Camping Le Robinson

55 reviews over Camping Le Robinson in het Nederlands

Nooit meer!!!!!!

Peggy
11-8-2018

Geen aanrader!!! Een 2 persoons mobiel home geboekt voor mij en mijn puberzoon. Op de tekening staat duidelijk een 2 pers bed en een slaapbank. Bij aankomst zeeeer onvriendelijk ontvangen! Mevrouw heeft ruzie met een gast en gaat flink tekeer. Wij krijgen onze sleutel toegeworpen en 1 set beddengoed. Er schijnt geen slaapbank te zijn. ...

Mijn puberzoon moest dus bij mij in bed... Bij aankomst in het chaletje treffen we een vieze bende aan. Omdat de eigenaresse zo onvriendelijk was sop ik er zelf maar even flink doorheen. De dag voor vertrek komt ze melden dat we het chalet gepoetst moeten opleveren. Ze komt controleren.... En dat deed ze. Het zag er, zo mogelijk, schoner uit als toen we er in kwamen.... Mevrouw vond van niet... Ze hing tekeer tegen me. Voor een uitgelopen camping werd ik uitgescholden voor vanalles en nog wat. Boete hier boete daar.... Echt niet mormaal!!! We zijn in de auto gestapt en vertrokken. Echt een dikke NEE!!

Perfect!

T.
29-7-2018

Wij verblijven op dit moment in een stacaravan Cordelia.

Hadden ons op het ergste voorbereid na de recensies te hebben gelezen.

Maar wij snappen totaal niet wat iedereen schrijft.

Perfecte stacaravan op een prima camping met behulpzame, vriendelijke eigenaren.

Veel te zien en te doen in de omgeving.

Geweldige inspirerende vakantie beleeft.

Nadine van de Water
9-3-2018

Wij verbleven op camping Robinson bij Coleville sur een heel klein schattig dorpje. De camping is kleinschalig met zwembad, winkeltje en pizzeria en eigen mascotte Pin Pin die regelmatig kinderen komt bezoeken. Aan het eind van de camping loop je via een pad naar bunkers en strand. Deze camping ligt zeer vlakbij museums en begraafplaatsen ter ere van slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog. Bayeux is een bezoek waard en is een hele romantische stad om in te wandelen. Le Mont Saint Michel is makkelijk bereikbaar met de auto vanaf de camping.

Acceuil deplorable

Barbey
        26-9-2017

L acceuil ne donne pas envie de rester et d y revenir que la patronne change vite de metier. Desagreable avec les clients. Sinon le camping est bien a condition de ne rien demander

Laisse à désirer

KILUCRUE
        29-5-2017

Sur la tenue du camping très bon emplacement bien entretenue

Accueil très froid de la patronne

Etat des lieux fait en un éclair

Et quand vous découvréz au fur et a mesure votre mobi-home je vous dis pas : le ménage laisse vraiment a a désirer il faut nettoyer les placards le dessus des placards est très gras , reste de la nourriture du client d'avant dans les placards, le sol je vous dis pas sous les lits , manque cloche micron onde limite en vaisselle même pour quatre , couverture trop juste , les toilettes il faut attendre que la cuve se remplisse pour le suivant Le matin vous allez chercher votre commande de pain on vous dit 8 h 30 à 9 h l'accueil referme (je sais que c 'était hors saison mais c 'était quand même le pont de l'ascension....) Manque totale d'entretient d'intérieur des mobi-home , au départ on pensait que ce n 'était que le notre mais en parlant à notre voisinage du week même remarques a notre départ nous avons dis notre mécontentement mais aucune réaction de leur part

un très beau séjour

duval
        6-10-2016

petit camping sympa, bien placé, accès plage par joli chemin. le camping est calme et agréable. pas de bruit le soir. une très bonne restauration sur place, les pizzas du chef sont excellentes. la piscine couverte et le toboggan ont bien plu aux enfants. de très bonnes vacances reposantes.

tres agréable,calme

mmeFuret
        26-9-2016

nous y aimons la tranquilitè,la gentillesse des responsables ,aprés n'en déplaise a certains oui la gérante a du caractére pour les gens irrespectueux et qui croient que tout leur soient dut,nous y allons depuis des années et jamais nous n"avons rencontrés de soucis ,et nous y retourneront encore ,nous y rencontrons aussi d'agréables touristes comme nous en septembre voulant un peu de calme et faire de belles ballades,

le mobhilomme que nous avons eu trés propre bien situé rien a dire

prettig, maar te prijzig tov de kwaliteit.

familie munt
        4-9-2016

Ontvangen door de eigenaar (man). Erg vriendelijk en dacht mee met onze wensen voor wat betreft kampeerplek. Zoon en vrouw toch echt een stuk minder vriendelijk. Ook niet wanneer ze in het Frans worden benaderd. Jammer. Temperatuur van het douchewater niet altijd even stabiel. Soms inderdaad erg heet. Niet alle kampeerders zijn even netjes, en dat is dan ook te merken aan het toiletgebouw, dat verder redelijk schoon gehouden werd. Maar tegen sommige viespeuken is helaas niet op te boenen.

In ca 15 minuten een prima, schuin afdalend wandelpad naar het strand. Het laatste stukje inderdaad een klein klimmetje, maar voor iedereen die redelijk ter been is, goed te doen.

Klein speeltuintje voor kinderen tot een jaar of 6. Voor grotere kinderen is er een heel groot grasveld, met volleybalnet. Gelukkig geen animatie. Het zwembad is klein, maar ook onze kinderen hebben daar van genoten.

Nadeel... er werd in de 5 dagen dat wij er stonden bijna dagelijks lang en lawaaiig gesnoeid en gras gemaaid door Opa.

Leuke kleinere camping

Anja de Bruyn
        19-8-2016

Leuke kleinere camping. Heel gastvriendelijk en aardige eigenaren.

Klein alweather zwembad erbij en wekelijks live muziek.

Kostenloos een circus op de camping dus ook animatie.

Douches waren netjes en schoon, 1 nieuw 1 ouder sanitair gebouw.

2de week problemen met boiler waardoor een gebouw paar dagen dicht ging.

Jammer dat er veel verloop is (doortrek camping)

Zelf er dik twee weken gestaan en prima uitvals basis naar alle d day stranden, musea en prachtige omgeving om te verkennen.

zeer tevreden!

metzijn5en
        13-8-2016

2,5 wk, hebben wij gestaan op deze camping. Met onze 3 kinderen (13,11 & 7 jaar) hebben wij ons prima vermaakt. zwembad is klein maar (voor kids)... fijn;-) bij slecht weer kan hij afgesloten worden tot binnenbad, bij mooi weer gaan de wanden open zo dat er een fris windje waait. Zo Gegarandeerd elke dag kunnen zwemmen! Het nieuwe toilet gebouw hebben we alleen getest deze was schoon! De waterdruk was niet altijd optimaal,maar koud douchen hebben wij niet meegemaakt. De camping zelf is netjes. De weg naar het strand is beloopbaar maar niet om met je koelboxje en strandstoeltje naar toe te gaan. De weg loopt steil Naar beneden en als laatste moet je een kleinstukje van de klif af. Dichtbij de camping ligt colleville plage een super mooi zandstrand! De camping ligt heel centraal in de D-Day gebeuren en wordt door veel ook als doortrek/kort verblijf camping gebruikt. Te jammer, vinden wij er is, naast D-Day zoveel anders moois te zien.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Robinson in Colleville-sur-mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Robinson zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Robinson scoort een 6.23 uit 10 op basis van 55 reviews.