Camping Les Mouettes

12 reviews over Camping Les Mouettes in het Nederlands

Aanrader

J van S,
25-8-2018

Mooi verzorgde camping, schoon sanitair jammer dat de toiletpot geen bril heeft. Beheerder is hulpvaardig. Geweldige ligging vlak bij het strand. De omgeving biedt voor een aantal dagen voldoende mogelijkheden voor uitstapjes. Camping biedt geen vertier of annimatie voor de kids. Rustige camping voor een paar dagen.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super plek

woppie65
9-9-2013

We zijn met de tent op doorreis geweest langs de kust van Frankrijk zonder te boeken in het hoogseizoen en kwamen bij deze camping terecht. We kregen een warm welkom en het mooiste plekje van de camping toegewezen. We keken zo over de zee. Het is een rustige camping waar de mensen nog vriendelijk zijn.

Gereisd met partner in Mon Aug 05 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Onveilig

Dijkstra
23-8-2013

Zeer slechte ervaring op deze camping. Diefstal in de nacht van een dure fiets. Een erg laconieke reactie en geen enkele hulpvaardigheid. Ook personen op de camping aanwezig die daar niet thuis horen. Vermoedelijk ook degenen die de fiets gestolen hebben. Drinkgelag tot laat in de nacht. Erg vervelende ervaring.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Aug 08 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustige camping in mooie omgeving

Lieve
16-7-2013

Mooie, verzorgde en rustige camping in Criel-sur-mer. Je kan je plek zelf uitzoeken op het tentenveld bovenaan de camping. Daar zijn de plekken héél ruim en niet afgebakend. Op de terrassen beneden is dat anders. Op sommige plekken heel mooi zeezicht, maar ook de nodige wind. De camping ligt vlak bij de zee. Er is geen zwembad op de camping, geen toeters en bellen, geen extra voorzieningen voor kinderen.

De omgeving is leuk voor enkele dagen en leent zich voor wandelen en fietsen. Criel-sur -mer is een heel rustig plaatsje met drie restaurants. Restaurant Pour Koi Pas is een aanrader: heel lekker en redelijke prijzen. Camping en omgeving lijken ons vooral geschikt voor rustzoekers die de relatieve drukte van le Tréport en Dieppe willen vermijden.

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad op les Mouettes.

Gereisd met partner in januari 2013

Wij hebben hier één nacht overnacht en zijn blij dat het daar bij kon blijven. Zeer kleine plekjes en primitief sanitair. Wel een prachtige omgeving, strand is kiezelstrand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Schitterend gelegen.

Dick
16-1-2011

Wij waren hier in 1976 al eens geweest en we kunnen vaststellen dat er heel veel verbeterd is door het jonge beheerders echtpaar. De camping ligt nog steeds op een mooi punt met vooral op de bovenweide een mooi uitzicht over het Kanaal en in de verte Le Treport. De kampeerplaatsen zijn goed. Er is een goede grasmat. Het is wel raadzaam rotspennen mee te nemen aangezien plastic of aluminium haringen hier niet echt bruikbaar zijn.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Schitterend gelegen camping

Dick
15-1-2011

We waren hier in 1976 met ons toen nog jonge kinderen ook al eens geweest en nu zit er een jong beheerders echtpaar die de boel goed runnen. Op het bovengedeelte heb je een schitterend uitzicht over het Kanaal en het strand en in de verte Le Treport. Le Treport is zeker een bezoek waardig. Verder is de omgeving heel aardig. Op de camping zelf is niet veel te doen. De plaatsen zijn in orde met een goede grasmat. Kampeerders met een tent moeten zeker niet vergeten rotspennen mee te nemen want plastic of aluminium haringen dat gaat niet goed.De cmping is er tenopzichte van 1976 goed op vooruit gegaan.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuke camping

Mark
18-11-2009

Al de tweede keer dat ik hier was. Prima eerste stop vanuit Nederland op weg naar Bretagne. Mooie omgeving, camping ligt op 50m van de krijtrotsen, veel plekken hebben fantastisch uitzocht over het dal en de zee. Prima sfeer op de camping, er is echter maar een toiletblok onderaan de camping, stukkie lopen als je bovenaan de camping staat, maar prima toilet blok, goede staat en schoon. Wij hebben langs de kust gefietst, af en toe zwaar trappen, maar prima omgeving! We komen hier zeker weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009
2007

Ons tweede bezoek aan deze camping

Werner Maas
28-7-2007

Ons tweede bezoek aan deze camping. Netjes, schitterend uitzicht. Zeer net sanitair. Binnen 50 m sta je onder de krijtrotsen je mosselen of alikruken te zoeken. Voor boodschappen in Criel neem je de fiets, bij het strand vind je een restaurant en een bar. Maar het is de mooie natuur die het hier maakt.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2006

EEn camping in de duinen, sommige plaatsen met uitzicht op zee, als het niet zulk mooi weer is erg koud en winderig! Zeer vriendelijk en behulpzaam eigenaarsechtpaar. Kliffen en stenenstrand, mooie wandeling naar le Treport gemaakt.

Gereisd familie in juli 2006

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Mouettes in Criel-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Mouettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.