Hotel La Crémaillère/Le Gytan/La Pecherie

Hotel La Crémaillère/Le Gytan/La Pecherie

7.2Goed

Frankrijk, Normandië, Courseulles-sur-Mer

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor La Crémaillère/Le Gytan/La Pecherie voor je op een rij gezet:

• Sauna

66 reviews over Hotel La Crémaillère/Le Gytan/La Pecherie

• 10sjoerd06-11-2012

mooie vakantie gehad

lekker genoten van een fantastische vakantie met mijn vriendin. je zit dicht bij allerlei culturele dingen dus dat is ook een voordeel. verder is de prijs kwaliteit goed alleen het eten is niet echt naar nederlandse stijl en ze hebben best regionaal aangepaste menukaart.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8windows9822-08-2012

Super ligging

WIj hebben genoten van onze 3 dagen Normandië, mede dankzij de ligging van het Hotel. Wij hebben via een touroperator geboekt, 2 nachten HP. Het eten vonden wij tegenvallen, wij zijn geen viseters, hierdoor heb je weinig keuze. Het restaurant (net als de meeste in de buurt, logisch in deze buurt) zijn visgeorienteerd. De kaart is in het Frans en erg lastig te vertalen. De bediening is top, ze proberen je te helpen maar de uitleg was niet altijd even duidelijk waardoor mijn zoon en ik 1x een bord gekookte garnalen voorgeschoteld kregen, mijn zoon van 8 schoot achteruit bij het zien van de beestjes met voelsprieten :-) die je zelf nog moest pellen. Hotel is prima, wij hadden het appartement aan de achterzijde omdat we een familiekamer wilden, dit is uitstekend bevallen. Ruim genoeg en privéplaats voor de auto. Er is geen airco aanwezig waardoor het erg warm kan zijn, het was 28 graden maar op de kamer was het veel warmer, slapen is hierdoor soms lastig. Hotel ligt mooi aan de boulevard!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 6Van Brussel Paul28-07-2012

goede prijs / kwaliteit

vriendelijke ontvangst - 2 persoonskamer + extra bed geboekt, maar grotere duplex kamer gekregen in het bijhuis Le Gytan - ontbijtbuffet is eenvoudig maar je gaat niet met honger van tafel - de ontbijtzaal in Le Gytan is eenvoudig / sober - het avondeten is ok ,4 gangen uit meerkeuze menu , de dranken bij het eten zijn wel prijzig -

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9natasja22-07-2012

zeker een aanrader

hebben hier verbleven van 7 tot 14 juli met 4 volwassenen en 1 kind van 9 jaar. Echt genoten van onze vakantie hier. Zeer vriendelijk personeel die er alles aan deden om je een aangename vakantie te bezorgen. Logeerden op dijk in appartement met 2 slaapkamers en een zeer ruime, nette badkamer met ligbad en grote douche. Ook over het eten valt niets negatiefs te melden. Zeker voldoende variatie voor wie week verblijft, iedere avond mogelijkheid ander voor-, hoofdgerecht en dessert te kiezen. Ideale vertrekplaats voor uitstappen naar de landingsstranden en bezienswaardigheden. Dus wie een leuk hotel zoekt voor een verblijf in deze streek zeker niet twijfelen en dit hotel boeken!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9marc symoens24-02-2012

geslaagde tussendoorvakantie

zijn voor 3 dagen naar het hotel geweest. kamer was in bijgebouw. groot genoeg voor 3 personen. eten was heel goed. variatie in voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. vriendelijk personeel. enigste nadeel betreft de te kleine badkamer. (niet onoverkomelijk). plaats om naar terug te keren.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 3Winter16-01-2012

WAARDELOOS

Het hotel is smerig, slecht schoongemaakt (overal stof, in douche ranzige randen en veel te klein) ontzettend onbeleefd personeel, dat zelfs lauw bier durft te serveren. Bij reclameren word je afgesnauwd en als een stuk vuil behandelt. Ik heb al in veel hotels geslapen, maar dit is toch echt een van de slechtste. Trap er niet in, ook al is het goedkoop en lok-prijzen, zoek gerust even verder want dit hotel is echt een grote teleurstelling.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Gonnie20-09-2011

Keuken geweldig kamers klein en afthans

La Crémaillère: ligging direkt aan strand, een goede en centrale uitvalbasis voor bezoek aan landingsstranden, receptie en restaurant prima en eten ook super, wel moet je van vis houden, want in vleesgerechten is niet veel keuze, bediening is aardig en spreekt naast Frans ook nog een beetje Engels, helaas zijn de kamers erg klein en niet geschikt om een paar uur door te brengen buiten slapen om, ook erg donker en slecht afgewerkt en verveloos, hygiéne is wel goed, schoon beddegoed (helaas dekens, maar wel boxspring bedden) hagelwitte-schone hand- en baddoeken en elke dag schone, Ook elke dag gereinigde badkamer. Wel hangt er een flatscreen tv aan de muur. Zoals beschreven in diverse brochures 1e etage bestaat niet en dat er grote kamers zijn in Le Gytan is ook niet zo, net zo klein. Voor ons was de kleine kamer géén belemmerig voor onze vakantie, we waren nl elke dag van 10 tot 18 uur buiten het hotel, want het is een prachtige streek!

Gereisd met partner in september 2011

• 1marijke.naessens02-09-2011

nooit meer

eten goed, kamer beneden alle pijl, beloft kamer met zicht op zee

Gereisd met partner in augustus 2011

• 2naessens marijke05-08-2011

nooit meer

het ziet er prachtig uit maar moet naar le Gytan deur dicht pas code ombekend, vriendelijke dame code gegeven oude trap kamer met alle confort ( 2 kleine vensters, geen balcon of terras niets, je kunt daar niets bestellen sta ieen automat in inkom ontbijt in le Gytan middag of avond eten in ander gebouw bestellen van aperitief ommideelijk voor en hoofd gerecht ( vergelijkbaar in supermarkt) we gaan er nooit meer de streek is er prachtig we gaan nog weer maar in ANDER HOTEL

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Pieter en Renate04-08-2011

prijs kwaliteit helemaal goed !

Een familiekamer die niet afsluitbaar is maar dat is ook echt het enige nadeel. Netjes en helemaal goed. Ontbijt heel goed en 100meter verder in het hotel diner. Goed eten en vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Hotel La Crémaillère/Le Gytan/La Pecherie info