Hotel La Crémaillère/Le Gytan/La Pecherie

Hotel La Crémaillère/Le Gytan/La Pecherie

7.2Goed

Frankrijk, Normandië, Courseulles-sur-Mer

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor La Crémaillère/Le Gytan/La Pecherie voor je op een rij gezet:

• Sauna

66 reviews over Hotel La Crémaillère/Le Gytan/La Pecherie

• 2018
    2Tom22-08-2018

Nooit meer

Veel te duur voor wat het is, geen airco, vies en vuil balkonnetje, klei e kamer ontbijt basic, kamermeisje onvriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Addy Kremer13-11-2016

Grandioos

De ligging van het hotel is zeer bijzonder, pal aan het strand en vanuit de eetzaal uitzicht over zee! Zeer romantische sfeer compleet met kaarsje op de tafel. Een zeer gevarieerde menukaart met vele soorten vis en vlees en, niet onbelangrijk, zeer betaalbaar. Veel monumenten ter nagedachtenis aan de tweede wereldoorlog en een prachtig museum in Caen. Maar er is meer dan alleen resten van de "Great War" in Normandië. Prachtige valleien, flinke heuvels met name in het ter plaatse bekende "Petit Suisse" ofwel klein Zwitserland. Prachtige natuur doorsneden door beekjes en riviertjes met hier en daar een watervalletje. Rust en ruimte in een overweldigend landschap. Breng ook eens een bezoek aan een kaasmakerij (Brie - Camembert) of aan een ciderproducent, Genieten geblazen! De bedden in het hotel waren prima, alleen het 2-persoons bed was voor ons te klein, na de eerste nacht kregen we een kamer met 2 1-persoons bedden, "pas de problem". Het personeel hebben we allemaal geknuffeld toen we na 14 dagen vertrokken, geweldige service en aandacht.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 5Patick17-04-2016

geen 3 sterren waardig!

kamer was veel te klein, deur kan niet volledig open of je zit tegen het bed. Badkamer was niet gepoetst bij aankomst, wattenschijfjes vorige gasten lagen onder lavabomeubel en zijn daar gans ons verblijf blijven liggen! Eten goed maar als je iets wil dat niet op de kaart voor hp gast staat dan betaal je fors extra, ook drank is heel erg duur. Restaurantgasten gaan voor hotelgasten, wij boekten kamer met zeezicht maar in de eetzaal moet je helemaal achteraan zitten omdat andere gasten voorgaan, betalen pak meer voor eten ook, vandaar denk ik... wel goede uitvalbasis voor trips maar hotel daar ga ik nooit meer terug, veel te duur en echt niet proper!!!

Gereisd met partner in april 2016

• 8Bert12-08-2015

Prima hotel met dependance maar iets te duur

Hoofdgebouw van het hotel met restaurant staat pal aan zee, aan de 'de boulevard'. Wij verbleven in de dependance 'Le Jardin', 300 meter van het hoofdgebouw en 2 minuten lopen van het strand (straat oversteken). Le Jardin heeft alle hotelfaciliteiten waardoor je niet steeds naar het hoofdgebouw moet. Kamers benedenverdieping hebben terrasje met enige privacy, loungesetje en relaxstoelen - gasten op 1e etage hebben vanaf balkon zicht op de terrasjes. Kamers zijn volledig uitgerust, zijn krap bemeten, hebben een bed van 1,4x1,9 mtr. goed geïsoleerd (geluid) Service/schoonmaak is perfect. Kamers missen airco. Hotel/dorp ligt centraal voor verkennen van aanlandingstranden en achterland. Courseulles sur mer is leuk dorpje met voldoende eetgelegenheden en gericht op toerisme (geen massatoerisme) Afgezet tegen de prijzen van hotels in Scheveningen is dit hotel eigenlijk € 25,-- per nacht te duur.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Dorien03-08-2015

Leuke vakantie

Wij vonden het zeker de moeite. Wij lagen in le Gytan, van hieruit moest je de straat oversteken en was je aan het strand. Kamers waren ruim genoeg. We hadden een stapelbed voor de kindjes (maar nog een extra babybed voor de jongste). Een gewoon bed voor ons en dan nog ruimte voor de buggy en wat extra spullen. De badkamer was ook zeker ruim genoeg. Alles was heel ordelijk. Het ontbijt mocht voor ons wat meer zijn, een gewone boterham zou al helpen, zeker wanneer je met kleinere kinderen reist. Het avondeten was in het hoofdgebouw. Hier hebben we altijd lekker gegeten en veel keuze gehad. Het ging allemaal zeer vlot, maar was toch niet ideaal met kleinere kinderen, omdat het voor hen sowieso lang duurt om uit te gaan eten. Prijs/kwaliteit was voor ons zeker in orde! Wij zouden hier meteen terug komen, maar dan als de kindjes wat ouder zijn.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8deboskabouter06-07-2014

Degelijk hotel met uitstekend avondmaal

Het hotel gelegen in Courseulles-sur-mer ligt heel centraal om de landingsstranden en andere oorlogsmusea te gaan bezoeken. Verder ligt de gemeente heel dicht bij Bayeux en Caen. Mogelijkheden genoeg dus om je bezig te houden. Het hotel is heel verzorgd met een goed degelijk ontbijt en een zeer lekker avondmaal!, bestaande uit 4 gangen. Een voorgerecht, een hoofdgerecht, keuze uit kazen en een dessert. Allemaal heel lekker. Mijn kamer lag niet in het hoofdgebouw maar in 'Le Carbet'. Het was een mooie kamer, maar er werd wel amper gekuist en de lakens werden niet ververst gedurende 6 dagen. De badkamer was wel telkens grondig gereinigd. De wifi werkte er uitstekend, maar met de televisie waren er serieus wat problemen. Er was een slecht ontvangstsignaal dus was het aanbod zenders beperkt, soms uitgebreid als het signaal beter is. Het hotel, maar in feite de heel streek is geen aanrader om eens weg te gaan met de kinderen, tenzij ze zeer geïnteresseerd zijn in de oorlog.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

• 9Debroux Kathleen19-10-2013

Zeer aangenaam hotel, we gaan zeker terug.

Mooi hotel aan het strand. Prive uitvalsbasis om de invasiestranden te gaan bezoeken.Niet zo ver van LeHavre- Deauville Honfleur... In Oktober is Courseulles sur Mer rustig maar toch niet doods. Zeer nette buurt, mooi om te wandelen. Het personeel is zeker heel vriendelijk en behulpzaam. We waren er met onze hond en hij werd net zoals wij in de watten gelegd !!! Het avondeten is zeer lekker(4 gangen menu) enkel spijtig dat er 's morgens geen omelet of iets warms van eten te verkrijgen is. Restaurant is inderdaad eerder druk (50 klanten zelfs op een weekavond) maar het werkt niet storend. De kamer in het hotel was te klein voor een hond en 2 personen dus mochten we logeren in Le Gytan op een kleine 100m. Grote kamer met metzanine gekregen daar. Badkamer is wel heel klein. Doucheruimte zeker en het is eventjes wennen maar het lukt. Alles werd zeer netjes onderhouden iedere dag. Normandië is wondermooi en er valt zoveel te bezoeken.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8Hans16-10-2013

interessant hotel

Wij zijn hier voor de tweede keer (le gytan), de kamers zijn mooi opgefrist, de tuin is mooi geworden plus een klein terras met meubeltjes. De bedden zijn "klein" maar liggen wel goed ook is er een tweede hoofdkussen voorzien op de kamer. Alles is eenvoudig maar netjes. Het ontbijt is een envoudig buffet, maar je heb zeker niks tekort. Het Avondeten is best fijn te noemen met een ruime keuze van de kaart en voor wie iets extra wil kan het mits een kleine meerprijs. De bediening in het restaurant loopt bijzonder vlot zonder haastig over te komen. Wat ook aangenaam is dat er nu ook gratis merk oploskoffie (deca en normaal) en thee ter beschikking is. Dit alles voor een best interessante prijs naar Franse normen.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 8Elly09-08-2013

Eenvoudig maar goed hotel

Wij hadden een kamer in Le Carbet, direct aan de wandelboulevard met uitzicht op zee! Op het kleine terrasje een geweldig uitzicht dus. De kamer is eenvoudig, de bedden zijn smal. De auto staat op eigen terrein en dat is handig in een drukke toeristische plaats. Wat je echt mist is een koelkastje, want in het Hotel is het drinken belachelijk van prijs. Voor een grote pils en een wijntje samen € 16,00, terwijl dit even verderop aan de haven ca. € 7,00 kostte. Dus neem ook een koelbox mee! Vooral in de zomer een leuk adres om te verblijven

Gereisd met partner in juli 2013

• 9sophie_weets020126-07-2013

we gaan terug!

perfect gelegen om de d-day stranden te ontdekken. lekker eten.onze kamer lag in het bijgebouw le Gytan.aparte parking,rustig gelegen,kamer met leuk terrasje .het minpunt aan de kamer is dat er geen opbergruimte is.

Gereisd met partner in juli 2013

Hotel La Crémaillère/Le Gytan/La Pecherie info