Vakantiepark Belhambra VVF Club Omaha Beach

7Goed

• 5.5Activiteiten
  • 5.9Onderkomen
  • 3.4Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Belhambra VVF Club Omaha Beach voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Sauna
Meer vakantiepark info

36 reviews over Vakantiepark Belhambra VVF Club Omaha Beach

• 2019
    8Ineke de Jong16-06-2019

Prachtig uitzicht.

Wij hadden een gerenoveerd huisje met zeezicht. Indeling van het huisje was niet logisch maar alles wat je nodig had zat er in. Wij hadden een geweldig uitzicht op het strand. Woongedeelte was krap maar voor niet meer dan vier personen goed te doen. Vooral als je veel buiten kunt vertoeven op het terrasje.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2019

• 6Fam. Van Dijk09-06-2019

Geen park voor 2 weken

Wij zijn hier geweest rond 75 jaar herdenking D-day. Het park heeft een geweldige ligging. Het is gelegen aan Omaha beach. En ligt pal naast de Amerikaanse Begraafplaats. We zaten met 5 volwassenen in een 6 persoons huisje. Voor paar dagen wil dat wel. Géén 2 weken. De living is ook de keuken, erg klein en niet heel comfortabel. Schoonmaak is echt met de 'franse slag'. Zo in het voorseizoen is de prijs redelijk. En van hier uit kun je heel goed de omgeving verkennen en bezoeken. Restaurant stelt niet veel voor. Je kunt beter op pad gaan om te eten. Net voor de afslag naar het park/strand zit een restaurantje. Heel klein, je kunt daar prima een hamburger eten. Al met al. Het park is goed te doen voor enkele dagen. Voor langere tijd (2 weken) zou ik wat anders zoeken!

• 5Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    4Cynthia01-08-2018

Boek hier geen appartement

Ons advies: boek hier geen appartement! Wij hadden een 5 pers appartement geboekt (al in januari)maar kregen een 4 pers appartement omdat ze vol zaten, aldus de manager!! We waren met zijn drieen. Het appartement is zeer klein zelfs met 3 personen. Geen salontafel, hier is geen plaats voor. Een balkon waar je over de tafel heen zou moeten klimmen als je er met 2 pers zou willen zitten. Voor meer personen is geen plaats. Een zeer kleine "keuken". Een eettafel met 4 stoelen, waarbij je flessen water omvallen als je het raam open wilt doen want het raam gaat over de tafel heen open. 1 bankje in de woonkamer wat tevens het 2 pers bed is. 1 pluspunt: het uitzicht is erg mooi. We zijn gelukkig na 2 nachten omgeboekt naar een leuke camping en hebben daar gelukkig nog een leuke vakantie gehad.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Erik de Vries11-02-2018

Een geweldige en vooral indrukwekkende ervaring!

Vakantiepark Belhambra VVF Club Omaha Beach * Het is echt aan te raden vanuit hier de plekken te bezoeken voor wa de landing in Normandië betreft. Een fijne huisje, prachtige omgeving en direct aan Omaha Beach.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• Oude reviews

8Rianne07-08-2017

Heerlijk genoten

Wij kwamen aan en het "park" ligt heerlijk aan de zee. Het is erg heuvelachtig, maar daardoor een erg mooie ligging. Voor oudere mensen misschien niet praktisch. De accommodatie zelf was netjes, maar op sommige punten wat verouderd. Personeel is erg vriendelijk. Doordat wij in het voorseizoen waren, was de kidsclub niet open. Maar wij hebben een heerlijke week gehad met super mooi weer.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 6Echtpaar 65 +09-07-2017

Omgeving prachtig, Park Zo Zo, Serv onder de maat

Strand uitmuntend. Park zelf, bestaat alleen uit trappen en heuvels als je huisje bovenin ligt is het zeker met bagage niet te belopen als je niet in topconditie bent. Ook kinderen kunnen niet voor of bij de huisjes spelen, deze liggen op een steile helling. Beneden op het strand is het echter grandioos. 1e week juli waren de openingstijden horeca en receptie vrij summier. Overdags is er niets te krijgen en na 20.00 uur ook niet meer. Omgeving maakt echter weer veel goed, met een uurtje rijden vanaf het park zijn er veel locaties het bezichtigen waard.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 5Ed07-05-2016

Niet voor herhaling vatbaar

De ligging is goed, midden in het D-Day-gebied en redelijk in de buurt van bv Mt. St. Michel en Cherbourg. Mits je daarom geeft, want als je puur een huisje aan het strand zoekt zou ik snel verder kijken. Huisjes zijn erg klein. Wat je op de foto's ziet (eettafel + stoelen) is de woonkamer. Waar de toevoegingen Comfort en Premium vandaan komen is mij een raadsel. Het jaar daarvoor hadden we een particulier huis geboekt (Gîte la batterie in Longues sur Mer), dat was een 200% betere keuze en nog goedkoper ook. We hebben niet veel wensen en zijn kleine huisjes best gewend (oa Bayernpark Lindenberg), maar dit was echt niks. Service (voor zover nodig gehad) verder goed, vriendelijk personeel. Slaapkamers acceptabel (na het aandraaien van de poten van de bedden), badkamer was goed.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 7oebele17-08-2015

historische beladen plek

Een super uitzicht over de invasie stranden bij Colleville sur Mer. Super gelegen in Normandie met historische beladen plaatsen. De accommodaties zijn niet riant naar onze maatstaven. Een woonkeuken is de "living". We hadden met personen een 5 persoonsbungalow gehuurd, maar voor 2 was de ruimte voldoende. WC echt super klein en weinig privacy. Meubilair is erg basic. Onderhoud en schoonmaak is erg Frans. anno 2015 mag je satelliet tv en WiFi verwachten, niet aanwezig. Een goede verwarming is wel aanwezig. Twee weken in mei waren betaalbaar, maar in het hoogseizoen van de zomer moet je nadenken of de prijs-kwaliteit verhouding ook zo gunstig is. Mooi terras met uitzicht op zee. Prima strand. Niet geschikt voor mindervaliden of goed uitzoeken wat je kiest. In brochure of internet niet altijd duidelijk waarvoor je kiest. ( grote koelkast, 2 kookpitten )

Gereisd met partner in mei 2015

• 5Fam. de Koning17-08-2015

Opletten!

Ligging van de bungalow(tjes) is prachtig: uitzicht op zee. Inrichting en grootte: wij hadden een 5-pers. huisje voor 3 personen en dat ging goed, maar voor 5 volwassen personen zou dit echter te klein zijn. Er is namelijk geen apart zitgedeelte: er staat een kleine tafel bij het keukenblok met 5 stoelen en deze dient als eet- én zitgedeelte. Even gemakkelijk zitten is er dus niet bij. Verder zaten we naast het "geasfalteerde sportveld": hierdoor de hele dag herrie van stuiterende ballen van basketbalspelende en voetballende gillende kinderen. We hadden ons ingesteld op rust maar helaas. Verder nauwelijks Wifi: 's avonds lag alles er uit vanwege spelactiviteiten in het hoofdgebouwtje. Kortom: prijs-kwaliteit niet in verhouding.

• 6Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 3angelique_petra_croese26-07-2015

Het uitzicht maakt wel veel goed !!

Huisjes zijn aan alle kanten klein. Personeel spreekt nauwelijks Engels en receptie is alleen open in de morgen van 8.00 uur tot 12.00 uur en daarna weer vanaf 17.00 uur tot 19.00 uur. De derde dag hadden we een verstopping van toilet. Ga dat maar eens regelen als er niemand is. Wat een gedoe !!! Het kleine Restaurant is beperkt te reserveren want vol is vol en duur !!!! Een winkeltje om wat boodschapjes te doen is er al helemaal niet. Dus boodschappen vooruit plannen en er een halfuurtje rijden voor over hebben. Het is toch gek dat dit soort basis voorzieningen er niet of nauwelijks zijn. Wij kwamen door file in de avond om 20.00 uur aan en konden nergens meer eten of water kopen. Ook op de site wordt je hier niet over geïnformeerd. Personeel kon het geen moer schelen. Overwerkt ? Ongeïnteresseerd werd ons verteld dat het nou eenmaal zo was..... We gaan hier nooit meer naar toe.

• 4Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden