Hotel De Paris

Kleine hotelsWeer vandaag21°6°
Hotel De Paris
8,5

61 reviews over Hotel De Paris in het Nederlands

Goede ligging voor de rest ?????

De meester
25-6-2016

Foto's in brochures beter dan de kamer die wij kregen. Het was alsof de buren in mijn kamer liepen ,we hadden kamertje met uitzicht op de binnenkoer . Oud hotel,badkamer met schimmelplekken vriendelijk? Ja ,de eerste dag . Al die Vlamingen maar menukaart enkel in Frans en Engels Vlamingen moeten het maar verstaan ,niet voor herhaling vatbaar

Zeer goed

Devogeleer - Vandevelde
21-3-2016

We zijn in oktober 2015 voor een citytrip naar Normandië geweest en hebben overnacht in Hotel de Paris.

We zijn zeer goed onthaald en super vriendelijk onthaald geweest.

Onze kamer was groot en zeer netjes.

Het ontbijt was verzorgd en het avondeten was subliem. Een Michelin-ster waardig!

Er waren geen minpunten.

Prijs - kwaliteit is dit een uitstekend hotel.

Zalig weekend

Rudi & Mireille Van den Broeck
5-10-2015

Voor de eerste keer in Hotel de Paris.

De kamers zijn misschien aan de kleine kant en een beetje verouderd, doch wij waren zeer tevreden daar het onderhoud zeer goed was, en het enkel is om te slapen en de bedden waren zeer goed.

Het eten is subliem !!! Chapeau voor de chef.

De streek is zeer mooi en het weer was ons zeer gunstig gezind.

Het ganse personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, waarvoor dank.

Dit is zeker een aanrader en we komen zeker terug !!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor De Paris voor je op een rij gezet:

Hotel de Paris is een sfeervol hotel direct aan het haventje en het strand. Kamers zijn netjes, maar klein (in ieder geval onze kamer met uitzicht op de haven). Ontbijt is goed, restaurant is ook erg goed.

wij zijn reeds voor de 2e maal naar dit hotel geweest want de prijs-kwaliteit vind je nergens in Normandie

het eten en de bediening is super, de eigenaars helpen je met al je vragen, het enige minpunt misschien zijn de kleine bedden maar dat heeft ook zijn charme....

fantastische plek

Leleu
1-5-2014

Ideale ligging om de mooie omgeving te verkennen en heel dicht bij de zee,

super vriendelijke eigenaars en vriendelijke medewerkers

schitterende keuken (verdient een ster)

heel netjes,familiaal en verzorgd

we komen zeker terug ..groetjes van kamer 18

heerlijk genieten

marc-lieve
26-2-2014

Kleine propere kamers,alles erop en aan.Vriendelijk onthaal en bediening.

Eten uitstekend,heel lekkere schotel met zeevruchten gegeten.'s Morgens kwam men de keuze vragen wat je s'avonds wou eten.Ontbijt met croissants,stokbrood,confituur,kaas,fruit en yoghourt.Men kon steeds brood bijvragen.Aanrader kamertype 25 ot 27 met gastronomisch halfpension.

Heel veel te bezichtingen in de omstreken.Een aanrader.

Zalig genieten zonder kinderen

Minivic01
9-10-2013

Beetje verouderd hotel maar met heel verzorgde kamers en badkamer. Afwerking is niet bijzonder maar alles is proper.

We verbleven er 3 nachten met gastronomische halfpension. We kregen: amuse, voorgerecht, sorbet, hoofdgerecht, kaas, dessert. We hebben elke dag een gang minder gekozen omdat het veeeel teveel was. Wel heel lekker en heel verzorgd. Spijtig genoeg was de amuse elke dag hetzelfde.

Ontbijt is simpel maar meer dan voldoende.

Ideaal hotel voor koppels zonder kinderen, ideale ligging voor tal van uitstappen. We gaan zeker nog terug naar die streek maar dan met kinderen en naar een camping.

Zeer goed hotel

Duff
9-9-2013

Kamer aan de kleine kant,maar zeer proper.Zeer goede keuken !! Nadeel ,geen parking eigen aan hotel .Zeer vriendelijk personeel en uitbaters ,kortom een aanrader .

Dit nooit meer

De Poorter
9-9-2013

Hotel heeft een gunstige ligging maar kamers zijn superklein en écht oud. Alles hoor je door de muren en door de slechte bedden heb je dan gewoon geen nachtrust. Eten in restaurant is duur en niet echt lekker. Nooit ergens een steak teruggegeven en daar voor eerste keren in leven wel. A point vragen en rauw krijgen...Geen excuses en daarna mijn maaltijd alleen mogen eten omdat partner zijn maaltijd al op was. Toch was de dessert wel super.

Je kunt beter voor de helft van de prijs in de restaurantjes ernaast lekker gaan eten.

We hebben een aantal aanbieders voor De Paris voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Paris in Courseulles-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Paris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.