Kleine hotelsWeer vandaag22°9°

3 reviews over Camping Le mont joli bois in het Nederlands

Eenvoudig.

Jeannette,
31-8-2018

Vriendelijke ontvangst. Camping ligt vlakbij zee (10 minuten lopen). Plekken zijn niet heel ruim. Toiletgebouw is oud, stinkt en is niet bijzonder schoon. Er is geen aparte ruimte voor de was. De afwasruimte was donker en 's avonds was er geen licht, dus dat was op de tast afwassen. Eenvoudige camping, maar voor een paar dagen voldoende.

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooie ligging, vies sanitair

Anna
25-6-2014

We hebben deze camping een aantal malen bezocht vanwege de ligging. Het sanitair was nooit echt fris, maar nu was het echt heel vies. Stank, volle afvalbakjes, kapotte wc-bril, defecte deurklink etc.

Ook een paar keer nachtelijke geluidsoverlast van muziek en ruzie.

Gereisd met partner in januari 2014

Goede en goedkope camping

vakantieganger
9-9-2013

Wij hebben een aantal nachten met plezier hier gestaan met onze tent. De plekken zijn ruim met gras en heggen als afscheiding. Volop water en elektriciteit.Het uitzicht was prachtig: tussen de bomen door een blik op de zee. De eigenaar/beheerder was erg aardig en woont op het terrein dus je kan hem telkens aanspreken. (Geloof wel dat ie in de loop van de dag een borreltje op had.) Het sanitair was helaas minder. Hoewel ze sochtends stevig met chloor geboend werden, stonken ze savonds weer behoorlijk. Jammer want ik vond het qua sfeer en terrein een prima camping.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinTerras
  • EntertainmentCasino

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le mont joli bois in Criel-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le mont joli bois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.