Reviews over Clecy

Fijne camping

Leutje,
    11-8-2018

Fijne camping, gerund door een jonger stel, dat er alles aan doet om het je naar de zin te maken.

De plekken zijn wisselend van grootte, die aan de rivier en daar tegenover de mooiste.

Zwemmen in de rivier was mogelijk, wat fijn was om af te koelen in de periode dat wij er waren. Alleen was het niet zo eenvoudig om er in en er uit te komen☺️

Wij vonden de omgeving zeer de moeite waard voor een langer verblijf.

Je kunt er prachtige wandelingen maken, trek wel goede wandelschoenen aan.

Er wordt veel gekanood en je kunt er klimmen.

De mountaibikes op de camping mag je gratis gebruiken. Achter de camping loopt een vlak fietspad, waar vroeger de trein reed.

Clecy heeft een leuk pleintje met bakker, slager en kleine supermarkt. Grotere supermarkt in Condé (aanrader). Donderdagmorgen leuke markt in Condé.

Tip voor beheerders:

1 licht langs de paden is fijn voor toiletbezoek s'nachts

2 trapje om makkelijker in en uit het water te gaan

Echt een aanrader.

Angela Mulder,
    22-6-2017

Hier kun je beleven dat een kleine camping veel kan bieden. Mooi aangelegd terrein, genoeg aanbod aan activiteiten. Een oud en een nieuw sanitairgebouw. Oude is wat gehavend maar heeft heerlijke douches en het is schoon. Beheerdersechtpaar is zeer vriendelijk . Aandacht voor de gasten, behulpzaam en doen hun best om een beetje nederlands te leren en te spreken.

Gezellige camping op een mooie locatie aan de Orne

Guyonne van der plas,
    18-6-2016

Een sfeervolle camping gerund door een uitermate vriendelijk en behulpzaam Frans echtpaar. Schoon sanitair, mogelijkheid om op het terras van de camping een hapje te eten of te drinken. Ook bestaat de mogelijkheid om een mobilhome te huren. De ligging is prachtig en in de omgeving genoeg te doen, zoals kanovaren, wandelen en andere sportieve activiteiten.

Prachtige plek aan rivier de Orne

Anita,
    17-8-2014

Naam: Les Rochers des Parcs

Prachtige ligging en een mooie plek voor een actieve vakantie: kanoën, wandelen en berg beklimmen en een parapent sprong.

Maar je kan ook lekker vanuit je stoel over het water geniet (wel campingplek aan het water boeken!!!)

Fantastische plek! Fantastisch hotel!

luciesneep,
    15-8-2011

Heel pittoresk gelegen hotel, direct naast een waterrad. We zijn hier slechts 1 keer geweest, maar verlangen nog altijd ernaar om terug te keren! Je kunt er buiten fantastisch goed eten, de bediening is perfect! Zeer romantisch ook!

De kamers zijn proper en je hoort alleen maar het geluid van het stromende water.

Direct naast het hotel bevindt zich een riviertje waar je langs kunt lopen.

Onze kinderen hebben zich toen goed vermaakt.

Clecy scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews