zodat mensen op het hoge gedeelte 200 à 300 meter moeten lopen over een slecht pad naar het gebouw. De zee is dichtbij, mooi om naar te kijken maar alleen rotsen en vrijwel onbegaanbaar. Wifi is gratis maar alleen beneden bij de receptie, traag. Voor kinderen is er geen enkele voorziening.

++ de prijs en personeel -- plaatskeuze, strand, uitzicht absoluut onvoldoende: het sanitairgebouw

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    8J van S25-08-2018

Aanrader

Mooi verzorgde camping, schoon sanitair jammer dat de toiletpot geen bril heeft. Beheerder is hulpvaardig. Geweldige ligging vlak bij het strand. De omgeving biedt voor een aantal dagen voldoende mogelijkheden voor uitstapjes. Camping biedt geen vertier of annimatie voor de kids. Rustige camping voor een paar dagen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9woppie6509-09-2013

Super plek

We zijn met de tent op doorreis geweest langs de kust van Frankrijk zonder te boeken in het hoogseizoen en kwamen bij deze camping terecht. We kregen een warm welkom en het mooiste plekje van de camping toegewezen. We keken zo over de zee. Het is een rustige camping waar de mensen nog vriendelijk zijn.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 6Dijkstra23-08-2013

Onveilig

Zeer slechte ervaring op deze camping. Diefstal in de nacht van een dure fiets. Een erg laconieke reactie en geen enkele hulpvaardigheid. Ook personen op de camping aanwezig die daar niet thuis horen. Vermoedelijk ook degenen die de fiets gestolen hebben. Drinkgelag tot laat in de nacht. Erg vervelende ervaring.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Lieve16-07-2013

Rustige camping in mooie omgeving

Mooie, verzorgde en rustige camping in Criel-sur-mer. Je kan je plek zelf uitzoeken op het tentenveld bovenaan de camping. Daar zijn de plekken héél ruim en niet afgebakend. Op de terrassen beneden is dat anders. Op sommige plekken heel mooi zeezicht, maar ook de nodige wind. De camping ligt vlak bij de zee. Er is geen zwembad op de camping, geen toeters en bellen, geen extra voorzieningen voor kinderen.

De omgeving is leuk voor enkele dagen en leent zich voor wandelen en fietsen. Criel-sur -mer is een heel rustig plaatsje met drie restaurants. Restaurant Pour Koi Pas is een aanrader: heel lekker en redelijke prijzen. Camping en omgeving lijken ons vooral geschikt voor rustzoekers die de relatieve drukte van le Tréport en Dieppe willen vermijden.

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad op les Mouettes.

Gereisd met partner in januari 2013

• 7alma10-08-2012

tegenvallende camping met prachtig uitzicht

Wij hebben hier één nacht overnacht en zijn blij dat het daar bij kon blijven. Zeer kleine plekjes en primitief sanitair. Wel een prachtige omgeving, strand is kiezelstrand.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 7Dick16-01-2011

Schitterend gelegen.

Wij waren hier in 1976 al eens geweest en we kunnen vaststellen dat er heel veel verbeterd is door het jonge beheerders echtpaar. De camping ligt nog steeds op een mooi punt met vooral op de bovenweide een mooi uitzicht over het Kanaal en in de verte Le Treport. De kampeerplaatsen zijn goed. Er is een goede grasmat. Het is wel raadzaam rotspennen mee te nemen aangezien plastic of aluminium haringen hier niet echt bruikbaar zijn.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2006

• 7Dick15-01-2011

Schitterend gelegen camping

We waren hier in 1976 met ons toen nog jonge kinderen ook al eens geweest en nu zit er een jong beheerders echtpaar die de boel goed runnen. Op het bovengedeelte heb je een schitterend uitzicht over het Kanaal en het strand en in de verte Le Treport. Le Treport is zeker een bezoek waardig. Verder is de omgeving heel aardig. Op de camping zelf is niet veel te doen. De plaatsen zijn in orde met een goede grasmat. Kampeerders met een tent moeten zeker niet vergeten rotspennen mee te nemen want plastic of aluminium haringen dat gaat niet goed.De cmping is er tenopzichte van 1976 goed op vooruit gegaan.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2006

• 9Mark18-11-2009

leuke camping

Al de tweede keer dat ik hier was. Prima eerste stop vanuit Nederland op weg naar Bretagne. Mooie omgeving, camping ligt op 50m van de krijtrotsen, veel plekken hebben fantastisch uitzocht over het dal en de zee. Prima sfeer op de camping, er is echter maar een toiletblok onderaan de camping, stukkie lopen als je bovenaan de camping staat, maar prima toilet blok, goede staat en schoon. Wij hebben langs de kust gefietst, af en toe zwaar trappen, maar prima omgeving! We komen hier zeker weer.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Werner Maas28-07-2007

Ons tweede bezoek aan deze camping. Netjes, schitterend uitzicht. Zeer net sanitair. Binnen 50 m sta je onder de krijtrotsen je mosselen of alikruken te zoeken. Voor boodschappen in Criel neem je de fiets, bij het strand vind je een restaurant en een bar. Maar het is de mooie natuur die het hier maakt.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2007