Appartement Le Manoir des Deux Amants

AppartementKleine hotelsWeer vandaag20°11°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Le Manoir des Deux Amants voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Le Manoir des Deux Amants in het Nederlands

Rustig gelegen vakantiecomplex

AnneliesV, 9-1-2018

We waren blij verrast met ons appartement met twee slaapkamers. Gelegen op de eerste etage op de achterste hoek (nr. 115) met voor uitzicht over de rivier en aan de zijkant op een verder liggend complexje en de parking. Van die laatste hadden we geen overlast, maar ik kan me voorstellen als je zomers op je grote hoekbalkon zit dat het anders kan zijn. De toegang tot deze parking is via een smal voor het complex liggend toegangs-pad, met halverwege de receptie. Dat kan wel eens tot problemen leiden als men wil inchecken en iemand anders van de parking wil vertrekken. Vriendelijke ook Engelssprekende receptiemedewerkers. Onhandige entree met traptreden vlakbij waardoor je nogal eens uit balans raakt. Opletten dus. De ruimte met bar is klein. Geen lift. Wel werden onze tassen naar boven gebracht. De woonruimte met (slechtzittende) slaapbank is zeker voor meer dan 4 personen te klein. Tafel met 6 stoelen tegen de bar van de keuken geplaatst. Slaapkamers hebben een relatief kleine hangkast maar op de zeer lange gang is een grote hangkast . De wat gedateerde keuken is klein met wel alles wat je nodig hebt. Incl. vaatwasser en wasmachine. Geen verwarming in de badkamer maar wel in de kamer en een van de slaapkamers! Het leek erop dat alle muren recent waren gesaust. Elders in het pand wordt nog gerenoveerd en ook hier weer met de Franse slag. Loshangende stekkerdozen, geen vloerbedekking op de gang, loszittende/latende knoppen aan kastjes. In onze winterse week was het voornamelijk somber, regende het vaak en zelfs aan een storm ontkwamen we niet. Daardoor hebben we een andere ervaring dan ik me kan voorstellen bij een mooie week/seizoen.

Verrassende plek in de buurt van Rouen

B. Jansen, 31-7-2011

Prachtig gelegen aan de rivier, het zag er echt romantisch uit, met zo'n mooie loopbrug over de rivier naar het buitenzwembad en buitenbad. Wij hebben dit verblijf geboekt op onze terugweg voor 2 nachtjes, wat een verademing en luxe na 2 weken kamperen, wat ook heel leuk was, maar dit was heerlijk; schone en grote en zachte handdoeken, heerlijk opgemaakte bedden. We hadden een appartement geboekt met 2 slaapkamers, het was in oude stijl ingericht, zag er heel knus uit. Het appartement was zeer compleet ingericht, nog een pluspunt was dat we de ochtend van vertrek alles in de afwasmachine mochten stoppen en zo op weg konden naar huis. Tja een echte aanrader, ook voor het geld hoef je het niet te laten, wij betaalden met zijn vieren (2 volwassen en 2 kinderen) iets meer dan 100 euro per nacht via 'touroperator'. Denk als je het rechtstreeks boekt je veel meer kwijt bent.

Enige minpuntje was de enigszins onverzorgde receptioniste op de vertrekdag. Verder echt een heel fijn verblijf geha

Mooie appartementen in mooie omgeving

dominik, 7-7-2011

Een mooi appartementencomplex met ruime kamers als uitvalsbasis voor mooie plekken in de omgeving. Het is er erg rustig, er zijn vooral veel ouderen (50/60+) uit Groot Brittannië die er vakantie komen vieren en dat merk je aan bijvoorbeeld het tv-aanbod of de informatie over hotel en omgeving (vooral in het engels). Het appartement is van alle gemakken voorzien met voldoende ruimte, een ruime keuken (met alle kookgerei) en een mooie badkamer. De buitenruimte (met speeltuin en buitenzwembad) is matig tot slecht onderhouden. Het buitenzwembad ligt in de schaduw, is niet verwarmd en dus te koud om in de zwemmen. Dat wat ooit tennisbaan was is nu overwoekerd.

Het dorp zelf stelt niet zo heel veel voor en er zijn ook niet echt restaurants te vinden waar je met kinderen heen kan Enkele km verder is een grote supermarche te vinden waar je boodschappen kan halen.

Een aanrader is het uitzicht op de Cote des deux Armants, ca. 5km verderop, met een verbluffend uitzicht over de Seine.

Als je op z

rustig appartement, heerlijk restaurant

Anne Marie, 16-7-2010

Prima appartementen in een groot langgerekt oud gebouw aan de oever van een zijtak van de Seine. Veilig parkeren. Zwembad met grote tuin. Prima uitvalsbasis voor Rouen, Giverny etc. Lekker je eigen gang gaan. Auto noodzakelijk. Ga vooral eten in het naastgelegen Moulin de Conelles Hotel Restaurant, topkeuken! Geen verdere restaurants of cafeetjes in de omgeving. 's avonds bij de receptie broodjes bestellen voor het ontbijt. Er is echt verder niets te doen, zonder auto (dus neem je eigen eten en drinken mee!!) Maar, een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Le Manoir des Deux Amants in Connelles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Le Manoir des Deux Amants zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Le Manoir des Deux Amants scoort een 8.1 uit 10 op basis van 4 reviews.