Hotel Normotel La Marinesterster

6Voldoende

Frankrijk, Normandië, Caudebec en Caux

6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Normotel La Marine voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Normotel La Marine

• 2jens22-07-2011

Komen zeker niet terug

Eten was slecht, Kamers stinken veel lawaai op de kamers Onbeleefd personeel

gewoon heel slecht !!!

Gereisd met partner in januari 2011

• 8VANDEMAELE23-10-2008

heerlijk verblijf

4 dagen verbleven in dit hotel, ideaal gelegen aan de Seine, er zijn interessante uitstappen te doen in deze omgeving."Route des Abbeyes, Route des Fruits, Route des Chaumieres", Rouen, Pont-Audemer, enz... Gratis veerpont om andere kant van Seine te bereiken.
    Zeer vriendelijke ontvangst, kamers zijn goed, ontbijtbuffet lekker voor Franse normen, maar vooral het avondeten is zeer aan te raden, menukeuze van verschillende heerlijke gerechten. Het "menu du terroir" is een echte aanrader. Afgesloten betalende parking, maar geen probleem om gratis wagen te parkeren in de onmiddellijke omgeving. Komen zeker terug.

Gereisd met partner in oktober 2008

0 tips over Hotel Normotel La Marine