Sorteren

Reviews over Condeau

Voor herhaling vatbaar !!!

Luc & Chantal
    5-9-2013

Le Moulin is rustig gelegen, en één en al charme. 't Is zalig vertoeven op het terrasje ! Héél vriendelijk en attentvol personeel : vraag + antwoord = communicatie !!! Wij hadden een heel mooie, en ruime kamer in de Moulin met uitzicht op terras, tuin en zwembad ! En 150m hogerop ligt het kasteel dat tot het hotel behoort, met daarbijhorende SPA. Heel lekker 4-gangen menu (streekgerechten) bediend door zeer vriendelijk personeel. Enorm attentvol met oog om eventueel tussen de gangen een rustpauze in te lassen ! Een wijnkaart voor ieders budget van ± 25.-€ tot ... Ontbijt aan tafel bediend, maar wenst men toch ham en kaas, of een extra glaasje fruitsap, geen probleem... effe vragen en het personeel doet de rest ! Van ons krijgt dit ganse team een dikke pluim !!!

Great place to stay

hoogerwerf_gibbs
    22-4-2013

My wife and I stayed for 3 nights in one of the rooms of the beautifully restored/maintained castle, great bathroom and an excellent bed.

The Reception, "le Patron" and in fact all the Staff was charming, exceptionally friendly and polite.

They aim to please and succeed in that aim without any flaws.

The diner, served in the rustic water-mill, really was a culinary surprise every night.

Great aperitifs and wines too.

Highly recommended to stay for a couple of days traveling through France.

It is not cheap, but certainly worth every penny. Cannot think of anything to complain about.

If it were not for the distance, we would surely become a regular guests.

Romantische droomvakantie

gilleke00
    7-9-2012

Wij vebleven er van 19 aug tot 23 aug. Het is een prachtige streek. We waren met de moto en hebben prachtige ritten kunnen doen en veel kunnen zien. Wij verbleven in de molen in kamer 5. Mooie romantische kamer net boven de molen zelf. Overal water rondom en achteraan zicht op zwembad. Eten heel erg lekker. Soms moet je iets bij betalen voor bv foie gras maar het is zeker de moeite waard. De wijn kost gemiddeld 45 euro als je een goeie fles wilt. Het ontbijt was iets minder maar je had wel genoeg. Dit hotel is volgens mij niet echt geschikt om met kids naartoe te gaan omdat het toch meer gastronomisch gericht is 's avonds en er zijn ook geen activiteiten voor de kindjes. Dit is een hotel die geschikt is om met je partner naartoe te gaan en een paar dagen gezellig romantisch te genieten.

Hier kan je écht genieten ...

Bart Coussement
    6-4-2011

Indien je van rust, kwaliteit en klantvriendelijkheid houdt is dit kasteel een échte aanrader. Als je dan nog met een promotiepakket kan gaan, is er geen enkel (prijs)beletsel om er te gaan "ontstressen" en te genieten. De rust is er compleet. Het enige waardoor je er 's morgens gestoord wordt, is het gezang van de ontelbare vogels die in het majestueuse park. In datzelfde park is er een tennisterrein en een wandel- of looppiste, waardoor sportief ontspannen ook kan. Ook in de omgeving kan je rustige wandelingen doen. Het is er wel niet vlak ... Fietsen, rekening houdende met het golvende landschap, kan dus ook. Met dat alles kan je de uitstekende keuken "compenseren". Schitterende maaltijden (weliswaar bepaalde keuzes met opleg) en een ongelofelijke wijnkaart (van 28 tot 4800 €). Het ontbijt is basic, maar je kan alles bijvragen. Zeer vriendelijke bediening en service. Van hieruit kan je perfect deze kant van Normandië bezoeken en ook west-Bretagne is niet veraf. Kortom ... doen!

Doornroosje

agnes en marcel
    6-7-2008

Dit hotel is net een sprookje. Je waant je honderden jaren terug in de tijd, in een decor dat doet denken aan doornroosje. Alles even mooi en charmant. On-voor-stel-baar. Eén minpuntje: het ontbijt is lekker, maar héél weinig. Erg fijne keuken, knusse kamers, prachtig park. Een droom.

Condeau scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews