Hotel La Crémaillère/Le Gytan/La Pecherie

Hotel La Crémaillère/Le Gytan/La Pecherie

7.2Goed

Frankrijk, Normandië, Courseulles-sur-Mer

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor La Crémaillère/Le Gytan/La Pecherie voor je op een rij gezet:

• Sauna

66 reviews over Hotel La Crémaillère/Le Gytan/La Pecherie

• 7Paul Van den Brande23-08-2009

Goed gelegen uitvalbasis

Kregen waar voor ons geld tijdens het arrangement. Kamer was klein maar netjes en de douche was super-klein. Typisch Continentaal ontbijt maar toch keuze genoeg. Dineren in het restaurant viel erg goed mee. Keuzemenu of à la carte (mits kleine toeslag) en goed verzorgde maaltijden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vanuit het restaurant een mooi uitzicht op het strand en zee. Goede uitvalbasis voor bezoek aan de oorlogsstranden.

Gereisd met partner in mei 2009

• 6Eva11-08-2009

Mooie ligging maar kleine kamers

het hotel ligt mooi aan zee met een parking direct aan het hotel maar de kamers zijn klein en donker en er is een stoffig vast - tapijt, het restaurant is steeds zeer druk en de verschillende maaltijden volgen zeer snel na mekaar, het onthaal was niet vriendelijk, we kwamen hier 10 jaar geleden ook al en vonden de service en het restaurant toen beter

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 7Hans29-06-2009

Goed hotel voor kort verblijf met heerlijke keuken

Dit verblijf is onder voorbehoud goed; het ontbijt is eerlijk zonder meer, het avond maal is zeer goed en bijzonder vlot naar Franse normen. Je hebt ook een zeer ruime keuze uit hoofdgerecht en dessert. De bediening is OK (ik spreek vloeiend Frans) . De Kamers in het bijgebouw zijn enkel geschikt voor wie geen hoge verwachting heeft inzake comfort ( te klein en verouderd). Dit laatste wordt dan gecompenseed door de prijs. Zou er wel naar terug gaan.

Gereisd met partner in december 2007

• 8Henk28-06-2009

prima prijs-kwaliteitsverhouding

verbleven eind juni 2009 in dependance "Gytan". Gytan is keurig net hotel, wat kleine bedden (1.40 breed en erg kort). Ontbijt prima (geen uitgebreid buffet, maar voldoende keus). Diner in restaurant aan boulevard was uitstekend. Veel keus in zowel vlees als vis. Personeel restaurant (op enkele uitzondering na) nogal stuurs en niet bereid (of in staat?) andere taal dan Frans te spreken. Algemene conclusie blijft zeer positief

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Paul Van den Brande01-05-2009

Mooie ligging en lekker eten ! ! ! !

Logeerden in Le Gytan. Mooie ruime kamer, maar idd een kleine badkamer. Vriendelijk onthaal en bediening in restaurant. Menukaart met veel variatie en dagelijks nieuw vers visgerecht. De zeevruchtenschotels zien er echt spectaculair uit. Je kan kiezen wat je wil eten van de kaart, maar betaal dan een meerprijs. Hotel is goede uitvalbasis voor bezoek aan de D-day monumenten. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in april 2009

• 0Siemeling21-01-2009

prima naar ons zin gehad

we hebben in augustus 2005 daar overnacht voor een week. Alles prima voor elkaar.jammer dat de badkamer wat aan de kleine kant was. het eten vonden wij PRIMA.Wij zouden daar zo weer terug gaan.Het was een goede uitval basis om alles te zien wat we wouden zien.

Gereisd met partner in januari 2009

• 8Piet de Feyter05-10-2008

goede prijs-kwaliteit verhouding

Wij verbleven begin oktober in La Crémaillère. Onstuimig herfstweer. Kamer op 2e verdieping, zonder zeezicht; niet van belang, want overdag op stap en 's-avonds is het vroeg donker. Uitrusting kamer is voldoende, bed is te kort voor lange mensen, badkamer is ruim. Alles is goed schoon. Vriendelijke ontvangst en erg lekker eten (visgerechten). Arrangement half pension voor twee nachten á € 120,-- pp. Hotel ligt gunstig voor bezoek oorlogsstranden.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 7Ria12-08-2008

Le Gytan

Wij zaten in het bijgebouw Le Gytan, dat volgens de brochure grotere kamers zou hebben. De kamer die wij hadden was echter zeer klein, maar wel heel schoon. Er is inderdaad genoeg indrukwekkends te zien in de omgeving,genoeg voor een geslaagde week.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Suzan09-08-2008

perfecte locatie

Hotel ligt pal aan het strand in een leuk plaatsje. Goed uitgangspunt voor het bezichtigen van oorlogsbezienswaardigheden. Kamer was niet al te ruim en wat gedateerd, maar voor enkele dagen prima en schoon. Eten was goed, hoewel een engelse vertaling van de menukaart prettig zou zijn geweest.

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Magda en Jan31-07-2008

Hotel La pecherie een aanrader!

we verbleven 2 nachten in "La Pecherie", vriendelijk onthaal, kamers op eerste verdiep waren groot en proper ook de badkamer met douche was ruim. Betalend internet, minpunt was geen minibar. Rustige ligging, dicht bij de zee, ( schuin zeezicht)eten in restaurant zéér lekker! Ideaal voor uitstapjes in Normandië, Arromanches, Utah beach, Ohama-beach, Ste Marie-Eglise enz... Dinsdag en vrijdag gezellige markt in centrum vh stadje.

Gereisd met partner in juli 2007

Hotel La Crémaillère/Le Gytan/La Pecherie info