Criel-sur-Mer

Reviews over Criel-sur-Mer

Sfeervol kustdorpje

Ad de Kleuver,
    28-7-2014

Mesnil zelf moet het hebben van de mooie villa's uit het begin van de vorige eeuw. Het stadje Le Treport ( 5 km) is toeristisch en heeft een echte haven. Voor de kultuurliefhebbers kan ik de kerk van Amiens aanraden ( 85 km).

Gereisd alleenreizend in juli 2014

Vooral RUST en RUIMTE

José van Loon,
    3-9-2008

Criel is een heerlijke plaats als je van rust ruimte en schone lucht houdt. Voor ons is het een plek om de batterijen weer op te laden. Het geluid van de zee met de rollende keien, de prachtige hoge kliffen met bij eb het aparte landschap! Het klimaat is niet te heet, voor ons de ideale plek. En het uitzicht vanaf camping Les Mouettes is perfect!

Gereisd familie in augustus 2007

heerlijk rustig dorp aan zee

s.c.pronk,
    30-8-2008

Op de leuke gemeente camping:

Le Jolie Bois is het aangenaam en net.

De zee met het (kiezel)strand is ongev.10 min.lopen.Op de camping is het vooral op werkdagen rustig.In de omgeving is veel te zien zoals EU en

Le Treport zijn beslist de moeite waard!

Gereisd met partner in augustus 2008

we hebben een huis in criel place waar we met veel plezier

ruepert,
    8-12-2006

we hebben een huis in criel place waar we met veel plezier naar toe gaan volgend jaar staat het te koop ivm aanschaf huis in duitsland in criel wordt erg veel gedaan om nog meer toeristen te krijgen criel heeft de toekomst.

Gereisd met partner in augustus 2005
Criel-sur-Mer scoort een 7,4 uit 10, op basis van 20 reviews