Camping Le Robinson

Met oudere kinderen

Nooit meer!!!!!!

Peggy
11-8-2018

Geen aanrader!!! Een 2 persoons mobiel home geboekt voor mij en mijn puberzoon. Op de tekening staat duidelijk een 2 pers bed en een slaapbank. Bij aankomst zeeeer onvriendelijk ontvangen! Mevrouw heeft ruzie met een gast en gaat flink tekeer. Wij krijgen onze sleutel toegeworpen en 1 set beddengoed. Er schijnt geen slaapbank te zijn. ...

Mijn puberzoon moest dus bij mij in bed... Bij aankomst in het chaletje treffen we een vieze bende aan. Omdat de eigenaresse zo onvriendelijk was sop ik er zelf maar even flink doorheen. De dag voor vertrek komt ze melden dat we het chalet gepoetst moeten opleveren. Ze komt controleren.... En dat deed ze. Het zag er, zo mogelijk, schoner uit als toen we er in kwamen.... Mevrouw vond van niet... Ze hing tekeer tegen me. Voor een uitgelopen camping werd ik uitgescholden voor vanalles en nog wat. Boete hier boete daar.... Echt niet mormaal!!! We zijn in de auto gestapt en vertrokken. Echt een dikke NEE!!

Perfect!

T.
29-7-2018

Wij verblijven op dit moment in een stacaravan Cordelia.

Hadden ons op het ergste voorbereid na de recensies te hebben gelezen.

Maar wij snappen totaal niet wat iedereen schrijft.

Perfecte stacaravan op een prima camping met behulpzame, vriendelijke eigenaren.

Veel te zien en te doen in de omgeving.

Geweldige inspirerende vakantie beleeft.

Nadine van de Water
9-3-2018

Wij verbleven op camping Robinson bij Coleville sur een heel klein schattig dorpje. De camping is kleinschalig met zwembad, winkeltje en pizzeria en eigen mascotte Pin Pin die regelmatig kinderen komt bezoeken. Aan het eind van de camping loop je via een pad naar bunkers en strand. Deze camping ligt zeer vlakbij museums en begraafplaatsen ter ere van slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog. Bayeux is een bezoek waard en is een hele romantische stad om in te wandelen. Le Mont Saint Michel is makkelijk bereikbaar met de auto vanaf de camping.

prettig, maar te prijzig tov de kwaliteit.

familie munt
        4-9-2016

Ontvangen door de eigenaar (man). Erg vriendelijk en dacht mee met onze wensen voor wat betreft kampeerplek. Zoon en vrouw toch echt een stuk minder vriendelijk. Ook niet wanneer ze in het Frans worden benaderd. Jammer. Temperatuur van het douchewater niet altijd even stabiel. Soms inderdaad erg heet. Niet alle kampeerders zijn even netjes, en dat is dan ook te merken aan het toiletgebouw, dat verder redelijk schoon gehouden werd. Maar tegen sommige viespeuken is helaas niet op te boenen.

In ca 15 minuten een prima, schuin afdalend wandelpad naar het strand. Het laatste stukje inderdaad een klein klimmetje, maar voor iedereen die redelijk ter been is, goed te doen.

Klein speeltuintje voor kinderen tot een jaar of 6. Voor grotere kinderen is er een heel groot grasveld, met volleybalnet. Gelukkig geen animatie. Het zwembad is klein, maar ook onze kinderen hebben daar van genoten.

Nadeel... er werd in de 5 dagen dat wij er stonden bijna dagelijks lang en lawaaiig gesnoeid en gras gemaaid door Opa.

Leuke kleinere camping

Anja de Bruyn
        19-8-2016

Leuke kleinere camping. Heel gastvriendelijk en aardige eigenaren.

Klein alweather zwembad erbij en wekelijks live muziek.

Kostenloos een circus op de camping dus ook animatie.

Douches waren netjes en schoon, 1 nieuw 1 ouder sanitair gebouw.

2de week problemen met boiler waardoor een gebouw paar dagen dicht ging.

Jammer dat er veel verloop is (doortrek camping)

Zelf er dik twee weken gestaan en prima uitvals basis naar alle d day stranden, musea en prachtige omgeving om te verkennen.

zeer tevreden!

metzijn5en
        13-8-2016

2,5 wk, hebben wij gestaan op deze camping. Met onze 3 kinderen (13,11 & 7 jaar) hebben wij ons prima vermaakt. zwembad is klein maar (voor kids)... fijn;-) bij slecht weer kan hij afgesloten worden tot binnenbad, bij mooi weer gaan de wanden open zo dat er een fris windje waait. Zo Gegarandeerd elke dag kunnen zwemmen! Het nieuwe toilet gebouw hebben we alleen getest deze was schoon! De waterdruk was niet altijd optimaal,maar koud douchen hebben wij niet meegemaakt. De camping zelf is netjes. De weg naar het strand is beloopbaar maar niet om met je koelboxje en strandstoeltje naar toe te gaan. De weg loopt steil Naar beneden en als laatste moet je een kleinstukje van de klif af. Dichtbij de camping ligt colleville plage een super mooi zandstrand! De camping ligt heel centraal in de D-Day gebeuren en wordt door veel ook als doortrek/kort verblijf camping gebruikt. Te jammer, vinden wij er is, naast D-Day zoveel anders moois te zien.

simpele camping

Elze van der linden
        4-8-2016

Deze camping hebben we een week gestaan in juli, doorgangscamping , klein zwembad met glijbaan die niet uitkomt in het zwembad😏veel te koude douche of te heet en kon niet met de doucheknop gesteld worden op normale temperatuur, invalide douche bloedheet😳levensgevaarlijk, koud afwaswater.. is ook maar 1 douche hok op hele camping, sanitair verouderd maar werd wel aardig schoon gehouden...de plek waar we stonden was mooi en hadden speelveldje voor de tent, leuk voor kleine kinderen, voor grotere kinderen niet veel aan. Veel verhuur caravans.. broodjesservice ,mooie uitval basis om veel dingen te bekijken en dicht bij strand, maar wel met de auto

Leuke camping

Hans
        16-6-2016

Camping heeft leuke maar kleine plekken.

Het sanitair is deels nieuw maar wordt niet schoongehouden.

Internet is goed maar het aantal ingekochte uren wordt niet gehaald, omdat bij uitloggen de verbinding een tijdje lang wordt aangehouden, zonder dat de gebruiker dit merkt. Bij klagen kregen we wel weer een tegemoetkoming.

Prima camping, sanitair minder

Judit
        11-8-2015

Leuke kleine camping met mooie plaatsen met veel schaduw en privacy. Vanaf de camping zijn veel bezienswaardigheden makkelijk te bezoeken. De Amerikaanse begraafplaats, het Overlord museum en Omaha beach zijn allemaal te belopen. Binnen 10 minuten lig je op het strand en in 5 minuten ben je bij een mooi uitzichtpunt over heel Omaha beach (+ elke avond een zonsondergang)! Enige ,minpunt is het sanitair. Er is maar één toiletgebouw waardoor er tijdens de spits lange rijen staan. Ook is er daardoor niet altijd warm water. Maar over het algemeen is het wel schoon!

Prima camping.

Yvonne Glijn
        30-7-2015

Een prima camping midden in Normandie. Grote plaatsen, leuk zwembad, prima sanitair (sanitair gebouw bij het zwembad alleen een kleine straal), lekker eten, aardig personeel, goedkope cqmping.

Een goede camping om alle bezienswaardigheden van D Day te bezoeken.

Wij zijn hier 2,5 weken geweest met 4 volwassenen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Robinson in Colleville-sur-mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Robinson zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.