Tijdelijk €25 aanbetaling

8.3FantastischScore uit 64 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel De Paris voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

64 Reviews over De Paris

• 10FERNANDES Claude25-07-2018

Très bien placé.

Hôtel bien situé, personnel très sympathique , petit déjeuner sucré ,salé à volonté.Chambre correcte et propre.

RESIDENT MANAGER, 28-07-2018

Bonjour et merci d'avoir laissé un avis. Au plaisir de vous revoir

• 9Danielle05-01-2017

hébergement accueil super, palme à la restauration

L'accueil et les conditions d'hébergement en ce début d'année 2017 ont été très satisfaisants. Tous les membres du personnel sont attentifs et agréables. L' hôtel est idéalement placé, proche de la mer. Le nouveau chef cuisinier, Benjamin Broussard est remarquable.Je recommande à tous les noix de coquilles Saint-Jacques juste poêlées accompagnées d'un crémeux de potimarron aux éclats de noisette et d'une émulsion de truffes.

• 4De meester25-06-2016

Goede ligging voor de rest ?????

Foto's in brochures beter dan de kamer die wij kregen. Het was alsof de buren in mijn kamer liepen ,we hadden kamertje met uitzicht op de binnenkoer . Oud hotel,badkamer met schimmelplekken vriendelijk? Ja ,de eerste dag . Al die Vlamingen maar menukaart enkel in Frans en Engels Vlamingen moeten het maar verstaan ,niet voor herhaling vatbaar

• 10Devogeleer - Vandevelde21-03-2016

Zeer goed

We zijn in oktober 2015 voor een citytrip naar Normandië geweest en hebben overnacht in Hotel de Paris. We zijn zeer goed onthaald en super vriendelijk onthaald geweest. Onze kamer was groot en zeer netjes. Het ontbijt was verzorgd en het avondeten was subliem. Een Michelin-ster waardig! Er waren geen minpunten. Prijs - kwaliteit is dit een uitstekend hotel.

• 10Rudi & Mireille Van den Broeck05-10-2015

Zalig weekend

Voor de eerste keer in Hotel de Paris.

De kamers zijn misschien aan de kleine kant en een beetje verouderd, doch wij waren zeer tevreden daar het onderhoud zeer goed was, en het enkel is om te slapen en de bedden waren zeer goed. Het eten is subliem !!! Chapeau voor de chef.

De streek is zeer mooi en het weer was ons zeer gunstig gezind.

Het ganse personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, waarvoor dank.

Dit is zeker een aanrader en we komen zeker terug !!!!!

• 9Bas31-08-2014

sfeervol hotel direct aan haven/strand

Hotel de Paris is een sfeervol hotel direct aan het haventje en het strand. Kamers zijn netjes, maar klein (in ieder geval onze kamer met uitzicht op de haven). Ontbijt is goed, restaurant is ook erg goed.

• 9couliez08-05-2014

ideaal hotel voor uitstappen in omgeving

wij zijn reeds voor de 2e maal naar dit hotel geweest want de prijs-kwaliteit vind je nergens in Normandie het eten en de bediening is super, de eigenaars helpen je met al je vragen, het enige minpunt misschien zijn de kleine bedden maar dat heeft ook zijn charme....

• 9Leleu 01-05-2014

fantastische plek

Ideale ligging om de mooie omgeving te verkennen en heel dicht bij de zee, super vriendelijke eigenaars en vriendelijke medewerkers schitterende keuken (verdient een ster) heel netjes,familiaal en verzorgd we komen zeker terug ..groetjes van kamer 18

• 9marc-lieve26-02-2014

heerlijk genieten

Kleine propere kamers,alles erop en aan.Vriendelijk onthaal en bediening. Eten uitstekend,heel lekkere schotel met zeevruchten gegeten.'s Morgens kwam men de keuze vragen wat je s'avonds wou eten.Ontbijt met croissants,stokbrood,confituur,kaas,fruit en yoghourt.Men kon steeds brood bijvragen.Aanrader kamertype 25 ot 27 met gastronomisch halfpension.

Heel veel te bezichtingen in de omstreken.Een aanrader.

• 8Minivic0109-10-2013

Zalig genieten zonder kinderen

Beetje verouderd hotel maar met heel verzorgde kamers en badkamer. Afwerking is niet bijzonder maar alles is proper. We verbleven er 3 nachten met gastronomische halfpension. We kregen: amuse, voorgerecht, sorbet, hoofdgerecht, kaas, dessert. We hebben elke dag een gang minder gekozen omdat het veeeel teveel was. Wel heel lekker en heel verzorgd. Spijtig genoeg was de amuse elke dag hetzelfde. Ontbijt is simpel maar meer dan voldoende. Ideaal hotel voor koppels zonder kinderen, ideale ligging voor tal van uitstappen. We gaan zeker nog terug naar die streek maar dan met kinderen en naar een camping.

Hotel De Paris info

• AirconditioningNiet beschikbaar