Vakantiehuis Le Cyclamen

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag15°11°
Vakantiehuis Le Cyclamen

We hebben een aantal aanbieders voor Le Cyclamen voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Le Cyclamen in het Nederlands

Met oudere kinderen

Aan te bevelen woning. Ruim, prachtig gerenoveerd, van alle gemakken voorzien en bijzonder ruim. Grote keuken die goed uitgerust is. Locatie t.o.v. strand en winkels is ideaal. Zeer centraal gelegen voor bezoek aan invasiestranden en musea. Wij hebben een fijne week gehad.

Een echte aanrader, nieuw, netjes en schoon!

Carly Oude Weernink
14-8-2009

Villa met 9 kamers, volledig gerenoveerd in 2008.

BG: eetkamer + salon met flatscreen TV, video en DVD + salon met open haard op gas en stereo-installatie + keuken (4-pits kookplaat, oven, 2x afwasmachine, magnetron, diepvriezer, elektrische koffiemachine) met eettafel + aparte WC.

1e verdieping: 2 slaapkamers met 2 1-persoonsbedden + 1 kamer met een 2-persoonsbed + aparte WC + douche.

2e verdieping: 1 kamer met 1 uitschuifbaar bed + 1 kamer met 2 1-persoonsbedden + 1 kamer met 1 uitschuifbaar bed + douche + badkamer + aparte WC.

Ter beschikking: 2x wasmachine, droger, strijkijzer, kinderbed tot 3 jaar, internet (WLAN), koelkast in de garage.

50 m van het centrum met winkeltjes en restaurantjes, 50 m van zee (zandstrand).

Voor alleengebruik: binnenplaats + tafeltennis + tuinmeubelen + barbecue + eigen garage. In het huis: centrale verwarming.

Wij hebben met ons 11en een geweldig verblijf gehad in deze villa, super netjes, schoon en van alle gemakken voorzien, een topper!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Cyclamen in Courseulles-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Cyclamen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.