Sorteren

Reviews over Ceaux

Geweldige service, goede kamers, goed ontbijt

Rob
    31-7-2013

Door aquaplanning had ik een kapotte bumper. De hoteleigenaar hielp meteen met maken. Ontbijt was goed, met (stok)brood, koffie, thee, melk, sap, cake, muffin, verschillende soorten jam en serials. Tegen kleine bijbetaling kaas/ham/(gebakken) ei. Kamers schoon (behalve ventilatieroosters, maar dat is bijna overal in Frankrijk) en netjes. Handdoeken dagelijks vervangen, ook als ze nog niet gebruikt waren, maar dat komt misschien omdat we ze allemaal uitgehangen hadden. Goede ligging, zo vlak bij Mont saint Michel. Je kunt rolluiken voor raam laten zakken, dus geen muggen en lekker donker. Douche is ook prettig. Gratis WIFI in hotel, maar met meerdere personen, vraag dan meerdere codes, want 1 code is voor 1 gebruiker. Niet overal in de kamers is het signaal even sterk.

Kleine kamers, maar lekker eten

Gino
    11-10-2011

Het hotel is zeer goed gelegen voor uitstappen in de omgeving. De streek is er prachtig. Mooi verzicht op de Mont-Saint-Michel. De kamers zijn vrij klein. De badkamer is zeker niet geschikt voor mensen die zwaarlijvig of groot zijn. Als je op het toilet zit, zit je met jouw knieen tegen de muur, en als je na het douchen aan de lavabo staat kan je je niet afdrogen met de kamerdeur dicht. Het eten daarentegen verdiende van ons zeker een derde ster. Heel lekker, en vrij mooi geserveerd. Het ontbijt was ook heel lekker. De stuntelige ober, daar werd nogal tamelijk veel mee gelachen. Hij liep meerdere keren met zijn hoofd tegen een laaghangende lamp, kreeg amper wijnflessen open, liet regelmatig wat vallen. Het personeel was wel in het algemeen vriendelijk, en gaf ons een vrij goede service.

Goed hotel, dichtbij Mont Saint Michel

Jaap
    3-8-2011

Op weg naar eindbestemming in bretagne hebben we hier 1 nacht overnacht om de dag erna de Mont Saint Michel te kunnen bezoeken.

Het hotel ligt in een mini dorpje waar verder niks te doen is, maar daar kwamen we ook niet voor. Kamers zijn netjes. Voor de kinderen was er een gedeelte met een stapelbed.

Het restaurant had lekker eten en ontbijt was goed. De keuken sluit om 21:00 maar toen we om 20:45 aan tafel gingen werden we in rap tempo nog van eten voorzien, uitstekende service dus.

Mont Saint Michel is een kleine 10 minuten rijden vanaf dit hotel.

Goede uitval bassis

Patrick & Linda
    12-6-2011

Klein verzorgd hotel met zeer vriendelijk personeel en een goede keuken.

Wij hadden een gastronomisch weekend geboekt in dit hotel en waren toch verwonderd van het lekkere eten en de goede service van de jonge dame die van dienst was.

Het ontbijd was karig maar zeer lekker en van een goede kwaliteit.

De kamers zijn aan de kleine kant en de badkamer is zeer klein, de bedden vonden wij heel hard.

Natuurlijk mag je voor de prijs die we betaald hebben ook weer geen wonderen verwachten.

Al bij al een goede prijs/kwaliteits verhouding.

Heel lekker eten

Julien en Marita
    30-4-2011

We hadden een kamer beneden,was een beetje aan vernIeuwing toe, de badkamer was heel klein. Het eten was heel erg lekker, we boekten het gastronomisch arangement.

Het personeel was heel vriendelijk, zelfs de hond van het hotel komt je vriendelijk begroeten. Er is een grote parking, en een grote tuin. ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan de Mont St Michel. We willen zeker nog eens terugkomen.

Ceaux scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews