Camping Capfun Donjon de Lars

8Fantastisch

• 7.4Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

In Normandië in Frankrijk vind je Capfun le Donjon de Lars. Deze camping is vooral geschikt als je op zoek bent naar rust op een Frans georiënteerde camping. De miniclub is Frans en er is geen restaurant of winkel aanwezig. Wel is er een mooi binnen- en buitenzwembad met glijbanen en heeft de camping een prachtige ligging aan het strand.

71 reviews over Camping Capfun Donjon de Lars

• 8Hanneke23-08-2020

Geweldie vakantie

Donjon de Lars is erg mooie camping met alleen maar stacaravans. Wij hadden een kindercaravan. De extra speelkamer met wat speelgoed (en in ons geval een kinderwerkbank, maar ik hoorde ook over een keukentje en winkeltje) was erg fijn, ook de overdekte veranda met hekje was fijn. De douche lekker ruim, we misten wel een thermostaatkraan. De kindercaravans zitten aan een speeltuintje. Onze oudste heeft genoten van de NL'se animatie👍🏻 De shows in de avond waren leuk maar wel erg op de Fransen gericht met heel af en toe een woordje Nederlands. De zee is erg dichtbij en je kunt langs de boulevard naar het stadje lopen, het reuzenrad is daar een aanrader, zeker bij zonsondergang. Het zwembad is erg mooi hier hebben we ons lang vermaakt. Bij wat minder weer gaat het dak dicht. We misten een restaurantje op het park, wel was er de mogelijkheid om o.a. frietjes en pizza af te halen. 's ochtends kon je stokbrood en wat broodje afhalen.

• 6Fam Blanken18-08-2020

Leuk, maar niet voor herhaling vatbaar.

Het belangrijkste is een fijn animatieteam voor de kids. En dat is met Dennis en Nienke helemaal goed gekomen, dank jullie wel daarvoor! Ook het zwembad en de shows vonden ze top! Wij verbleven in huisje Sigrid, wat heel gaaf is! Helaas waren er wel wat gebreken en was het niet erg schoon. Op de camping was één centraal punt, maar dit was niet erg sfeervol. Hier miste een winkeltje en restaurantje met gezellig terras. Camping ligt wel mooi gelegen aan het strand en hoop mogelijkheden in de omgeving. Wij hebben een leuke vakantie gehad maar zullen hier niet snel terugkeren.

• 2Eetgelegenheden

• 10Fam Rengers18-08-2020

Heerlijke vakantie top animatie!

Wat een heerlijke vakantie! De stacaravan misschien wat aan de kleine kant maar de veranda eraan perfect! Voor de kinderen genoeg te doen en fijn dat er 2 Nederlandse animatoren waren Dennis en Nienke! 2 super leuke mensen die super leuk en enthousiast met de kids bezig zijn! Ook de franse animatoren waren erg leuk al zit de taal dan soms wel in de weg! In de avond waren de shows ook erg leuk! En de camping ligt heerlijk om de hoek bij het strand!

• 9Vd Horst16-08-2020

Top vakantie op top locatie

De camping is zeer schoon en heel leuk voor ouders en kinderen, er wordt veel ondernomen door de medewerkers en ook een “ grote” bbq, al viel die een beetje tegen, 7,50 p kind. Hier krijg je 1 klein worstje, stukje stokbrood en zakje chips voor, over de broodjes s.ochtens is niets te zeggen, dit is helemaal top geregeld, wij zaten vrij achteraan op de camping, 50 m van t strand, 50 m van het zwembad, helemaal top, glijbanen zijn super, maar niet heel de dag open helaas, Zwembad(en) helemaal prima, enige nadeel dat er 0 schaduw is aan de baden, wel stoelen maar geen beschutting. In de avond zeer rustig op de camping, in de omgeving is genoeg te zien, we op enige tijd rijden, maar wat is 50 min op een dag! Supermarkten lekker dichtbij , kortom mijn vrouw en dochter van 8 en ik hebben een geweldige vakantie gehad!

• 8Kim11-08-2020

Ontspannen in Normandie

De camping is een goede camping. De stacaravans zijn ruim en netjes. Het hoogtepunt, voor mijn dochter, was het animatieteam. Dennis en Nienke, enorm bedankt voor het vermaken! De zwembaden zijn top. De ligging is perfect. Ik miste een supermarktje en een dagelijkse mini disco. WiFi is de moeite niet. De speeltuinen waren ruim vertegenwoordigd en met 5 minuten wandelen zit je aan een prachtig strand. Vanuit de camping diverse uitvalshoeken naar historische plaatsen. Of heerlijk wandelen over de boulevard. De camping is een mooie grootte, niet zo massaal. We hebben ervan genoten en raden deze camping ten zeerste aan!

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9D.09-08-2020

Geweldig

Geweldig camping, mooie zwembaden, veel speelmogelijkheden en direct aan het strand. Het animatieteam is altijd vriendelijk en enthousiast, Dennis en Nienke bedankt dat jullie onze dochter een onvergetelijke tijd hebben gegeven! Geen supermarktje op de camping was wel een klein gemis. De betaalde Wifi is weggegooid geld, je kunt er amper wat (bezienswaardigheden) mee opzoeken en radio luisteren was onmogelijk.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Inge09-08-2020

Super!

Het is een camping dicht bij zee! Huisjes zijn schoon en ruim van opzet. Kinder animatie is echt top, ze doen super veel! Voor elke leeftijd wat. Wij hebben deze 2 weken genoten!

• 8Claudia09-08-2020

Fantastische vakantie

Super leuke camping. Wij zaten in een mobile home voor kinderen, ideaal aan een veldje met speeltoestel en een poortje bij de veranda zodat de jongste niet weg kon lopen. De communicatie bij inchecken mag wat uitgebreider (en graag een infoboekje in Engels/Nederlands). Het animatieteam is super. Er zijn de hele dag activiteiten voor alle leeftijden. Fijn ook voor de kinderen dat de animatie bij de kidsclub in het Nederlands was. Onze kinderen waren heel enthousiast over Dennis en Nienke. Wat n toppers hoe zij het de kinderen naar hun zin maken. Ook het zwembad was heerlijk, lekker verwarmd en super gave glijbanen. Deze camping is zeker een aanrader.

• 7Staat v/h sanitair

• 7Linda07-08-2020

Leuke camping

We zijn 1 week geweest. 1 dag eerder vertrokken. Pas goed op dat je een huisje huurt met een Airco met heet weer. Het is niet te houden, we hadden de mini habana 3 persoons. Tot snachts 0.30 was het +-34 graden en in de nacht rond de 17. Dit betekende dat onze baby snachts wakker werd van de koud, en overdag de dutjes haast onmogelijk waren. Ook onder de overkappig/terras was het vreselijk heet. Het huisje verder was compleet. Netjes en prima. Alleen erg krap. Ik ben zelf 30 weken zwanger en kon nog net door de deur heen richting de wc, die niet volledig geopend kon worden omdat de eettafel er tegen aan stond. Bedden zijn geen aanrader voor rugpacienten. Genoeg entertainment op de camping voor jong en oud, zwembad is super leuk en je kan er in de snackbar zowel brood als avond eten halen!

• 6Staat v/h sanitair

• 9Linda31-07-2020

Top vakantie, met een enthousiast animatieteam

We hebben een super vakantie gehad van 2 weken met onze kinderen van 7 en 9. Een heel fijn en overzichtelijk zwembad, lekker warm water, en leuke veilige glijbanen. Een top animatie team dat de sfeer er goed in bracht en voor mooie shows in de avond heeft gezorgd. Ook overdag genoeg aanbod voor de kinderen en volwassenen. Vanuit ons speciale dank aan Dennis en Nienke die als Nederlanders makkelijk contact met ons en onze kinderen konden maken en ons met vragen verder konden helpen. In de ochtend waren er verse croissantjes en stokbrood, in de middag / avond ook genoeg keus voor een lekkere en makkelijke maaltijd. Wij hadden gekozen voor een 6/8 pers. huisje met 4 en. Heel fijn dat er een groot overdekt terras was en ook dat de zijkanten geheel af te dekken waren. Ook bij een regenbui konden we dus lekker buiten eten.

• 9Eetgelegenheden

Camping Capfun Donjon de Lars info