Camping Les Roches des Parc

Meer campinginfo

8 reviews over Camping Les Roches des Parc

• 8Sylvia van Capel17-08-2019

geweldig

Geweldige camping met super behulpzame eigenaren. Wij stonden op een prachtig plekje aan de rivier. Leuke kanotocht gemaakt over de Orne, met een tapas op de camping als afsluiter. Er wordt nog veel meer georganiseerd vanaf de camping aan activiteiten. We komen zeker nog eens op deze camping terug.

• 7Eetgelegenheden

• 8Sandra Schuncken22-07-2019

Mooi gelegen camping aan de Orne

Mooi glegen camping aan de rivier de ORne, tegenover de verhuurorganisaties van cano's en waterfietsen. OP de camping kun je allerlei activiteiten boeken, zoals kanoën, klimmen, boogschieten. Je kunt ook fietsen huren, een wandeling laten uitstippelen, een paardrijtocht laten reserveren. Activieten zijn ook niet duur, en makkelijker dan als je het zelf moet gaan boeken. De camping zelf was vrij druk, ook omdat er kinderkampen waren. Die zaten op 1 deel van de camping, wij aan de andere kant, waar het rustiger was, ook met vaste verblijfplaatsen. Het sanitair is vrij eenvoudig en er is geen wc papier op de toiletten. Het wordt wel redelijk goed schoongehouden. Voor een camping aan een rivier vond ik het een goede camping, met vriendelijk en persoonlijk onthaal. Wij konden zonder reservering gewoon terercht. Omgeving is verrassend mooi, en veel te beleven dus.

• 7Eetgelegenheden

• 8Maarten30-06-2019

Formidabele camping

Prachtig gelegen camping aan de rivier in een fantastische omgeving. Zeer verrassend gebied waar veel te zien en te beleven is. Geweldige service en ontvangst. Absolute aanrader!

• 2018
    9Leutje11-08-2018

Fijne camping

Fijne camping, gerund door een jonger stel, dat er alles aan doet om het je naar de zin te maken. De plekken zijn wisselend van grootte, die aan de rivier en daar tegenover de mooiste. Zwemmen in de rivier was mogelijk, wat fijn was om af te koelen in de periode dat wij er waren. Alleen was het niet zo eenvoudig om er in en er uit te komen☺️ Wij vonden de omgeving zeer de moeite waard voor een langer verblijf. Je kunt er prachtige wandelingen maken, trek wel goede wandelschoenen aan. Er wordt veel gekanood en je kunt er klimmen. De mountaibikes op de camping mag je gratis gebruiken. Achter de camping loopt een vlak fietspad, waar vroeger de trein reed. Clecy heeft een leuk pleintje met bakker, slager en kleine supermarkt. Grotere supermarkt in Condé (aanrader). Donderdagmorgen leuke markt in Condé. Tip voor beheerders: 1 licht langs de paden is fijn voor toiletbezoek s'nachts 2 trapje om makkelijker in en uit het water te gaan

• 2017
    9Angela Mulder22-06-2017

Echt een aanrader.

Hier kun je beleven dat een kleine camping veel kan bieden. Mooi aangelegd terrein, genoeg aanbod aan activiteiten. Een oud en een nieuw sanitairgebouw. Oude is wat gehavend maar heeft heerlijke douches en het is schoon. Beheerdersechtpaar is zeer vriendelijk . Aandacht voor de gasten, behulpzaam en doen hun best om een beetje nederlands te leren en te spreken.

• Oude reviews

8Guyonne van der plas18-06-2016

Gezellige camping op een mooie locatie aan de Orne

Een sfeervolle camping gerund door een uitermate vriendelijk en behulpzaam Frans echtpaar. Schoon sanitair, mogelijkheid om op het terras van de camping een hapje te eten of te drinken. Ook bestaat de mogelijkheid om een mobilhome te huren. De ligging is prachtig en in de omgeving genoeg te doen, zoals kanovaren, wandelen en andere sportieve activiteiten.

• 8Anita17-08-2014

Prachtige plek aan rivier de Orne

Naam: Les Rochers des Parcs Prachtige ligging en een mooie plek voor een actieve vakantie: kanoën, wandelen en berg beklimmen en een parapent sprong. Maar je kan ook lekker vanuit je stoel over het water geniet (wel campingplek aan het water boeken!!!)

• 6paul05-10-2012

wandele in Suisse Normandie

prettige ontvangst en brood is beschikbaar maar uit de diepvries omdat de bakker in het dorp met vakantie is en de dichts bijzijnde bakker is dan 10 kilometer ver. leuke plekken aan het riviertje, maar de camping kan, zeker in het naseizoen als een deel van de beschikbare toiletruimtes afgesloten is de drie sterren status niet waar maken, sanitair is ook vrij verouderd. Leuk gelegen voor wandelingen in Suisse Normandie waarvoor de camping graag wandelroutes op maat voor je uitstippelt

• 6Staat v/h sanitair

1 tip over Camping Les Roches des Parc

• paul, 05-10-2012

koop cider, pommeau en calvados bij de boer om de hoek

0 vragen over Camping Les Roches des Parc

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig