Géén boekingskosten

Vakantiepark P&V Le Chant des Oiseaux

FrankrijkNormandiëCourseulles-sur-Mer

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark P&V Le Chant des Oiseaux voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 7 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

7 Reviews over P&V Le Chant des Oiseaux

• 7Garfield22-10-2019

Heerlijke omgeving, Dday stranden, musea en kliffe

Het park ligt op loopafstand van zee en het dorpje. Centraal tov Ddaystranden. Mooie omgeving met kliffen en dorpjes. Xavier van de receptie verdient een 10, wat een vrolijke behulpzame kerel. Park zelf is netjes aangelegd, klein zwembad, in herfstvakantie nog leuk. Zit snel vol uiteraard. Huisje voor 7p geboekt met 2 slk, is goed voor 5, maar met 7 slapen er dus 3 in de woonkamer. Recent gerenoveerd lijkt ons niet zo recent, kleuren en inrichting is ok, maar veel stuk, en schoonmaak laat helaas te wensen over. Eerste toegewezen huisje (ze staan met een aantal in rij) was ronduit smerig. Tweede bevatte ook nog wel iets van schimmel in badkamer, maar rook iig beter. Onderhoud buiten van de huisjes ziet er niet zo heel best uit van dichtbij. De omgeving maakt veel goed, ondanks de regen, heel veel gezien, alle Ddaystranden, Etretat, mont st Michel, musea genoeg, Caen, point Hoc, soms wel dus 1,5 uur rijden. Maar mooi!

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 7MvC07-05-2019

Mooie plek, kleine accomodatie

Wij hebben deze accommodatie rechtstreek via pierre et vacances geboekt. We kregen huisje 822, een huisje met 3 slaapkamers en 2 badkamer geschikt voor 6/7 personen. Voor het slapen is dat ook echt prima maar met 6/7 personen in de woonkamer verblijven en eten is geen aanrader.

Er zou wat meer aandacht mogen zijn voor het interieur. Bij ons ontbrak er een wieltje aan de salontafel, de buitentafel was stuk en de extra stoelen die er in de kast stonden vielen eigenlijk uit elkaar (wij hebben deze alleen gebruikt om onze kleding op te leggen). Verder ontbreekt een afzuigkap en schoonmaken boven de kookplaat wordt ook zelden/nooit gedaan. Dat was niet echt fris. Wij hebben alleen ontbeten in het huisje dus voor ons geen probleem. Het gebruik van de wasmachine/droger is 5 euro per keer wat ik aan de hoge kant vind. Het park zelf is rustig gelegen. Je wandelt zo naar het centrum en het is centraal gelegen in Normandië.

• 2Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 9H.Sluimer07-08-2018

Wij hebben er een prima vakantie gehad.

Accommodatie(s) zijn niet groot (dat wisten we al uit een eerdere ervaring). Wij hadden een huis - 2 slaapkamers. Dit zou geschikt zijn voor 6/7 personen. Zou er persoonlijk niet aan moeten denken hier met zoveel personen en slecht weer, te moeten bivakkeren. Wij waren hier met 3 personen en prima weer. Receptie (dame) deed haar uiterste best om iedereen in het Engels te helpen. Accommodatie bevind zich in een zeer rustige omgeving, vlak bij de haven. Levendig centrum op loopafstand en in de omgeving op rijafstand genoeg te doen. WiFi is niet van deze tijd, ondanks de aanschaf van Full Access WiFi, geen top verbinding. Eind conclusie, voor ons een zeker een aanrader. Wij hebben er een prima vakantie gehad.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 4Fam Luth06-08-2018

Let op wat je boekt !

Het is qua plaats en uitvalsbasis geschikt. Het park heeft kleine woningen. Let goed op de omschrijving wat je huurt. De bedden zijn hard en smal. Wij hadden een huis nr 811 geschikt voor 7 pers. Je hebt 1x stapelbed , 1 x 2 pers bed en 2 slaapbanken die in de woonkamer staan. Bij ons stonk het huis en er zat schimmel in de doucheruimte . De vloer was kapot. Op de wc zit je met je knieën tegen de muur. Er is geen parasol aanwezig. Achter het huis zat een riviertje die met eb bijna leeg stond en stonk. Het zwembad is erg klein en de vloer in het bad is gaan scheuren . Het peuterbadje is dicht toen wij er waren omdat de tegels van de vloer los zaten. Let dus goed op en weet wat je krijgt ! Bij touroperator nooit boeken!!! Onjuiste info via de site van de touroperator en totaal geen service na tel. Contact en mails Zoj doen niets voor je . Je bent gewaarschuwd Fijne vakantie gewenst !😎

• 1Activiteiten
    • 8Onderkomen

Social Room, e reputation manager, 17-08-2018

Beste familie Luth,

Dank u wel voor het verblijven op onze residentie Le Chant des Oiseaux in Courseulles-sur-Mer. Uw feedback komt ons erg van pas en kan ons helpen bij eventuele verbeteringen op onze residentie.

Er zijn nieuwe vakantiehuizen en appartementen op onze residentie aanwezig, dus wij vinden het vervelend om te lezen dat u de accommodatie slecht en uitgeleefd vond en dat de vloer kapot was. Bij Pierre & Vacances staan wij onze gasten altijd te hulp mocht er iets niet in orde zijn. Wij zeggen daarom tegen onze gasten om dingen die niet goed zijn in de accommodatie direct bij de receptie te melden. Ter plaatse kunnen wij u dan een oplossing bieden.

Ondanks dat uw ervaringen op een niet zo positieve manier zijn beïnvloed, hopen wij dat u toch heeft kunnen genieten van de prachtige omgeving en de diverse pittoreske plaatsjes die Normandië rijk is. U kunt in de regio heerlijk cultuur snuiven en uitwaaien op het strand. Wat Le Chant des Oiseaux zo ideaal maakt, is de ligging aan de kust en de nabijheid van steden als Caen en Bayeux, die in ieder seizoen de moeite waard zijn om te bezoeken.

Met vriendelijke groet,

Het Pierre & Vacances Résidence Le Chant des Oiseaux team

• 8Ivoo07-08-2017

Bovenverwachting

Het hotel was bovenverwacting, mooie appartementen misschien wel ietsje klein voor 4 personen maar hotels zijn ook niet groter. Het is dicht bij het strand/jacht, het strand is 5-10 minuten lopen. Het dorp zelf zit er ook niet ver vandaan, in 5 minuten auto rijden ben je al bij een Carrefour Market. (3 minuten Carrefour City). Het enige minpunt is echt het bed, die is keihard. Personeel is aardig maar kan slecht Engels.

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 10Govaren22-12-2015

Geweldig mooie locatie, vriendelijke omgeving

Onstuimig weer, mooi, maar verwacht geen rustig zonnetje. Indrukwekkende omgeving natuurlijk vanwege de monumenten uit de oorlog. Zeer goed onderhouden. Minder is het vele wier op het strand en de stranden. Maakt een strandwandeling minder leuk de geur is ook niet lekker van rottende wier. Verder aan te bevelen beslist de moeite waard om te zien en te verblijven voor een week.

• 10Onderkomen
  • 8Olivier18-11-2013

Sympa et bien situé

La résidence est bien située : proche des plages du débarquement, du port et du centre de Courseulles/mer. Nous louions un appart 5 pers c'est assez petit mais très fonctionnel (1 ch + 2 divans-lits + un lit tiroir). Qlq bémols : manque d'une hotte à la kitchenette, impossible d'ouvrir une fenêtre battante, il fait vite fort chaud. Très chouette : la piscine couverte et chauffée, cela détend après une journée de visite et de ballade, dommage qu'il n'y ait qu'une seule cabine pour se changer. Pratique aussi, un grand parking devant la résidence, il y a suffisamment de place pour tout le monde malgré les inciviques du stationnement. L’accueil à la réception est fort sympathique et lors du départ pas besoin de faire le ménage, il suffit juste de s'occuper de nettoyer et ranger la vaisselle. Bref nous avons passé un agréable séjour et nous y retournerons certainement.

• 8Onderkomen

Vakantiepark P&V Le Chant des Oiseaux info