Camping Le Haut Dick

20 reviews over Camping Le Haut Dick in het Nederlands

Leuke camping!

Stefan
24-8-2014

Een erg leuke en rustige camping. Ideaal voor uitstapjes in de omgeving. Op korte afstand is van alles te zien en te doen. De mobile home was erg netjes en van alle gemakken voorzien. Daarnaast kon je er heerlijk in het zonnetje zitten op de veranda.

Genoten

Hanneke
11-8-2014

De kinderen vonden dit veruit de leukste camping dit jaar! Het was er ook goed vertoeven. Niet te groot zwembad, redelijk sanitair (toiletpapier mag wat vaker aangevuld worden..). Ruime plaatsen! Aardig wat Nederlanders , maar ook Fransen en Engelsen

Prima camping

Brenda
7-8-2014

Prima camping. Klein maar fris zembad. Sanitair verouderd. Sommige toiletten geen bril. Douchen met slippers, maar heerlijk warm. Prachtige plek (99). Prima locatie om vanuit daar alles te bezoeken,

Goede camping

RR
6-8-2013

- Vriendelijke en behulpzame eigenaren

- Fatsoenlijk sanitair

- Mogelijkheid om brood te bestellen

- Goede prijs/kwaliteitverhouding

- Goede plekken (verhouding zon/schaduw)

Voor herhaling vatbaar

marinado
28-7-2013

11 nachten op deze camping doorgebracht en een prima tijd gehad.

- Vriendelijke en behulpzame eigenaren

- Fijn zwembad met kinderslot

- Goede uitvalscamping voor het bezoeken van de regio, je bent bijvoorbeeld in 30 min. in Cherbourg

- Grote plekken

- Sanitair is schoon, maar oud.

Heerlijke plek om Normandie te ontdekken!

L. van den Brink
27-8-2012

Het is een rustige en nette camping in Carentan. Het personeel was erg aardig en behulpzaam. Elke ochtend kun je er vers brood halen. Vanuit de camping kun je veel mooie plekken bezoeken en daarna rustig bij de tent bijkomen of even lekker afkoelen in het zwembad. Wij hebben er een heerlijke tijd gehad en gaan er graag nog eens naar terug.

Leuke rustige camping

Armand verhoef
28-7-2012

Rustige camping met aardige eigenaren en personeel. Geen camping waar je 14 dagen gaat staan, maar wanneer je Normandie als onderdeel van je vakantie wil bekijken een top camping. Lekker centraal en netjes en redelijk in prijs.... Zwembad is pas aangelegd, wat het verblijf met kinderen ook erg leuk maakt...

Uitstekend.

R. Kooij
12-8-2011

Wij hebben deze camping bezocht in augustus 2010. De algemene indruk was uitstekend; ruime plekken, goed grasveld, beschutting via bomen. Sanitair is prima, wordt vaak schoongemaakt (er zijn 4 douches, 4 toileten, urinoirs, wastafels (ook in afsluitbare hokjes).

Vanuit Carentan is het een uitstekende plek om de bezienswaardigheden in de omgeving (Sainte-Mère-Église, Utah Beach, Omaha Beach, Pointe du Hoc en Arromanches) te bezoeken. Het dorpje is op loopafstand, evenals het haventje en overdekt zwembad. Het camping is bezig met de bouw van een zwembad en er is mogelijkheid tot internet, tafeltennis, barbeque, fietsverhuur, etc.

goede camping voor watersporters

j.duursma diemen pays bas
27-6-2009

prettige bijkomstigheid dt er brood kan worden besteld

2007

Een mooie rustige camping, waarbij een gedreven ondernemersechtpaar het hun gasten naar de zin wil maken. Brandschoon sanitair en een zeer redelijke prijs

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Haut Dick in Carentan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Haut Dick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.