Hotel La Crémaillère/Le Gytan/La Pecherie

Hotel La Crémaillère/Le Gytan/La Pecherie

7.2Goed

Frankrijk, Normandië, Courseulles-sur-Mer

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor La Crémaillère/Le Gytan/La Pecherie voor je op een rij gezet:

• Sauna

66 reviews over Hotel La Crémaillère/Le Gytan/La Pecherie

• 8Joop en Wil Heinz01-08-2011

Goed Hotel een geweldige keuken

Wij zaten in het bijgebouw (kan je zo boeken) vlak achter de boulevard. Alles aanweizg van föhn tot flatcreen tv. Het eten is geweldig, 's morgens een prima ontbijt en 's avonds een (keuze)vier-gangen diner. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Van den Wyngaert19-01-2011

Ongelooflijke ervaring.

Wij waren uiterst verrast met dit verblijf in Courseulles sur Mer. Het hotel was zeer goed gelegen, wij hadden een junior suite, op de promenade zelf. Met een ruime privé parking achteraan het app. Direct aan zee, het eten zelf in half pension kon niet beter a' la carte! Zeker meer dan 10 op de schaal van 10. Wij gaan zeker terug, op een latere datum.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Marc Haegeman11-11-2010

ik wil dit wel aanraden

We hadden een midweek begin november in halfpension. We overnachtten in deel LE GYTAN (ook ontbijt) - avondeten in LA CRÉMAILLÈRE. Het ontbijt : hesp, kaas, confituur, choco, knapperig brood, 2 soorten cake, koffie, thee, ... meer dan voldoende om er stevig op te staan wanneer je de omgeving wil verkennen. Het avondeten mocht er ook zijn. Uit een kaart kon je kiezen uit vele (meer dan 10) voorgerechten, meerdere hoofdschotels (minimum 10), en als nagerecht was er voldoende patesserie beschikbaar. als tussendoortje kon je een kaasschoteltje krijgen. We werden opgevangen en bedient door vriendelijk personeel die weliswaar steeds druk doende waren. Een minpunt vind ik wel de kamer. Klein, douche en de rest van de badkamer loopt in elkaar (dus douchen is ... veel nat). Maar dat is wel mijn enige mindere kwotering. Als het in mijn reisschema past keer ik zeker terug.

Gereisd met partner in november 2010

• 9D.Poppelaars03-11-2010

Ideale uitvalsbasis voor bezoek landingsstranden.

Goed verzorgde hotelkamers en vooral rustig. We hadden halfpension dus elke avond een uitstekend 4 gangen-diner met een ruime keuze. De ligging is ideaal voor onze bezoekjes en het restaurant kijkt uit over zee en gelegen aan de boulevard. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2010

• 7geert02-08-2010

ideale uitvalbasis

kamers veel te klein ,juist genoeg om te slapen; zeer kleine douche,ligging hotel ok,eten was redelijk goed

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8vermeersch-colpaert 11-07-2010

gezellig weekje Normandie gehad

Wij verbleven in een bijgebouw (Carbet) op een 50-tal meter van het hotel, een rijhuis met 4 ruime, nette en gezellige kamers met zicht op zee (balkon) en ook balkon aan de achterkant + privéparking. Eén minpunt: geen lift, en dus niet direct geschikt voor wie minder mobiel is. Badkamer viel wat klein uit, maar je gaat niet met vakantie om in je badkamer te zitten. Ligging ideaal voor zowel een strandvakantie (mooie strandpromenade), als uitstapjes (D-day stranden, Honfleur, Mont St.Michel, Lisieux, Deauville-Trouville. Wij verbleven in halfpension (etappe Normande), ruime keuze aan gerechten en superlekker (vooral voor wie graag vis eet). Ontbijt minder uitgebreid maar voldoende. Restaurant met mooi zicht op zee, personeel heel vriendelijk en vlotte bediening. Courseulles is een heel gezellig en levendig plaatsje. Zeker een aanrader om Normandie te leren kennen.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 6deroubaix m07-05-2010

niets speciaal

hotel was goed, hadden la crémaillère betaald maar zijn naar le gytan gemoeten was goed en een zeer vriendelijke mevrouw in le gytan maar de dienster in la crémaillère was zeker niet vriendelijk tegen ons.Voor de rest ligt het hotel redelijk afgelegen

Gereisd met partner in april 2010

• 8H.Hoedemaker11-10-2009

Aanrader van ex-hotelier!!!

Uitstekend hotel pal aan zee (Juno Beach) Badkamers beetje aan de kleine kant. Keuken en bediening prima. Huisw. € 18. Ideaal hotel voor uitstapjes naar de stranden. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Wij gaan terug.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 6Eddy Ritzen26-09-2009

goede prijs / kwaliteit

ietwat sobere kamer maar lekker eten met zeer vlotte bediening , ontbijt typisch Frans maar ok , ideaal om omgeving te verkennen , Caen gezellige stad

Gereisd met partner in september 2009

• 8Fam. Snellekens20-09-2009

Zeer goed verblijf!

we verbleven in Le Gytan, smalle kamer, kleine bedkamer en mini terrasje. Het eten was zeer goed, voor ons vooral de moules à la crème. De wijn was lekker maar aan 5 euro per glas, beter een fles vragen aan 18 euro. Alles gaat wel vrij snel (2 shiften per avond) en het restaurant was vrij druk, sommige plaatjes weinig privacy, maar het eten maakte veel goed. We gingen fietsen met de hotelfietsen naar de prachtige stranden (arromanches/port-en -bessin), zeer mooi doch geen aanrader gezien de verbindingswegen nergens een fietspad hadden en zeer druk waren. Het hotel is wat verouderd maar de netheid en de ligging aan zee maakt veel goed, ik zou het zeker aanraden aan vrienden die lekker eten en 's avonds van de rust genieten want een bar of veel cafes in de buurt zijn er niet. Er is wel een gezellig marktje op vrijdag en enkele leuke souvenirwinkeltjes zijn er ook.

Gereisd met partner in augustus 2009

Hotel La Crémaillère/Le Gytan/La Pecherie info