Kleine hotelsWeer vandaag17°10°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor De La Vieille Ferme voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel De La Vieille Ferme in het Nederlands

nooit meer

vincenzo
7-9-2016

mooi hotel op de foto's - ontbijtbuffet was dik in orde zeer veel keuze - maar ... bediening tijdens avondeten ronduit slecht - elke keer een uur wachten tussen aperitief, voorgerecht, eten, dessert - bij aankomst aan tafel werd er niet gevraagd of er een aperitief gewenst was moesten altijd zelf iemand aanspreken - vele gerechten op de kaart waren niet beschikbaar . het half pension menu werd denk ik klaargemaakt bij een traiteur in de buurt en s'avonds geleverd er wordt niks a la minute klaargemaakt in de keuken - geen geuren waarneembaar van vers eten en kruiden enz. Zeevruchten schotel besteld de eerste dag en daar was al eenreukje aan , bleek dat er 3 oesters oplagen die niet vers waren - zaten vol zwart zand (dit moeten ze in de keuken toch zelf zien als ze oesters openmaken - kelners die er rond liepen niet gewoon van opdienen weten totaal niet hoe ze moeten opdienen - poolse werknemers in de keuken die totaal niets van de verfijnde franse keuken weten - gelukkig hadden wij kamer met ontbijt en konden we de rest van de dagen ergens anders gaan eten . Veel ontevreden klanten hierover maar zaten ngelukkeglijk vast omdat ze half pension gereserveerd hadden. bij vertrek ook niet gevraag of alles naar wens was omdat ze dit wel wisten natuurlijk. dag voor vertrek stond er een palletje aan de keuken met levering van schelpdieren - deze stond in de vlakke zon en heeft daar een ganse tijd gestaan - waw voor een sterrenrestaurant nooit meer geen aanrader - totaal zijn sterren niet waard.

Gereisd met partner in augustus 2016

Beschrijving en foto's van de kamer die het hotel op de website plaatst stemmen niet overeen van hetgeen wij gekregen hebben. Op de website van touroperator zag het er allemaal mooi en luxe uit. Onze "kamer" was een "kruiphokje" in de tuin, te bereiken via diverse trappen in de tuin (sleuren met de koffers over trappen en tuinweg), tv die steeds uitviel, schimmel in badkamer, kast en schakelaars vuil/vies, geen plaats om toiletgerief te plaatsen aan de wastafel, voordeur die klemde, via de tuin kwam je rechtstreeks met natte en vuile schoenen in de slaapkamer, wifi die meestal niet werkte, slecht bereik en constant uitviel, kleine kast van 70 cm voor 2 personen, geen plaats om koffers te zetten, een tafeltje van amper 70 x 40 cm, slechte geluidsisolatie, bovenbuur had een houten vloer waarbij iedere stap en beweging hoorbaar was, personeel dat enkel Frans spreekt,.....enz... Het enige wat goed was: het bed en het ontbijt. Ik kan het niemand aanraden, voor mij is dit geen 3 sterren waard.

Gereisd met partner in juli 2016

goed

Erika
12-10-2015

Mooie oude hoeve, kleine kamer en badkamer maar heel proper.Elke dag verse handdoeken. Ontbijt heel lekker en uitgebreid. Restaurant is niet aan te raden, heel duur en helemaal niet lekker, niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2015

kamer opeens duurder!!!!

Rianne
17-7-2015

Op dit moment bevindt ik me in hotel La Vieille Ferme Via booking.com is de kamer 80.75 en via Logis 85 Beiden nog boekbaar voor vandaag. Maar door onze rondreis kwamen wij hier langs en boekten ter plaatste aan de balie. Prijs 152!!!!! Mobiele telefoon laten zien met internet prijzen. Zij beweerde dat die kamer niet beschikbaar meer was.. dat was het wel want ter plaatste voor haar neus druk ik op reserveren. .. en nog blijft ze volhouden dat het niet zo is.

Kamer is verder prima... maar 152 ipv 80.75 is echt belachelijk en toeristen uitbuiten!!

Alleen om deze reden zou ik hier nooit meer naartoe gaan

Gereisd met partner in juli 2015

Dit nooit meer

Louise M
5-5-2014

Benepen kamertje met bed van 1.40 m! (standaard kamer), je hoort letterlijk wat er in de kamer naast je gezegd (en gedaan) wordt. Eten van slechte kwaliteit gemaakt door een kok de titel niet waardig (als je niet weet hoe vlees te snijden ben je geen kok!); onvriendelijke mensen, er werd bij het uitchecken zelfs niet gevraagd of alles naar wens was, of we een prettig verblijf hadden...

Gereisd met partner in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuke accomodatie; prijs veel te hoog

tdamen61
27-7-2013

La vieille Ferme ziet er zee leuk uit. kamers zijn matig van kwaliteit; zeker voor de prijs die ze ervoor vragen. lokatie is top en het is er erg rustig. Eten in de tuin zeer gewaardeerd. personeel nat van de rapste; alsof er toeristen geen andere keuze hebben...

Gereisd met partner in Wed Jul 24 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hotel De La Vieille Ferme in Criel-sur-Mer is een mooi hotel dat bestaat uit verschillende gebouwen rond een mooie tuin op een helling. De kamers zijn erg verschillend in afwerking omdat deze per gebouw gerenoveerd worden. Wij hadden een vrij kleine kamer waar je met z'n tweeen niet gezellig gaat zitten, maar hij was wel netjes en schoon. Je kunt hier ook heerlijk eten in een gezellige ambiance, 's-zomers ook buiten in de tuin. Het is gelegen op loopafstand (10 min) van de zee. In de omgeving is veel te zien, maar je moet wel soms behoorlijke afstanden rijden als je meer wil.

Gereisd met partner in september 2009

Valt best mee

wouters Nicole
30-9-2009

Ik begrijp al die negatieve kritiek niet goed ! OK, het eten kan misschien beter en de kamers zijn ook niet wat je 'luxueus' noemt maar al bij al valt het best mee. Ik vertrok met een bang hartje naar dit hotel, na al de negatieve kritiek die ik gelezen had maar voor een verblijf van 1 of 2 dagen kan dit er best mee door, ik heb erger meegemaakt en voor een veel duurdere prijs !

Gereisd met partner in september 2009

Dit nooit meer.

christiane
4-5-2009

Kamers erg verouderd. Kraan in badkamer piepte verschrikkelijk.Stenen los in kamer. deur badkamer ging amper open. Je hoort echt alles van je buurman, echt niet geisoleerd.Zijn prij niet waard. Ontbijt goed. Diner niet slecht maar kan beter. Wij gaan niet meer terug. Hebben al veel betere hotels van Logis de France gehad en voor veel minder geld. Tip: in Le Treport eet je fabuleus bij le Homard Bleu. Hetis goedkoper dan in hotel en 10x beter.

Gereisd met vrienden in Mon May 04 2009 10:18:24 GMT+0000 (UTC)
2007

Zeer aangenaam etappe-hotel, met het klein familiestrandje van Criel-sur-mer op 3' rijden om nog even van de zee te genieten, alvorens te tafelen. Goeie menukeuze en betaalbare wijnen. Wel aangenaamst om te verblijven in het hoofdgebouw want sommige bijgebouwtjes stralen al te weinig charme uit. ( wij verbleven in beide)

Gereisd met partner in augustus 2007

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • Sport & SpelBowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De La Vieille Ferme in Criel-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De La Vieille Ferme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.